ANUNȚURI SECRETARIAT
   BURSE
     
 

Termen depunere dosare: 6 martie 2017

 Pentru anul universitar 2016-2017 se stabilește valoarea netă de 925 lei referința pentru evaluarea dosarelor de bursă socială depuse de studenți.

   
 SESIUNI EXAMENE
 INFORMAŢII PRACTICĂ
   
Studenţii se vor prezenta la examen cu carnetul de note vizat!

În cazul examenelor creditate (din anul de studiu anterior), studenţii vor avea şi chitanţa de plată a taxei de examinare, urmând ca după examen să lase la decanat chitanţa vizată – obligatoriu! – de către cadrul didactic examinator.

 Agentia de Mediu Brasov ofera locuri de practica pentru studenti, incepand cu 27.02.2017. Pentru inscrieri: Sef lucr.dr. Ileana Manciulea - i.manciulea@unitbv.ro


Convenţiile de practică se vor completa în trei exemplare.
Ordinea semnăturilor pe convenţie: 
  • 1. Reprezentant firmă
  • 2. Decan
  • 3. Biroul de relaţii cu mediul economic - Rectorat
     
INFORMAȚII TAXE
 ACORDARE GRATUITATE TRANSPORT FEROVIAR
     

Termene de plată taxă de şcolarizare: 

  •      - prima tranşă (sem. I) - 31 octombrie 
  •                              Prelungire termen: 01.03.2017
  •      - a doua tranşă (sem. II) - 31 martie 

Informații privind plata taxelor prin virament bancar sau prin poștă

Taxe percepute pentru anul universitar 2016-2017

 

Începând cu data de 1 februarie 2017, studenţii români și străini înmatriculaţi la o formă de învăţământ cu frecvenţălicență, master, doctorat - în instituţiile de învăţământ superior acreditate din România beneficiază de gratuitate  la transportul feroviar intern la toate categoriile de trenuri, clasa a II-a, în tot cursul anului calendaristic, indiferent de distanţă sau rutele călătoriilor.

Eliberarea legitimaţiilor de călătorie gratuite (biletelor de călătorie), cât şi a abonamentelor lunare gratuite pentru studenţi, se face în baza legitimaţiei de student pentru reducere la transport, şi a unui act de identitate.

Pentru acei studenţi, care până la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri nu au beneficiat de legitimaţia de student pentru reducere/gratuitate la transport, legitimaţiile de călătorie gratuite se vor elibera pe baza unei adeverinţe eliberate de instituţia de învăţământ superior şi a unui act de identitate.  

     
INFORMAŢII REPETARE AN
  INFORMAŢII PROMOVARE/ABSOLVIRE/LICHIDARE
     

Condiţii de repetare an: 

  • studenţii care au între 10-39 credite - în afara celor de la disciplina Educaţie fizică şi sport

  • studenţii care au între 10-60 credite dar care au examen(e) creditat(e) neluat(e)

Studenții care repetă anul sunt rugați să se prezinte la Decanat în timpul programului de lucru cu studențiipentru a se informa în legătură cu eventualele examene de diferență pe care trebuie să le promoveze în acest an!


     

     Adeverintele de absolvire pentru cei care au promovat examenul de finalizare studii în sesiunea februarie 2017pot fi ridicate de la Decanat in timpul programului de lucru cu studentii!

    Suplimentele la diplomă pentru absolvenţii de licenţă şi master, promoţia 2015, pot fi ridicate de la Decanat în timpul programului de lucru cu studenţii!.

    Pentru promovarea anului, studenţii trebuie să acumuleze minim 40 de credite – în afara celor de la disciplina Educaţie fizică şi sport!!!

    Absolvenţii şi studenţii care doresc să se retragă de la facultate, pot descărca fişa de lichidare de aici. Absolvenţii pot depune fişa de lichidare şi în momentul ridicării adeverinţei de absolvire. 


         
     INFORMAŢII CAZARE
      NOUTĂȚI/EVENIMENTE
         

    Conform Hotărârii Consiliului de Administrație, studenţii care primesc loc de cazare în căminele universităţii şi nu se prezintă la locul de cazare până la 01.11.2016, respectiv nu folosesc locul de cazare în această perioadă, vor pierde locul de cazare!

    Conform regulamentului, studenții care la sfârșitul sesiunii de restanțe au mai mult de 2 restanțenu au dreptul la cazare în cămin!

       
         
    REGULAMENTE 
      ALTE INFORMAȚII
         
     

         
    Actualizat:  24 februarie 2017
         
     
     
     
      

    • Conferinţa AFCO 2015 
      • Având în vedere numărul mare de absolvenți care, anul trecut, la conferința AFCO (Absolvenți în Fața COmpaniilor) au realizat contacte și contracte de angajare cu firmele prezente, vă recomandăm să vă înscrieți la conferința AFCO 2015. 
      • Termen limită pentru înscriere: 4 mai 2015
      • Înscrieri şi informaţii generale
    • Sesiunea cercurilor științifice studențești – Ediția 2015
      • Informaţii generale
      • Secţiunea 1 - Design Industrial - 15 mai 2015, EII2, ora 9:00 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 2 - Sisteme de energii regenerabile - 15 mai 2015, ICDT-L2, ora 15:00 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 3 - Sisteme mecatronice - 22 aprilie 2015, GI3, ora 15:30 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 4 - Optometrie - 21 aprilie 2015, GP8, ora 11:30 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 5 - Inginerie medicală - 20 aprilie 2015, GP5, ora 9:00 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 6 - Procese şi materiale avansate cu aplicaţii în conversia energiei - 15 mai 2015, FI4, ora 9:00 *Lucrări înscrise
      • Secţiunea 7 - Procese şi materiale avansate cu aplicaţii în protecţia mediului - 15 mai 2015, FP3, ora 9:00 *Lucrări înscrise
    • Conferinţa AFCO 2015 
      • Având în vedere numărul mare de absolvenți care, anul trecut, la conferința AFCO (Absolvenți în Fața COmpaniilor) au realizat contacte și contracte de angajare cu firmele prezente, vă recomandăm să vă înscrieți la conferința AFCO 2015. 
      • Termen limită pentru înscriere: 4 mai 2015
      • Înscrieri şi informaţii generale
    • Sesiunea cercurilor științifice studențești – Ediția 2015
      • Informaţii generale
      • Secţiunea 1 - Design Industrial - 15 mai 2015, EII2, ora 9:00 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 2 - Sisteme de energii regenerabile - 15 mai 2015, ICDT-L2, ora 15:00 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 3 - Sisteme mecatronice - 22 aprilie 2015, GI3, ora 15:30 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 4 - Optometrie - 21 aprilie 2015, GP8, ora 11:30 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 5 - Inginerie medicală - 20 aprilie 2015, GP5, ora 9:00 * Lucrări înscrise
      • Secţiunea 6 - Procese şi materiale avansate cu aplicaţii în conversia energiei - 15 mai 2015, FI4, ora 9:00 *Lucrări înscrise
      • Secţiunea 7 - Procese şi materiale avansate cu aplicaţii în protecţia mediului - 15 mai 2015, FP3, ora 9:00 *Lucrări înscrise
     NOUTĂȚI/EVENIMENTE
     NOUTĂȚI/EVENIMENTE