Avizier studenti


Program secretariat  - LICENTA ID

ANUNTURI IMPORTANTE

16.01.2017 - ANUNT - Program casierie - luna IANUARIE si FEBRUARIE 2017

14.12.2016 - Instrucţiuni de desfăşurare a disciplinei Educaţie Fizică și Sport la facultaţile cu profil nesportiv

19.11.2016 - Promovarea anului de studiu si reguli de trecere 2016- 2017

25.10.2016 - Anunt pentru eliberarea carnetelor de calatorie

20.10.2016 - Regulament privind activitatea profesională a studenților

20.10.2016 - Codul universitar al drepturilor și obligațiilor studenților 

14.10.2016 - ANUNT pt conturi institutionale studenti 2016 - 2017

13.10.2016 - Structura anului 2016-2017 sem.I si II

13.10.2016 - Taxe diverse activitati_2016-2017

07.10.2016 - Anunt pentru plata taxei 2016-2017

20.11.2015 - ANUNT - Decontarea biletelor si abonamentelor de transport



11.01.2017 - ACCA Concurs Online Contabilitate si Finante

15.12.2016 - The European University Institute offers fully-funded four-years Ph.D. programmes in social sciences, in Florence, Italy.
We have approximately 150 scholarships available, that cover tuition fees and include a monthly grant, and your students could be eligible.
The EUI provides well-structured doctoral programmes in: EconomicsHistory and CivilizationLawPolitical and Social SciencesHow
do your students apply? Your students will have until 31 January 2017 to complete and submit their online application form to start an EUI Ph.D. in September 2017.
Direct your students to our website: http://www.eui.eu/phd for further information.
If you have any further questions about the EUI, then please get in touch.
tel: +39 055 4685 373
e-mail: applyres@eui.eu
FAQ: http://www.eui.eu/ServicesAndAdmin/AcademicService/DoctoralProgramme/FAQs.aspx

07.12.2016 - Studenții pot beneficia de transport gratuit în vederea participării la vot, conform art.1 și 2. a Ordonanţei de urgenţă nr. 89/2016 privind instituirea cadrului legal pentru facilitarea transportului gratuit pe calea ferată română în vederea exercitării dreptului de vot la alegerile parlamentare din data de 11 decembrie 2016 de către elevii şi studenţii din România, publicată în MO nr.978/6.12.2016. CLICK pentru mai multe informatii!

07.12.2016 - Un HUB Digital pentru Universitatea ta, o experiență americană pentru studenți!
IMPORTANT! 23 decembrie 2016 este noul termen limită pentru susținerea universităților și pentru înscrierea pentru călătoriile educaționale la New York!
JA Romania și Google oferă 10 Ateliere Digitale HUB complet echipate pentru 10 universități din țară, dacă studenții acestora participă la cursul Atelierul Digital. Îi încurajăm pe cei care și-au făcut cont să parcurgă minim 4 module pentru a obține puncte pentru a susține universitatea sau 23 de module pentru a avea șansa de a obține una dintre călătoriile educaționale la New York.

Kit-ul actualizat include informații suplimentare, dar și materiale pentru promovarea cursului online pe site-ul și pe paginile Facebook ale universității și ale facultăților. Vă recomandăm să actualizați și informațiile deja publicate pe aceste pagini.

Cursul Atelierul Digital, inclusiv certificarea sunt gratuite pentru toți participanții din orice an și de la orice specializare care accesează Atelierul Digital la http://atelieruldigital.jaromania.org

05.12.2016 - Tabel cu studentii bursieri care nu au adus extras de cont bancar

14.11.2016 -  We are glad to inform you that Peak Time 2017, the biggest international business competition for students in Eastern Europe, is returning again for the 18th consecutive year. 

Being the biggest international business competition for bachelor students in Eastern Europe, Peak Time attracts up to 2000 applicants from around 80 countries each year. These students compete in CESIM simulations and case studies and the most successful 20 teams and 20 individuals are selected for the 3 day finals in Riga, Latvia, where the best and most motivated students in the world can network among themselves, see amazing guest lectures by respected speakers and compete in intense simulations and case studies based on real problems.   

This year Peak Time 2017 will take place from May 5 to May 7 in Stockholm School of Economics in Riga.

Registration deadline: December 20, 23:59

Don’t miss your chance to shape the tomorrow of business!

Official webpage: www.peaktime.org

Facebook: https://www.facebook.com/ThePeakTime

Feel free to write to us at info@peaktime.org if you have any questions regarding the event.

Iulia Sorocan

11.11.2016 - BuzzCamp Brasov, 15 noiembrie, Hotel Ambient

BuzzCamp este cel mai complex eveniment bianual dedicat tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-26 de ani. Acestia vor fi pusi fata in fata cu companii de top, speakeri motivationali si persoane publice venite special pentru a dezbate cu ei teme de dezvoltare personala si orientare in cariera.  

Agenda evenimentului este:

10:00-11:00 - Conferinta dezvoltare profesionala (speakeri din partea companiilor participante) 

Generatia Z, designerii viitorului 

11:00-12:00 - Conferinta dezvoltare personala (spekeri motivationali, traineri, artisti) 

Perseverenta. De cate ori incerci pana reusesti? 

12:00 - 12:30 Coffee Break 

12:30 - 14:00 - Sesiuni workshop 

Miele 

http://buzzcamp.ro/event/brasov/agenda2/

http://buzzcamp.ro/event/brasov/inscriere/

10.11.2016 - Studentii anului I de la LICENTA ZI sunt programati in saptamana 14-18.11.2016 la sediul Bibliotecii Universitatii Transilvania - Aula Universitatii (Str. Iuliu Maniu nr.41A) pentru o scurta prezentare a serviciilor bibliotecii universitare. Programarea pe specializari poate fi accesata AICI. (Prezenta este obligatorie!)


02.11.2016 - Anunt pentru eliberarea DIPLOMELOR DE MASTER promotia 2015

20.10.2016 - Recrutare Agentia Metropolitana Brasov - termen 30.11.2016

                   

14.10.2016 - Afis intalnire studenti straini 19 10 2016


14.10.2016 - SESIUNEA DE COMUNICĂRI ȘTIINȚIFICE - „EMERGING MARKETS ECONOMICS AND BUSINESS” - Theoretical, Empirical and Policy - Oriented Contributions of Master Students and Graduates
                   Format lucrare Sesiune masteranzi 2016

14.10.2016 - ALT Festival, 7 zile de tehnologie, creatie si antreprenoriat 

   ALT Brasov organizeaza in perioada 17-23 octombrie 2016 festivalul de tehnologie si industrii creative ALT Festival 2016. ALT Festival se afla la a treia editie si este primul festival de acest gen din Transilvania premiat in anul 2015 pentru contributia la dezvoltarea industriilor creative si culturale in spiritul valorilor europene de catre Institutul European din Romania.
ALT Festival 2016 este organizat in 3 zone de activitati: TECH, REMIX, CULTURE. Anul acesta  cultura si industriile creative sunt remixate in evenimente de tip hackaton si learning-by-doing ce se adreseaza unui public amplu: de la oameni de afaceri, la creatori de mici produse de decor si mobilier, dar si o zi dedicata culturii antreprenoriale in licee.
Daca esti printre cei interesati de tehnologie, cultura si in special remix-ul atat de prezent in societatea romaneasca, e bine sa stii ca ALT Festival iti ofera sansa nu doar de a cunoaste oameni care impartasesc aceleasi pasiuni, ci sa cunosti viitori investitori sau colaboratori. 1500+ participanti vor lua parte la evenimente de neratat din cadrul ALT Festival 2016. Asigura-te ca esti unul dintre ei si rezerva-ti de acum un loc!
http://festival.altbrasov.org/ 









13.10.2016 - ANUNT - IN ATENTIA STUDENTILOR DIN ANUL I  2016 - 2017

13.10.2016 - Kron-Tour EXPO Fairs&Exhibitions, divizia specializata in organizarea de evenimente a Kron-Tour Lufthansa City Center, liderul pe piata de servicii turistice din Regiunea Centru, organizeaza in premieraTARGUL DE JOBURI BRASOV (TJB), la Brasov Business Park, in intervalul 12-13 Octombrie 2016.

TJB face parte din portofoliul Kron-Tour Expo alaturi de alte evenimente marca proprie, respectiv: Transylvania Tourism Fair, Targul Imobiliar Brasov, Salonul Auto Brasov, Transylvania Wedding Fair si Transylvania Wine Fair.

La eveniment vor participa peste 20 de companii din diverse domenii de activitate: call-center, banci, industria automotivelor si aeronavelor, industria tehnologiei, industria prelucrarii de sticla dar si a sculelor, industria hoteliera, industria ospitaliera a vaselor de croaziera, alimentatie, panificatie, retail, transporturi si multe altele.

Recruteaza personal la acest eveniment urmatoarele companii: ARVATO, RAIFFEISEN BANK, PREH, ARO PALACE, ANA HOTELS, HARSHA ENGINEERS, VEL PITAR, ASCO TOOLS, IPSOS, METRO SYSTEMS, STABILUS, REGE AUTOMOTIVE, PREMIUM AEROTEC, OLIN FOODS, ABITARE, AMCO, RAT BRASOV, TESS, GRUPUL TEX, OCEAN JOBS, CASA ROMA, PHOTOHOTEL si AUCHAN.

Acestia pun la dispozitia brasovenilor peste 800 de locuri de munca, ce se adreseaza TUTUROR segmentelor si nivelelor de cariera, respectiv: studii superioare, cu sau fara experienta, entry level, fara studii. Printre posturile disponibile se numara: customer service representative, supervizor, manager de echipa, analist credite, ofiter suport clienti telebanking, ofiter tranzactii clienti, economist, referent logistica si achizitii, manager de proiect, junior embedded sw developer, tehnician, inginer, specialist in domeniul calitatii, operator productie, operator CNC, operator linie, electrician, mecanic, ucenic mecanic, vopsitor, tinichigiu, stivuitorist, sofer, brutar, bucatar, ajutor bucatar, pizzar, ospatar, barman, casier, camerista, receptioner, fotograf, barman, bucatar pentru vase de croaziera si multe altele.

Targul de Joburi Brasov isi asteapta vizitatorii la Brasov Business Park, in perioada 12-13 octombrie, intre orele 10:00-19:00.


12.10.2016 - Firma SAPECOMO ofera un job part time (4 ore pe zi) in domeniul de consultanta SAP. Pentru mai multe informatii click aici si aici!

03.10.2016 - Serii limbi straine anul I

28.09.2016 - Anunt in atentia studentilor de anul I - TRANSILVANIA ORIENTATION DAYS 2016 - TOD 2016

28.07.2016 - Anunt angajare GV residence Two

07.07.2016 - Anunt pt eliberarea adeverintelor de absolvent

07.07.2016 - ANUNT pt absolventii de master 2015

11.03.2016 - Software disponibil prin programul DreamSpark Microsoft
Dragi studenti,
Revenim cu mesajul de informare privind accesul gratuit la pachetele
de software disponibile prin programul DreamSpark Microsoft.
In cadrul acestui program studentii au acces la peste 500 de
software, incluzand sistemul de operare Windows, Visual Studio
Community, SQL Server etc.
Instalarea pachetelor de software se poate face pe calculatoarele
personale, exclusiv pentru activitati didactice, conform termenilor
si conditiilor programului.
Termeni si conditii pachet Standard (disponibil tuturor
facultatilor) https://www.dreamspark.com/Institution/DS-EULA.aspx
Termeni si conditii pachet Premium (disponibil pentru 16 facultati;
facultatile de Litere si Muzica nu pot avea acces la acest pachet)
https://www.dreamspark.com/Institution/DSP-EULA.aspx
Pentru inscrierea in program, va rugam sa accesati formularul de
inregistrare disponibil pe portalul universitatii, la butonul
Servicii IT>DreamSpark (http://portal.unitbv.ro/)
Dupa procesarea datelor, veti primi un e-mail cu detalii privind
pasii de urmat pentru accesarea contului pe website-ul DreamSpark si
descarcarea pachetelor de software.
Acest mesaj il veti primi la adresa de e-mail din domeniul
@student.unitbv.ro.
Daca intampinati dificultati, va rugam sa-i contactati pe colegii
din cadrul Biroului de Retelistica si Informatizare, la adresa de
e-mail dreamspark@unitbv.ro


PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.

PARTICIPANTI

 

PROGRAM

 

  • manageri ai companiilor de apă, canalizare, iluminat, transport public, salubritate, gaz, termoficare și drumuri publice
  • membri ai administrației publice locale (primari, CJ-uri, consilieri) și urbaniști
  • reprezentanți ai universităților din zonă (rectori, directori administrativi, profesori implicați în proiecte de dezvoltare dedicate comunităților)
  • inspectori școlari generali
  • reprezentanți ai Caselor Corpului Didactic
  • manageri ai spitalelor publice
  • reprezentanți ai CAS și DSP-urilor din zonă

 

  • 10.00 – 10.30 
    înregistrarea participanților. Welcome Coffee.
  • 10.30 – 11.45 
    SMART CITIES. SMART COMMUNITIES. (lucrări în plen)
  • 11.45 – 12.00 
    Pauză de cafea.
  • 12.00 – 14.00 
    GRUPURI DE LUCRU SIMULTANE PE FIECARE DIN CELE 3 VERTICALE
    City Next: utilități, urbanism și administrație publică locală
    Digital EDU: componentă dedicată educației 
    Smart HealthCare: componentă dedicată domeniului sănătății
  • 14.00 – 16.00 
    Dejun. Hand's On & Networking.