Avizier studenti


Program secretariat  - LICENTA ID

ANUNTURI IMPORTANTE


30.10.2017 - Regulament si instructiuni pt disciplina Educatie fizica

17.10.2017 - ANUNT - program casierie pentru plata taxelor (oct - nov 2017)

16.10.2017 - PROGRAM SECRETARIAT ID pt. anul univ. 2017-2018

11.10.2017 - Regulamentul privind activitatea profesionala a studentilor

11.10.2017 - Promovarea anului de studiu si reguli de trecere 2017- 2018

10.10.2017 - Anunt pentru plata taxei 2017-2018

02.10.2017 - Ghid servicii IT studenti 2017

02.10.2017 - Program AUDIENTE - conducerea facultatii

20.09.2017 - Anunt pentru eliberarea DIPLOMELOR DE MASTER promotia 2016

20.09.2017 - Structura anului 2017-2018 sem.I si II

20.07.2017 - Anunt pentru eliberarea DIPLOMELOR DE LICENTA promotia 2016



24.10.2017 - 

Event Details - MACHINE LEARNING & DEEP LEARNING FUNDAMENTALS

Date: Nov 28 2017
Venue : University​ ​Transilvania,​ ​Faculty​ ​of​ ​Electrical​ ​Engineering​ ​and​ ​Computer​ ​Science​ ​and​ ​Center​ ​for Valorization​ ​and​ ​Transfer​ ​of​ ​Competence​ ​CVTC, Aula​ ​of​ ​University​ ​Transilvania

Intel is coming to University​ ​Transilvania with a new workshop on Machine Learning and Deep Learning. Join us for a drink, learning and experience sharing!
The workshop including step-by-step live development will touch on topics relating to:
Machine Learning & Deep Learning Fundamentals
Applications in Real Life
Deep Learning Example for Image Recognition
How Intel plans to help developers to improve performance of Machine Learning workloads
What frameworks are optimized for Intel Architecture, and how you can get access to them
And more!
The event starts at 9:30.
* If you want to run the tests on your own, please bring your laptop. Installation guidelines will be emailed to the participants before the event.
More informations: udoru@unitbv.ro


23.10.2017 - BEST Training Week 23-29 octombrie, un eveniment educațional, aflat anul acesta la cea de a zecea ediție. În cadrul acestui eveniment, toți studenții Universității Transilvania pot participa, timp de o săptămână, la sesiuni de training gratuite, majoritatea axate pe latura de soft skills a studenților şi este menit să ajute la dezvoltarea şi pregătirea personală a acestora, în vederea iniţierii lor într-o carieră de succes.

Înscrie-te până pe 22 octombrie 2017 pe https://btw.bestbrasov.ro/aplica/ 

Evenimentul este prezent în Brașov, Iași, Timișoara și Cluj-Napoca și se bucură de un succes recunoscut la nivel național.

Program:

Luni (23 octombrie) 
- ora 14:30 - Cunoaște-te mult mai bine și câștigă... cu modelul de personalitate D-I-S-C de la persolog® (Training despre tipurile de personalitate)
- ora 16:30 - Cum să te prezinți la un interviu

Marți (24 octombrie) ora 16:30 - Ce nu arde în tine, nu poți aprinde în alții (Training de Public Speaking)

Miercuri (25 octombrie) ora 16:30 - Cu pași mici în lumea mare

Joi (26 octombrie) 
- ora 14:30 - Coaching pentru carieră 
- ora 16:30 - Conflict Solving

Vineri (27 octombrie) ora 14:30 - Plan de carieră

Sâmbătă (28 octombrie) ora 10.30 - Liderii de azi și deciziile cu care se confruntă. Cum să-ți controlezi gândurile și emoțiile cu scopul de a-ți îmbunătății performanța. (Training de Gestionarea emoțiilor)
Cu siguranță una dintre sesiunile noastre de training ți-a astras atenția, așa că nu mai ezita și înscrie-te acum!

De asemenea, mai multe informații despre noi puteți găsi pe pagina noastră de facebook: https://www.facebook.com/BESTBrasov/
sau website-ul: https://bestbrasov.ro/

11.10.2017 - Anunt lansare proiect Mindcraft Academy by BRD

                     - Application form_Mindcraft Academy BRD_UNITBV

10.10.2017 - Studentii care doresc sa beneficieze de abonamente reduse de transport RATBV  sunt rugati sa aduca completata Declaratia privind transfer date studenti_anexa 4,  la secretariatul departamentului unde apartin (corp A, etaj 3) pana la data de 20.10.2017.

                   - Pe aceasta declaratie, sub semnatura se va trece NUMARUL CARNETULUI DE STUDENT

                   - Hotarare Consiliului Local Brasov privind reduceri abonamente pentru studenti

                   - Declaratie privind transfer date studenti_anexa 4

05.10.2017 - Anunt BEST Brasov


  • Te-ai gândit să încerci și alte oportunități pe care viața de student ți le poate oferi?
  • Îți place să călătorești și să-ți faci o mulțime de prieteni noi?
  • Ai vrea să-ți învingi teama de vorbit în public?
  • Vrei să îți dezvolți spiritul de echipă, gândirea creativă și abilitățile de comunicare?
  • Vrei să înveți lucruri noi și să te distrezi în același timp?
  • Deci…vrei să ai parte de cea mai tare experiență din viața ta de student?

Dacă ești student la Universitatea “Transilvania” din Brașov, BEST Brașov îți oferă ocazia să iei parte la toate activitățiile de mai sus. De ce să nu faci din anii studenției cea mai memorabilă perioadă din viața ta?
Alege să ieși din zona ta de confort, să te dezvolți și să devii cea mai bună versiune a ta! Înscrie-te în BEST Brașov!
Cum? Simplu! Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de mai jos, până pe data de 13 octombrie 2017 și vei fi contactat pentru următoarea etapă a recrutărilor, care constă într-un interviu.
Pentru întrebări sau curiozități, contactează-ne pe Facebook sau e-mail brasov@BEST.eu.org.

02.10.2017 - REPARTIZAREA STUDENTILOR DIN ANUL I PE LIMBI STRAINE

20.09.2017 - Apel candidaturi de stagiu în cadrul companiei KPMG.

Candidaţii trebuie să stăpânească limba franceză şi română la nivel avansat, precum şi engleza la nivel intermediar.
Stagiul are o durată de 5 luni, între ianuarie-mai 2018.

Remuneraţie:
 Salariu lunar din partea KPMG: 280 euro net.
Alocaţie lunară din partea AUF: 100 euro net pentru stagiarii cu domiciliul în Bucureşti şi Ilfov şi 200 euro net pentru stagiarii din restul judeţelor.
Data limită pentru transmiterea candidaturii este 15 octombrie 2017 la adresele mycareer@kpmg.ro şi stages-eco@auf.org  
precizând în subiectul emailului: stage audit francophone KPMG .

Vă rog să citiţi toate detaliile la adresa de mai jos:
https://www.auf.org/europe-centrale-orientale/nouvelles/appels-a-candidatures/appel-candidatures-pour-des-stages-dinsertion-professionnelle-2017-2018-kpmg-roumanie/


21.09.2017 - Anunt pt clasamentul studentilor in vederea ocuparii locurilor bugetate in  2017-2018

13.09.2017 - Anunt privind deschiderea anului universitar 2017 - 2018


08.09.2017 - The Fulbright Senior Postdoctoral Program for Visiting Scholars 2018-2019

                      BURSELE FULBRIGHT SENIOR (VISITING SCHOLAR) 2018-2019


19.06.2017 - PROCEDURĂ PRIVIND OBȚINEREA ACCESULUI PE PLATFORMA ELEARNINGID-IFR DE CĂTRE ABSOLVENȚII DE PROGRAME ID/IFR CARE NU AU SUSȚINUTLICENȚA/DISERTAȚIA

10.05.2017 - INVITATIE eveniment - O cariera in banking - 15 mai 2017

26.04.2017 - O cariera in banking: oportunitati si provocari; Targ de joburi bancare; 15 mai 2017, ora 12.30.

28.03.2017 - SCOALA DE EXCELENŢĂ ȊN TURISM ŞI ANTREPRENORIAT- Ediția a III-a, Ploiești, 27-29 aprilie 2017

28.02.2017 - Oracle has launched a competition for students on Data Visualizer for students in Europe.
Deadline for submissions is 24th March, 2017.
Timeline , presentations must be submitted via email to datavizcontest_gb@oracle.com .
Students can use this landing page to register and find links to instructions for the data viz tool and to opensource data sets.
Landing Page URL: https://go.oracle.com/LP=46061/
Download: Oracle Data Viz Contest

28.02.2017 - Anunt pt medii clasificare sem I

26.02.2017 - ”Am o idee de promovare pentru facultatea mea” - concurs de creativitate

15.02.2017 - Premiere cei mai buni studenti - Gala de 10

04.02.2017 - Curs broker

04.02.2017 - Curs arbitraj

18.01.2017 - ANUNT ref. la ziua de 23 ianuarie 2017

11.01.2017 - ACCA Concurs Online Contabilitate si Finante


02.11.2016 - Anunt pentru eliberarea DIPLOMELOR DE MASTER promotia 2015



14.10.2016 - SESIUNEA DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE - „EMERGING MARKETS ECONOMICS AND BUSINESS” - Theoretical, Empirical and Policy - Oriented Contributions of Master Students and Graduates
                   Format lucrare Sesiune masteranzi 2016

13.10.2016 - ANUNT - IN ATENTIA STUDENTILOR DIN ANUL I  2016 - 2017

12.10.2016 - Firma SAPECOMO ofera un job part time (4 ore pe zi) in domeniul de consultanta SAP. Pentru mai multe informatii click aici si aici!


03.10.2016 - Serii limbi straine anul I

28.09.2016 - Anunt in atentia studentilor de anul I - TRANSILVANIA ORIENTATION DAYS 2016 - TOD 2016

28.07.2016 - Anunt angajare GV residence Two

07.07.2016 - Anunt pt eliberarea adeverintelor de absolvent

07.07.2016 - ANUNT pt absolventii de master 2015

11.03.2016 - Software disponibil prin programul DreamSpark Microsoft
Dragi studenti,
Revenim cu mesajul de informare privind accesul gratuit la pachetele
de software disponibile prin programul DreamSpark Microsoft.
In cadrul acestui program studentii au acces la peste 500 de
software, incluzand sistemul de operare Windows, Visual Studio
Community, SQL Server etc.
Instalarea pachetelor de software se poate face pe calculatoarele
personale, exclusiv pentru activitati didactice, conform termenilor
si conditiilor programului.
Termeni si conditii pachet Standard (disponibil tuturor
facultatilor) https://www.dreamspark.com/Institution/DS-EULA.aspx
Termeni si conditii pachet Premium (disponibil pentru 16 facultati;
facultatile de Litere si Muzica nu pot avea acces la acest pachet)
https://www.dreamspark.com/Institution/DSP-EULA.aspx
Pentru inscrierea in program, va rugam sa accesati formularul de
inregistrare disponibil pe portalul universitatii, la butonul
Servicii IT>DreamSpark (http://portal.unitbv.ro/)
Dupa procesarea datelor, veti primi un e-mail cu detalii privind
pasii de urmat pentru accesarea contului pe website-ul DreamSpark si
descarcarea pachetelor de software.
Acest mesaj il veti primi la adresa de e-mail din domeniul
@student.unitbv.ro.
Daca intampinati dificultati, va rugam sa-i contactati pe colegii
din cadrul Biroului de Retelistica si Informatizare, la adresa de
e-mail dreamspark@unitbv.ro


PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.