Rubrica de ştiri a DEC prezintă anunţuri şi oferte către studenţi primite de la parteneri sau de la diverse firme. DEC nu-şi asumă responsabilitatea asupra acestor anunţuri, responsabilitatea fiind a firmelor care le-au transmis spre publicare. Recomandăm studenţilor maximă prudenţă.  

Stirile anului 2013 au fost mutate in Arhiva stiri 2013

Stirile anului 2014 au fost mutate in Arhiva stiri 2014

Stirile anului 2015 au fost mutate in Arhiva stiri 2015

Stirile anului 2016 au fost mutate in Arhiva stiri 2016








































 

Știri...

19 octombrie

Compania PREH va asteapta luni, 23 octombrie, ora 17:30, in sala N II 1 la primul workshop: Arhitectura hardware a unui produs electronic. Vizitati pe facebook: https://www.facebook.com/Dezvoltarea-electronica-in-domeniul-automobilelor-1805575826182779/ 


15 octombrie

Compania Preh România anunţă deschiderea competiţiei 2017 pentru programul ''Bursa Preh'' adresată studenţilor din anii 4-licenţă. Se vor acorda 4 burse pentru anul universitar 2017-2018.

În cadrul programului studenţii beneficiază de suport în elaborarea unui proiect (proiectul de diplomă) şi de bursă din partea companiei. Programul se va desfășura în perioada 1 noiembrie 2017 - 30 iunie 2018.

Selecția studenților care vor beneficia de programul ''Bursa Preh'' se va face în urma unui interviu în cadrul căruia candidaţii vor prezenta o propunere de proiect în domeniul embedded. Prezentarea va consta într-o scurtă descriere orală a proiectuluit ce se doreşte a fi dezvoltat. Fiecare student se va prezenta la selecţie şi cu un rezumat scris al propunerii de proiect, maxim 2 pagini (Rezumatul va conţine: Denumire proiect, specificaţii, schemă bloc, tehnologii utilizate, ...).

Interviurilor se vor desfășura în sala N II 13 astfel (veți alege una din zile):

  • 25 octombrie 2017, ora 15:00 
  • 26 octombrie 2017, ora 15.00

Înscrierile pentru interviu se fac online la adresa https://goo.gl/forms/sI5Wt5WMFRoLHwmB2 până cel târziu vineri, 20 octombrie 2017 (ora 24:00).



12 octombrie

Compania Continental va susţine şi în acest an pentru studenţii facultăţii două cursuri facultative. Un curs de Microcontrollere pentru domeniul auto va fi susţinut pentru studenţii anului 3 şi un curs de Software pentru aplicaţii încorporate (Model Based Software) va fi susţinut pentru studenţii anului 4. Cursurile sunt deschise tuturor programelor de studii. Cursul pentru anul 4 va începe în 27 octombrie iar cursul pentru anul 3 în 3 noiembrie şi vor avea loc din 2 în 2 săptămâni în ziua de vineri. 

Studenţii anului 4 sunt invitaţi să audieze o prezentare a cursului Model Based Software în 17 octombrie la ora 16 în KB14.

Detalii actualizate la zi despre acest curs vor fi  puse pe pagina cursului la meniul Studenţi, http://www.unitbv.ro/dec/Studen%C8%9Bi/Cursurifacultative/CursContinental2017-2018.aspx


11 octombrie

Avem plăcerea de a vă invita la evenimentul internațional de tip hackathon intitulat Climathon 2017 pe care îl co-organizăm și găzduim anul acesta la Brașov în data de 27 octombrie 2017. Evenimentul este organizat în cadrul programului Copernicus al Uniunii Europene de către Climate-KIC și are loc concomitent în multe orașe importante din lume. Provocarea de anul acesta pentru evenimentul de la Brașov este găsirea unor soluții de reducere a insulelor de căldură de la nivelul orașului, tema generală a evenimentului fiind schimbările climatice. Participanții la eveniment vor lansa idei și vor propune soluții pe care vor încerca să le și implementeze în decurs de 24 de ore. Mai multe informații despre Climathon găsiți aici: https://climathon.climate-kic.org/ și pe pagina dedicată Brașov-ului: https://climathon.climate-kic.org/brasov .  

Evenimentul se va desfășura în cadrul Institutului de Cercetare-Dezvoltare-Inovare al Universității Transilvania din Brașov, str. Institutului nr. 10, L3 parter, cu începere de la ora 9:00, având o durată de 24h. Participarea presupune înregistrarea prealabilă, până cel târziu 15 octombrie 2017. Organizator local:prof. dr. ing. Mihai Ivanovici (mihai.ivanovici@unitbv.ro).



11 octombrie

Poate un student să devină antreprenor şi să-şi deschidă propria firmă ? Răspunsul la această întrebare poate fi obţinut participând la acţiunea Dare to Start Class care va avea loc în 19 octombrie la ora 19:00 pe Colină la CVTC în D1.1. Detalii la udoru@unitbv.ro

Iată ce spune lectorul cursului, absolventul nostru, dl. ing. Andrei Neagu, doctorand în cadrul departamentului: "This course is modelled after the famous ‘Lean Launchpad’ course, taught at Stanford university by Steve Blank, one of the creators of the lean startup methodology.  "Lean Launchpad’ focusses on early validation of the business model and the assumptions made in the business plan. After 12 weeks, your business model is more or less validated and you should have a better idea whether to start your business or not. This course is ideal for students with a business idea who want to validate whether it could be marketed, or students who don’t have an idea but are eager to go through this process when working on someone else’s idea."


10 octombrie

Compania IQRF, o companie inovatoare în domeniul comunicaţiilor anunţă concursul pentru studenţi de comunicaţii fără fir. Concursul este deschis pentru toţi studenţii din lume. Detalii la www.iqrf.org/contest


8 octombrie

Biroul IT face recrutari pentru IT Student Group (ITSG). Informatii despre grup sunt disponibile la adresa: http://www.unitbv.ro/it/ITSG.aspx
Studentii care fac parte din acest grup beneficiaza de gratuitate la cazare si masa la cantina. 


5 octombrie

Compania Waters ofera burse de studii studenţilor de la IESC. Detalii în posterul alaturat.


5 octombrie

Program de workshop-uri Preh - de la teorie la practică

Compania Preh invita studentii IESC sa se inscrie la un program de pregatire in care vor afla cum se aplica in practica cunostintele de la cursuri. Inscrierea pentru workshop-uri are loc în perioada: 26.09 - 3.11.2017, accesând: https://goo.gl/forms/bdArJpYORfTMuYyv1 


5 octombrie

S-au deschis inscrierile pentru Academia CISCO la Universitatea Transilvania pentru modulul Cursul CCNA Routing&Switching Modului 1. Cursurile vor incepe in saptamana 16-20 Octombrie 2017.

Cursul CCNA Routing&Switching Modului 1
- Materia este organizata in 11 cursuri
- Metoda de invatare este studiul individual pe baza materialelor online la care veti avea acces dupa inrolarea la curs, incluzand activitati practice
In total sunt 4 module CCNA, iar la final se obtine certificarea https://www.cisco.com/c/en_ca/training-events/career-certifications/associate/ccna-routing-switching.html

Intalniri :
- Pana in prezent cursurile au fost in ziua de marti, ora 18 :00, Corpul A, Colina Universitatii, Parter : sustinere examene partiale, realizare de exercitii practice cu echipamente de laborator, raspuns la intrebari, tutorat, prezentare generala materiale curs ;
In functie si de disponibilitatea si orarul studentilor se va stabili un orar potrivit.
Diploma oferita (tinta fiind certificarea CCNA R&S, dupa parcurgerea celor 4 module CCNA):
- Diploma este eliberată și acreditată de Netacad/Cisco.
Conditii promovare:
- Promovarea cu minim 80% a examenelor partiale aferente capitolelor din curs. Aceste teste pot fi sustinute online, pe site-ul Cisco Networking Academy. Fiecare poate fi sustinut de maxim 3 ori.
- Promovarea unui examen final, care acopera toata materia. Acest examen poate fi sustinut de maxim 2 ori, doar de la sediul academiei.
- Promovarea unei probe practice, sustinuta la sediul academiei.
Costuri
- Costul unui modul CCNA : 675 LEI iar studentii si elevii platesc jumatate (deci 340 LEI)
Inscriere
Inscrierea se face la Secretariatul Departamentului de Electronica si Calculatoare, Corpul N, etaj II, sala NII 12, in intervalul orar 09-13, la d-na Diana Thierheimer (
diana.thierheimer@unitbv.ro)
Pentru inscriere este nevoie de:
- contractul de scolarizare semnat de cursant la secretariatul D.E.C.
- o copie a cărții de identitate / a buletinului
- carnetul de student (pentru scutirea de 50%)
- plata taxei de scolarizare (se face ulterior la Casieria universitatii din Cladirea Rectorat)

Va rog sa confirmati si printr-un email inscrierea la curs pentru a fi inrolati online la adresa cisco_unitbv@googlegroups.com
Start Curs: saptamana 16-20 Octombrie 2017
Durata : 11 saptamani, cu o extensie pentru a se sustine si examenul final

Cisco Netacad UNITBV



4 octombrie

Digilent lansează o nouă competiţie, a 14-a ediţie a Digilent Design Contest Europe.  Termenul limită de înscriere este 31 decembrie 2017. Ca şi în celelalte ediţii, după terminarea concursului, participanţii vor putea păstra placa Digilent pe care o folosesc pentru concurs. Detalii aici şi la www.digilentdesigncontest.com


3 octombrie

In 2 octombrie a avut loc deschiderea festivă a anului universitar 2017-2018. Sala a fost plină şi atmosfera încărcată de responsabilităţile care trebuie asumate odată cu începerea anului. In 3 octombrie a avut loc deschiderea festivă la nivelul departamentului, întâlnire la care au fost prezentate programele de studii, orarul, programul Erasmus şi alte informaţii utile.


29 septembrie

Departamentul de Electronică şi Calculatoare invită studenţii, cadrele didactice şi colaboratorii la deschiderea anului universitar care va avea loc la nivel de facultate în 2.10.2017 la ora 13 în Marele Amfiteatru din corpul N etaj 2 şi la deschiderea anului universitar la nivel de departament în 3.10.2017 în NII1 la ora 10. DEC urează tuturor un an universitar plin de succese şi împliniri !


26 septembrie

Vineri, 29 septembrie 2017, începând cu ora 17:00, la Colegiul Naţional „Andrei Şaguna”, va avea loc evenimentul Noaptea Cercetătorilor Europeni 2017, unde publicul va participa la „experimente trăsnite, conferinţe fascinante şi concursuri”. Din partea departamentului vor fi prezenţi colega noastră Alexandra Stanciu şi doctoranzii Popa Ştefan şi Radu Coliban. 


10 iulie

Colegii noştri cadre didactice Mihai Machedon Pisu şi Csaba Zoltan Kertesz au urcat pe vârful Elbrus (5642m), cel mai înalt vârf din Europa. Mesajul către studenţi conţine invitaţia de a îndrăzni, de a lupta pentru ceea ce vrei să obţii şi astfel de a te apropia de reuşită.


6 iulie

Studenţii sunt invitaţi să participe la şcolile de vară organizate în domeniul procesării de imagini la Braşov. Prelegerile vor fi susţinute de personalităţi în domeniu. Detalii despre şcolile de vară ISIP 2017 şi mSPARSA 2017 sunt la: http://miv.unitbv.ro/?page_id=236 şi http://miv.unitbv.ro/?page_id=219 


5 iulie

Compania Kronsoft Development oferă studenţilor noştri posibilitatea de a face practica de vară. Sunt disponibile 10 locuri de practică, activitatea fiind orientată către software. Pentru inscrieri si detalii despre practică studenţii se pot adresa prin email direct la Nicoleta.Negru@kronsoft.ro

Perioada de practica: 10.07 – 21.07.2017, Program: 09:00 – 13:00, 
Locatia: https://www.pensiuneambient.ro/ro/



22 mai
Stimați studenți, vă semnalăm oportunitatea de a consolida cunoștințele de limbă engleză și/sau italiană pentru studenții care plănuiesc o mobilitate în Europa. Cursurile se desfășoară online și sunt gratuite, fiind disponibile prin intermediul platformei FutureLearn. Ele au fost special concepute pentru studenți care își doresc să efectueze o mobilitate la o altă instituție de învățământ superior, dar pot fi accesate de orice persoană interesată de dezvoltarea propriilor abilități lingvistice. Ambele cursuri vor demara în data de 5 iunie și vor avea o durată de șase săptămâni. Înregistrarea pentru cursuri se face aici: https://www.futurelearn.com/courses/english-for-academic-purposes/1 , https://www.futurelearn.com/courses/italian-for-literature/1/

Accesul pe platforma FutureLearn se poate realiza de pe calculatorul personal sau de pe unul din calculatoarele Centrului Internațional de Resurse TIC (Biblioteca Universității – clădire Aulă, sala de lectură cu acces liber la raft). Cursurile au fost dezvoltate în cadrul proiectului MOVE-ME (http://movemeproject.eu/en/home-page/), finanțat prin intermediul Programului Erasmus+, unul dintre partneri fiind Institutul de Științe ale Educației (www.ise.ro). Pentru alte informații: Dl. Mihai Iacob, Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, tel.: +40 21 313 64 91; email: mihai.iacob@ise.ro


20 mai

Siemens Industry Software asteapta studentii nostri sa se inscrie la Scoala de Vara Curious Minds! Aplicatiile se trimit prin email la sisw.ro.plm@siemens.com


18 mai

Va invitam joi 8 iunie in intervalul 9:30 - 11:30 in institut, sala L3 pentru o prezentare sustinuta de un reprezentant LeCroy si partenerii nostri de la ARC a produselor LeCroy (in special osciloscoapele de ultima generatie).


14 mai

Echipa IESC la Digilent Design Contest 2017 a fost formată din studenţii Maria Marincas, Andrei Lapusteanu - ambii anul 2 CALC; Mihaela Pascu - anul 4 EA; Bogdan Dimciu- 4 Telecom. Coordonatori au fost cadrele didactice din departament Alexandra Stanciu şi Titus Bălan. Este de remarcat încă o competiţie la care au participat studenţi de la toate programele de studiu coordonate de departament.


9 mai

Astăzi la manifestarea Absolvenţii în faţa companiilor AFCO 2017 au expus studenţi de la toate trei programele de studiu gestionate de departament. Lucrările lor au fost apreciate de companiile prezente şi de cadrele didactice din juriu. Felicitări!


8 mai

Studenţii şi cadrele didactice sunt invitate să participe la lansarea primului Concurs de inovare în domeniul securităţii naţionale, care va avea loc în Aula universităţii joi 11 mai la ora 10. Mai multe detalii despre concurs la https://www.patriotfest.ro/


4 mai

Compania MIELE invită studenţii de la ciclul de licenţă şi de la cel de master la prezentarea programului lor de internship. Prezentarea va avea loc joi 11 mai, ora 14:00 în sala NII1.


28 aprilie

A 26-a ediţie a concursului internaţional profesional TIE (Tehnici de Interconectare în Electronică) se desfăşoară în decorul deosebit al bibliotecii Universităţii Tehnice din Iaşi în perioada 25-28 aprilie 2017. O echipă de studenţi de la EA, ETTI şi Calculatoare îndrumată de conf. dr. ing. Pană Gheorghe participă la concurs. Mult succes !


26 aprilie

Compania Preh este interesată ca studenţii noştri să facă practica de vară în noua lor capacitate de producţie a plăcilor electronice. 

Informații la telefon 0268/403114. Cv-ul și scrisoarea de intenție pot depune până în data de 15.05.2017 pe hr@preh.ro 


24 aprilie

Marţi, 2 mai 2017 la ora 14 în sala NII13 va avea loc Workshop-ul "Identificarea posibilităţilor de integrare a aplicaţiilor de protecţie a utilizatorilor de energie electrică în conceptul de smart city" Invitatul special este Gabriela Vlad, Director executiv al direcţiei Tehnologii Informaţionale şi Servicii Electronice din cadrul Primăriei Braşov, persoana care a gestionat proiectele de informatizare a municipiului.


23 aprilie

Studenţii din anul 2 ETTI sunt invitaţi joi, 4 mai 2017 la ora 14 în sala NII1 la o întâlnire cu coordonatorii programelor de studiu şi cu colegi din anii mai mari. Scopul întâlnirii este de a avea o discuţie despre criteriile de alegere a programului de studiu EA sau TST.


22 aprilie

Studentii din anul 4 sunt invitati sa participe la o vizita la compania AUTOLIV, in data de 27.04 sau 11 mai. Inscrieri la pcotfas@unitbv.ro sau sanziana.miturca@autoliv.com


20 aprilie

Miele anunţă Mastership@Miele”- editia 6:

Programul de Mastership dureaza 1 an (approx. 01.08.2017 – 31.07.2018). Pe parcursul programului de Mastership persoanele selectate își vor desfășura activitatea conform unui plan de dezvoltare și activități, plan care cuprinde stagii de pregãtire în toate departamentele companiei. Pe durata programului, participanții vor beneficia de pachet salarial, cursuri specifice și programe de dezvoltare profesională.

Criterii de eligibilitate:  Absolvent facultate (2017) sau masterand; Media anilor de studiu minim 8;  Foarte bune cunoștințe de limba engleză; limba  germană constituie un avantaj.

Anul acesta sunt 7 posturi de Mastership distribuite astfel: 3 in aria de Software Development; 2 in aria de Administrativ si Achizitii ( Resurse Umane, Financiar, IT, Achizitii); 2 in aria de Operatiuni (Productie&Logistica).


13 aprilie

Agenția Spațiala Română (ROSA) și Universitatea Transilvania din Brașov organizează luni, 24 aprilie 2017, începând cu ora 14:00 în Sala U-I-7 din cadrul Aulei Universității, un eveniment de promovare a competițiilor de idei – European Satellite Navigation Competition 2017 și Copernicus Masters 2017
Mai multe detalii despre competiții sunt disponibile la: http://www.esnc.eu și respectiv http://www.copernicus-masters.com .


12 aprilie

Absolventul nostru Petronel Bigioi a primit numirea prestigioasă de IEEE Fellow, pentru "leadership in advancing digital imaging technology for handheld consumer devices" . Numirea a fost trimisă de către IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) Universităţii Transilvania ca o recunoaştere a calităţii educaţiei inginereşti în domeniul IT.



8 aprilie

La împlinirea a 30 de ani de la lansarea programului Erasmus, Reprezentanța Comisiei Europene în România propune  rememorarea perioadei de stagiu Erasmus, pentru studenți, profesori sau stagiari. Foștii și actualii bursieri Erasmus sunt invitați să participe la un concurs foto, cu o fotografie din propria experiență Erasmus, însoțită de un scurt comentariu (max. 140 caractere), care să explice ce a însemnat Erasmus în viața lor și cum se reflectă acest lucru în imaginea înscrisă în concurs. Detalii la https://ec.europa.eu/romania/content/20170504_concurs_foto_experiente_erasmus_ro 


31 martie

Vineri 31 martie 2017 s-a desfasurat faza locala a concursului TEHNICI DE INTERCONECTARE IN ELECTRONICA - TIE 2017. Subiectul a fost realizat de absolventul Mihai Chititc, castigator cu mentiune in 2013 la editia TIE de la Brasov. La corectura au fost implicati si cei doi fosti participanti la TIE, masteranzii din anul I, Florin Dumitrache si Vlad Lupu. Faza locala a inceput la 12.30 si a durat pana la 16.30 cand a inceput corectura, incheiata aproape de orele 19.00.
Rezultatul este urmatorul:
1. LĂPUŞTEANU ANDREI, anul II CALC
2. LUCHIAN MIHAI, anul III EA
3. APRODU ADRIAN, anul III EA
4. rezervă ANGHEL ADRIAN, anul II ETTI
Primii 3 clasati se vor deplasa la faza finala de la Iasi din perioada 25-27 aprilie. Pregatirea celor trei participanti de la Brasov continua cu sprijinul lui Marius Carp.



24 martie

In 29 mai 2017 va avea loc Sesiunea de Comunicari Stiintifice a studentilor, o ocazie buna pentru studenti de a se intalni cu angajatorii si de a prezenta in fata acestora realizarile lor profesionale. Informatii actualizate despre desfasurarea acestui eveniment pot fi urmarite la SCSS 2017


21 martie

Miele Tehnica organizează stagii de Internship în ariile: Software Development (6 poziţii), Producţie (4 poziţii), Calitate (1 poziţie) şi IT (2poziţii). Pe parcursul programului de Internship cu durata de 3 luni (iulie -septembrie 2017), persoanele selectate îşi vor desfăşura activitatea în cadruldepartamentului de interes şi vor lucra la un proiect specific respectivei arii.

Cerinţe: 

  • Studenţi care termină anul II sau III - Facultatea deInginerie Electrică şi Şttiinţa Calculatoarelor;
  • Pregătire teoretică solidă: noţiuni de programare (C, C++, JavaWeb Application, JavaScript, PHP, MySQL, SharePoint), noţiuni de electronică (IPC, lipire, scheme), înţelegere procese;
  • Foarte bune cunoştinţe de limba engleză;
  • Bune abilităţi de comunicare, iniţiativă şi atitudine pro-activă.

Se oferă:

  • Pachet salarial şi tichete de masă;
  • Cazare în cămin asigurată pentru studenţii din afara Braşovului;
  • Discount la cantina companiei;
  • Training on the job şi mentoring;
  • Transport (BV-Feldioara-BV).

Dacă eşti interesat/ă, trimite CV-ul până pe data de 14 aprilie2017 la adresa recrutare@miele.com. Precizează care este aria de interes (SWD, Producţie,Calitate sau IT). Până la sfârşitul lunii aprilie studenţii vor fi contactaţi pentru detalii privind paşii următori din procesul de selecţie.


10 martie

Anunt pentru studentii anilor 4 Licenta
Compania Continental Automotive Systems invita  studentii anilor 4 sa viziteze locatia din Sibiu pe data de 11 aprilie 2017 . 
Transportul Brasov-Sibiu-Brasov este asigurat de companie. 
Agenda vizitei - sumar
 - Prezentarea companiei
 - Tur in zona de fabricatie si R&D (Research&Development)
 - Discutii cu specialistii
 - Activitati (cu premii)
 - Interviuri cu experti tehnici pe domenii de interes
Inscrierea se va face online pana pe 31 martie 2017. Link-ul pentru inscriere este disponibil la Avizierul studentilor pe pagina IESC (http://www.unitbv.ro/fiesc/Avizierstudenti.aspx) sau:

http://www.continental-jobs.com/index.php?ac=jobad&id=385345 



3 martie

Stimati studenti, in urma actualizarii paginii de cariere Continental Automotive Systems Sibiu oportunitatile de angajare din cadrul Continental Automotive Systems Sibiu pot fi consultate online la:
www.romania.careers-continental.com


2 martie

În corpul N studenţii au la dispoziţie o conexiune wireless. Detalii la: http://www.unitbv.ro/it/CampusWi-Fi.aspx 

"Campus Wi-Fi UNITBV" reprezintă o soluție de conectare la Internet, disponibilă tuturor utilizatorilor universității (studenți și personal) în toate clădirile aparținând universității. Un utilizator, odată conectat la rețeaua  "Campus Wi-Fi UNITBV", își va păstra conexiunea în toate clădirile din rețea, fără acțiuni suplimentare. În faza pilot, februarie 2017, sunt cuprinse 4 clădiri: Rectorat, Corp P, Corp N,Cămin 4 Memo.


2 martie

Dragi studenţi, iată ultimele noutăţi despre evenimentul Studenţii şi companiile:

1.În încheierea evenimentului se organizează o tombolă cu premii. La începutul zilei studenţii vor primi un bilet participare în care vor înregistra vizitarea celor 13 standuri și participarea la 3 prezentări. Biletele cu aceste vize vor participa la tombolă.

2.Compania Waters va prezenta aspecte inedite ale activităţii de programare.

Vă aşteptăm


27 februarie

Firma Preh va provoaca sa participati la un concurs organizat in cadrul evenimentului Studentii si companiile ce se va desfasura la Aula pe date de 3 martie 2017. Tema concursului este “Human User Interface inAutomotive”. Concursul se va desfasura pe echipe, fiecare echipa va fi formata din maxim 5 studenti. Inscrierile se fac pe echipe sau individual (caz in care veti forma o echipa cu alti student inscrisi individual). Pentru inscriere trimiteti pana joi, 2 martie 2017, ora 15:00 un e-mail d-lui Prof.dr.ing. Petre OGRUTAN la adresa petre.ogrutan@unitbv.ro si comunicati in corpul mesajului urmatoarele informatii: 

          Echipa (daca este cazul)

Pentru fiecare student inscris ca membru al unei echipe sau individual:

Nume. prenume,

Program de studii

Anul de studii



25 februarie

Toti studentii si cadrele didactice ale facultatii IESC sunt invitate in data de 3 martie 2017 la un eveniment organizat de facultatea IESC. Evenimentul numit Studentii IESC si companiile si se va desfasura in Aula si pe parcursul zilei se vor desfasura in paralel prezentari ale companiilor, iar la parter iecare companie va avea un stand de prezentare. De aici puteti descarca Agenda zilei.

Studentii vor avea ocazia sa cunoasca mai bine colaboratorii nostri din industrie, unii mai vechi altii mai  noi. Vor afla ce domeniu de activitate au companiile, ce programe pentru studenti ofera acestea, vor putea participa la seminarii tehnice. Scopul actiunii este acela de a pune in legatura studentii cu companiile pentru a  cunoaste programele pe care companiile le ofera studentilor, de a avea studenti mai bine informati in a alege locul de practica,  scolile de vara sau alte forme de colaborare. Lista participantilor din industrie este bogata: Siemens Convengence Creators,  Siemens Corporporate Technology, Siemns Industry Software, Miele, Preh, Benchmark, Continental Sibiu, Stabilus, NTT Data Roumania, Waters Romania, Ixia, Transfond.


22 februarie

Date: March 20-22, 2017, Location: Bucharest, Romania, Preliminary registrationMarch 13th, 2017

Official, professional MathWorks training course ensures the proper foundation and best learning path to gain knowledge and build your proficiency.  The course contains a set of learning objectives designed to help you quickly master necessary skills, it is highly interactive and taught by our experienced application engineer. Detalii: http://gamaxlabsol.com/matlab_training_bucharest_mar_2017/?lang_=EN&utm_medium=email&sslid=M7G0MDYxszA2s7Q0AwA&sseid=MzQ1MTEyMDM2MQAA&jobid=074865e8-b48d-49e8-ac60-335597d14752


16 februarie

Siemens Corporate Technology (CT) a lansat de curand noi programe de internship. Detalii la:
http://www.unitbv.ro/Studenti/Practicastudentilor.aspx si la 
https://w5.siemens.com/…/…/Pages/Siemens-CT-Talents-Hub.aspx


10 februarie

Compania Continental invita studentii nostri sa participe la internship-ul organizat pe perioada verii. Inscrierile pana in 28 februarie.


27 ianuarie

Compania BENCHMARK oferă studenților programe de instruire, detalii în imaginile alăturate.


20 ianuarie

Invitam studentii sa tina seama de oportunitatile de angajare din cadrul Continental Automotive Systems Sibiu. Detalii in arhiva.


20 ianuarie

DesignSpark – RS Components’ online community – is offering the opportunity to win an electronics laboratory bundle! 
The competition is open to students from all universities until 30th March2017 We want to encourage more students to register on www.designspark.com . Amongst the products in this special bundle are an oscilloscope, a 3Dprinter, a multi-meter, and a bench power supply.  In addition, the students themselves can win individual prizes, including an Apple iPad Mini, Beats Solo 2 headphones, and a FitBit Charge2.
 Student prizes will be awarded on an individual basis, so please emphasise that their email details need to be accurate when signing upto the DesignSpark community. (Otherwise we can’t contact them!) 
Please encourage all your students to complete these two steps:  

1.     Register as a student (It’s free) on  DesignSpark

2.     Once registered go to the Equip My Lab Student Competition webpageand leave a comment with the follow information: Equip My Lab, Course name, University name, Country (E.g.: Equip My Lab, Electronic Engineering, University of Hertfordshire, England)

Once the deadline is reached we will select winners at random from those who have met the eligibility criteria. Terms and conditions apply: visit the competition webpage for more information.


3 ianuarie

Departamentul doreşte tuturor studenţilor, colaboratorilor, cadrelor didactice, angajaţilor şi prietenilor ca Anul nou să vă aducă sănătate, bucurii şi succese !