Mediul economic

 

> 31.01.2017 - Studenții de la facultatea de științe Economice și Administrarea Afacerilor în vizită la Schaeffler România

> 23.05.2016 - Intalnire cu absolventi de succes: 26.05.2016, orele 13.45, sala CP3 invitat Andrei Onea - Consultant PS Teradata

 

















A absolvit ciclul de licență la Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor în anul 2010, programul de studii Informatică Economică. În anul 2012 a absolvit ciclul de masterat în cadrul aceleași facultății, programul de studii Sisteme Informatice Integrate pentru Afaceri.

În perioada masteratului, s-a angajat în cadrul companiei Pentalog România, cu sediul în Brașov pe poziția de Business Intelligence Developer. În această activitate a lucrat la implementarea soluțiilor de Business Intelligence pentru clienți din România și Franța. 

În 2013, a acceptat oferta de angajare din partea companiei Teradata, cu sediul în Praga, Cehia. În cadrul acestei companii, a lucrat ca și Consultant Global specializat pe implementarea Sistemelor de Baze de Date Relaționale Teradata.

Primul proiect pentru compania Teradata a fost în Paris, și a constat în implementarea SGBD Teradata pentru cel mai mare furnizor de energie electrică din Franța - ERDF (Electricité Réseau Distribution France).

În anul 2014, a fost solicitat de către Teradata Franța pentru poziția de Consultant PS Teradata, realizând astfel transferul la Paris.

În cadrul poziției de Consultant PS Teradata, lucrează cu clienții din Franta, în special din zona Ile-de-France. În momentul de față este implicat într-un proiect pentru una din cele mai mari bănci din zona euro - BNP Paribas, în care realizează activități de audit și optimizare.

> 20.05.2016 - Mastership@Miele 2016-2017

> 14.09.2015 - Facebook, Adwords si Google – instrumente de marketing modern

Laurentiu Mihai, absolvent alfacultatii noastre, fost invitatul zilei de 9 decembrie 2015  la cursul de eMarketing si social media mix al masteranzilor de laspecializarea “Politici si strategii de marketing”

Laurentiu a prezentat mai multe aspecte practicerelevante despre unele instrumente folosite in eMarketing si anume: Facebook,Google Adwords, Newsletters, precum si despre indicatori specifici: conversie,rata conversiei, numar click-uri ec. De asemenea, invitatul a facut precizariimportante din punct de vedere practic privind SEO, blogging, publicitatea prinbannere si remarketing, vorbind si despr experienta sa ca si co-founder &Google Adwords Consultant at The Pharmacy - Digital Marketing Agency.

> 03.12.2015 - Angajare Asistent marketing (prelucrare date) - Pentalog

> 24.11.2015 - Angajari Stabiplan - Administrative AssistantStagiar Marketing

> 13.10.2015 - Invitatie Leadership in  actiune

> 25.04.2015 - izi.TRAVEL – Un ghid turistic în buzunarul fiecăruia

> 08.04.2015 - Comunicat de presa - Conferinta Afaceri.ro Brasov

> 20.01.2015 - Antreprenori de succes

> 12.12.2014 - Deschidem lumea investitiilor impreuna cu BURSA DE VALORI BUCURESTI

> 15.07.2014 - Marketingul modern si  oportunitatile de angajare intr-o piata globala

> 10.06.2014 - Companiile IT în dialog cu studenţii economişti

10.06.2014 - Voluntari Festivalul Regiunilor Europene

> 19.05.2014 - Zona Braşovului - o destinaţie turistică internaţională prin proiecte ale Agenţiei de Dezvoltare Durabilă Braşov

> 22.04.2014 - Conferința Modern Marketing and Technology

> 24.02.2014 - Absolventii de la Turism-Servicii inapoi la scoala

24.02.2014 - Dezvoltarea carierei profesionale încă din timpul studenţiei

24.02.2014 - Dezvoltarea de afaceri de succes în perioada post-criza

24.02.2014 - Finanţarea afacerilor de succes

24.02.2014 - Tehnologiile de comunicare în sprijinul unor afaceri de succes