EVENIMENTE - Daca vreti sa fiti alaturi de noi in cele mai importante momente, aici aflati detaliile

Evenimente organizate în parteneriat cu mediul economic şi socio-cultural

 Sinteza privind evenimentele organizate în parteneriat cu mediul economic şi socio-cultural  



Realitatea virtuală - soluție inovatoare de protejare și promovare a patrimoniului

Muzeul „Casa Mureșenilor” Brașov, alături de partenerii Inspectoratul Ṣcolar al Județului Brașov și Universitatea Transilvania Brașov - Facultatea de Sociologie și Comunicare, implementează în perioada 01 iulie-15 noiembrie 2017 proiectul cultural „Realitatea virtuală - soluție inovatoare de protejare și promovare a patrimoniului”. Proiectul este cofinanțat de către Administrația Fondului Cultural Național.


Proiectul propune introducerea unei soluții inovatoare de protejare și promovare a patrimoniului prin intermediul aplicațiilor de realitate virtuală și realitate augmentată în cadrul expoziției permanente a Muzeului „Casa Mureșenilor” Brașov pentru transformarea acestuia într-un loc de explorare și descoperire prin promovarea interacțiunii și implicării emoționale a vizitatorilor. Aceste integrări vor fi realizate prin dezvoltarea unei aplicații mobile care utilizează realitatea virtuală și realitatea augmentată.


Partenerul, Inspectoratul Ṣcolar al Județului Brașov, va planifica și organiza vizita a zece clase de elevi din școlile și liceele brașovene în cadrul expoziției permanente.


În paralel cu vizitele, va fi efectuată de celălalt partener, Universitatea Transilvania Brașov - Facultatea de Sociologie și Comunicare, o cercetare sociologică asupra beneficiarilor direcți prin evaluarea impactului soluțiilor propuse în proiect.


Proiectul se adresează elevilor, vizitatorilor români și străini care vor vizita expoziția permanentă a Muzeului „Casa Mureșenilor” Brașov începând cu luna octombrie 2017.

 





European journalism internships in Nantes from 09.2016

Great European journalism internship from the 4th of September 2017 to the 9th of February 2018 in Nantes, France


What is Euradionantes?

Euradionantes is a media based in Nantes, France, that focuses on European news and information, in order to make European politics relevant on a local scale and to contribute to the awareness of Europe.

The Euradionantes team is composed of several young journalists who come from all over Europe and receive a full training on radio equipment at the radio station in Nantes. They are coached by French professional journalists, who have had years of experience in journalism.

Since 2007, more than 200 interns have received a full training in 'local-european' radio journalism. Today, they work at the BBC, Deutsche Welle, RTBF, Reuters, The Telegraph, Radio Sweden, ORF, UTV Ireland, Hit West... Interns from 20 different EU countries have already taken part. Your students too can join the team: they get the opportunity to be on air up to three times a day!

Why we need you!

Euradionantes is still looking for high-level bilingual (in French) students in Journalism, Media & Communications, Political Science or European studies who are interested in European issues and who would like to get a formative experience in the world of radio and New European Media.

For five months, they will work in a dynamic and multicultural environment, with five other students from various parts of Europe.

How it works

The internship will start on the 4th of September 2017 and will last until the 9th of February 2018, in Nantes.
The students get a monthly allowance of about 500 € to 550 €. According to their situation, they can complete it with a grant (Erasmus + for instance).

To apply, the students have to complete in French the application form and return it as soon as possible along with a CV and a cover letter to: communication@euradionantes.eu

Learn more & download the application form


SCOALA DE VARA in HR: HR Club Next Generation, Editia a XI-a

SCOALA DE VARA in HR: HR Club Next Generation, Editia a XI-a, 3 - 14 iulie 2017


Procesul de inscriere si selectie

Deadline 11 iunie 2017

Cum pot aplica?

Pentru a intra in procesul de selectie, studentii trebuie sa ne trimita un e-mail cu:

CV-ul lor in limba romana sau engleza;

Un Eseu de maximum o pagina, in limba romana, care sa porneasca de la urmatoarea situatie: Esti HR Manager-ul unei fabrici care produce ciocolata. Intr-un an, compania are ca obiectiv cresterea productiei cu 20%, fara a suplimenta insa numarul angajatilor. Care sunt principalele actiuni prin care departamentul tau de HR poate contribui la indeplinirea obiectivului de business? (enumera maxim 4 actiuni si argumenteaza motivul pentru care le consideri importante).

Vom aprecia eseurile creative, pragmatice si care au viziunede ansamblu asupra domeniului resurselor umane.


Pana cand?

Termenul limita de inscriere este luni, 11 iunie 2017. Asteptam eseurile si CV-urile doritorilor la adresa florina.dinca@hr-club.ro.

Mergi catre site: http://hr-club.ro/ro/evenimente/scoala-de-vara-hr-club-next-generation-editia-xi/2017/04/12/3748


Selectia candidatilor se va face in doua etape:

Evaluarea CV-urilor si eseurilor transmise (cele doua documente sunt obligatorii);

Intervievarea candidatilor care au trecut de prima etapa de selectie (Pentru cei din afara Bucurestiului, interviul va avea loc telefonic sau prin videoconferinta).


Nota

1. Aplicatiile vor fi evaluate pe masura ce sunt primite. Doar candidatii selectati pentru interviuri vor fi contactati, pana la data de 9 iunie 2017;

2. Cursurile vor fi de dificultate medie, iar participantii trebuie sa cunoasca notiuni de baza in resurse umane;

3. Acest program se adreseaza exclusiv persoanelor care nu sunt angajate in domeniul resurselor umane in momentul trimiterii aplicatiei si derularii cursurilor scolii de vara;

4. Pentru cei selectati, participarea este obligatorie pe intreaga durata a scolii de vara;

5. Pe durata scolii de vara, organizatorii vor asigura toate materialele si suportul logistic necesare desfasurarii programului, masa de pranz si pauzele de cafea;

6. Organizatorii nu asigura cazarea pentru participanti pe parcursul celor doua saptamani.



Defence and Dialogue in Eastern Europe (DDEE)

Oportunitate de dezvoltare personală și profesională pentru studenți


EAD Society este un ONG internațional dedicat evenimentelor de educație nonformală pentru tinerii pasionați de științe politice, relații internaționale, drept, jurnalism, diplomație și domeniile conexe. Astfel, tinerii studenți au oportunitatea de a se implica în schimburi interculturale și pot învăța, într-un mod practic, despre ceea ce înseamnă diplomația multilaterală, cum funcționează organizațiile internaționale și care este procesul decizional în vederea managementului crizelor la nivel internațional. EAD Society își dorește să pună în contact studenții din România cu tineri profesioniști, diplomați și reprezentanți ai organizațiilor internaționale, pentru a contura oportunități de dezvoltare personală și profesională, dar și posibilitatea de a acumula noi competențe și aptitudini.


Defence and Dialogue in Eastern Europe (DDEE) - evenimentele vor avea loc în perioada 31 iulie – 5 august 2017, în București, în prezența a peste 200 de participanți internaționali și reprezentanți ai mediului diplomatic. Prin organizarea unui forum tematic și a unei simulări de proces decizional NATO, DDEE va reprezenta o oportunitate deosebită pentru învățare și dezvoltare a rețelei de networking.


Studenții pot aplica pentru diferite poziții disponibile: delegați individuali, grup de delegați, raportori/ staff internațional sau ofițeri de presă (editor/ jurnalist/ social media).


TERMENUL LIMITĂ PENTRU TRIMITEREA APLICAȚIILOR: 15 MAI 2017 (CV și formular de aplicație).


Mai multe informații despre proiect, cât și despreprocedura de selecție: http://www.eadsociety.com/defence-dialogue-eastern-europe-2017/


BURSĂ MEISEI UNIVERSITY, JAPONIA PRESELECŢIE PARTICIPARE MSSP 2017

Descriere MSSP

În urma acordului de parteneriat încheiat în 2012 între Facultatea de Sociologie şi Comunicare şi Universitatea MEISEI Japonia, un student al facultăţii noastre este invitat să participe la proiectul Meisei Summer School Project 2017 (MSSP 2017). Proiectul are drept obiectiv colaborarea studenţilor din mai multe ţări pentru predarea limbii engleze unor elevi și vârstnici japonezi. Mai multe detalii despre proiect: www.meiseisummerschoolproject.com, lector dr. Florin Nechita (florin.nechita@unitbv.ro) sau de la cei patru participanți ai edițiilor 2013, 2014, 2015 și 2016 (Mihai Răducan – raducanmihai@gmail.com, Mihai Suciu – mihai.suciu1990@gmail.com, Diana Mitrea – diana.mitrea4@gmail.com și Carmen Stoichină – dire.wolfess@yahoo.com).

 

Proiectul MSSP 2017 va începe în 31 iulie în Japonia cu o sesiune de pregătire, iar programul de predare se va desfășura până în 12 august 2017. Costurile de transport, cazare şi masă vor fi suportate de către Universitatea MEISEI.

 

Pentru alegerea participantului la programul MSSP 2017 se va organiza o etapă de preselecţie în 10 mai 2017. Selecţia finală a câştigătorului va fi făcută  de către reprezentanţii Universităţii MEISEI dintre trei studenţi/ masteranzi preselectaţi.

 

Condiţii pentru înscriere la concurs

- studenţi/ masteranzi ai Facultăţii de Sociologie şi Comunicare;

- cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;

- capacitate de lucru în echipă;

- CV şi scrisoare de intenţie;

- eseu video de maximum 5 minute, în limba engleză, cu tema: Student in Brașov*; filmul va fi prezentat în cadrul Sesiunii Cercurilor Științifice Studențești din 11.05.2017.

- realizarea unei prezentări de 5 minute despre Japonia, în limba engleză, în faţa unor elevi de la o şcoală generală din Braşov.

 

CV-ul, scrisoarea de intenţie şi link-ul către eseul video încărcat pe YouTube se vor trimite pe adresa  florin.nechita@unitbv.ro până în data de 06.05.2017.

*Materialele filmate vor putea fi utilizate și distribuite de către Facultatea de Sociologie și Comunicare.

 

La preselecţie se va ţine cont şi de:

implicarea studenţilor/ masteranzilor în activitățile extra-curriculare ale facultăţii;

participarea la cercurile ştiinţifice studenţeşti.



Conferinta Știința occidentală și filosofia buddhistă

Centrul Multicultural al Universității,  Facultatea de Sociologie și Comunicare și Asociația Rabten Compassionate Wisdom organizeză conferința cu tema: Știința occidentală și filosofia buddhistă, susținută de Lama Gonsar Tulku (pentru detalii: http://www.vfphil.eu/buddhismus.htm).


Conferința va avea loc în data de 24 aprilie 2017, ora 18, în Aula Sergiu T. Chiriacescu.


În cadrul acestei conferințe, Lama Gonsar Tulku Rinpoche, considerat printre primii maeștrii care au predat învățăturile buddhiste în Occident, va prezenta auditoriului care sunt punctele comune de întâlnire între știința occidentală și filosofia buddhistă, cât și cum putem beneficia și integra această cunoaștere în viața de zi cu zi. 


Conferința din Aula Magna a Univ. Transilvania va fi transmisă live stream pe internet prin site-ul Editurii Herald (www.edituraherald.ro) și site-ul Asociației Rabten Compassionate Wisdom (www.rabten.ro

Intrarea este liberă.

Mai multe detalii şi înscrieri:

Maria Ghiurțu, maria.ghiurtu@gmail.com

Vlad Doroican, info@rabten.ro 

www.rabten.ro

Curs deschis - Implicarea oamenilor in conservare: rolul cercetarii dimensiunii umane si abordari aplicate

Curs deschis sustinut de prof. dr. Alistair Bath de la Memorial University of Newfoundland, Canada - marti, 11.04.2017, ora 12.00, sala T II 8, corpul T al Universitatii Transilvania din Brasov.


Cercetarea dimensiunii umane reprezinta un domeniul larg de explorare a interactiunii dintre oameni si fauna salbatica, prin intelegere aatitudinii, a convingerilor, a valorilor si comportamentelor comunitatilor locale, asupra diverselor specii. Lipsa anumitor informatii poate modifica atitudinea populatiei, de aceea, cercetarea dimensiunii umane are ca scop identificarea conflictelor si a primilor pasi in rezolvarea lor, crearea de mesaje clare si initierea unor campanii eficiente de educatie si comunicare. 


Nu poate exista conservare fara a lucra direct cu oamenii! Munca de teren si interactiunea cu publicul tinta reprezinta un pas foarte important. Comunitatile locale din jurul ariilor protejate trebuie sa fie implicate in acest proces, pentru a ajunge la un consens general, la o viziune comuna, la o agreere a principiilor, o recunoastere a datelor si pentru a construi un plan de management aplicabil, care sa duca la conservare.


Acest program AHDFWA (Applied Human Dimension Facilitated Workshop Approach), dezvoltat de Dr. Alistair Bath a fost implementat cu succes in ultimii 25 de ani, cand Dr. Bath a fost implicat in Croatia, in planul de management al lupilor, in Bulgaria, in planul de management al ursului brun si al lupului, in Alaska, in planul de management al bizonului, in problema biodiversitatii urbane, cu autoritatile din Palestina si Ierusalim si in Canada, in intelegerea problemelor legate de turmele de caribu. 


La sfarsitul acestui curs, participantii vor intelege natura dimensiunii umane, atat din perspectiva cercetarii, cat si din cea a aplicabilitatii.


 https://www.mun.ca/geog/people/faculty/abath.php 



College of Extraordinary Experiences 2017

Trăim într-o economie a experienței. O economie în care așteptările sunt atât de mari, încât atunci când clienții intră in camera lor de hotel și vor deschide dulapul, ei vor aștepta să pășească în Narnia. Astfel de experiențe sunt foarte cerute și, totuși, sunt rareori găsite. Cum pot fi acestea proiectate? 
Pe 11 aprilie, de la ora 10, în Aula N. Titulescu, participanții vor avea șansa să afle răspunsul de la Paul Bulencea, absolvent al Facultății de Sociologie și Comunicare, promoția 2010. Paul este un autorul cărții ”Gamification in Tourism”, designer de experiențe și un co-fondator al College of Extraordinary Experiences (www.extraordinary.college).

În timpul evenimentului studenții vor afla cum pot obține o bursă pentru acest proiect (transport, hrană și cazare incluse). 


O conferință în care participanții vor învăța care sunt regulile care ghidează Economia Experienței și obține cunoștințe necesare pentru a crea experiențe memorabile, unice și puternice.


 https://www.facebook.com/events/113898199156635/



Caravana culturala roma in universitati

 Invitatie de participare la Caravana Culturala Roma in Universitati, Brasov, 27.03.2017, ora 18.00




















Asistenta sociala - respect si implicare

Avem deosebita placere de a va invita la un eveniment al Facultatii de Sociologie si Comunicare, in colaborare cu Colegiul Asistentilor Sociali, pentru celebrarea Zilei Mondiale a Asistentei sociale. 


Evenimentul va avea loc miercuri, 22 martie 2017, ora 18, la sala Patria. 


In program vor fi momente artistice prezentate de beneficiari ai organizatiilor sociale din judetul Brasov si se vor acorda diplome de excelenta tuturor organizatiilor colaboratoare ale specializarii Asistenta Sociala, pentru implicarea in formarea viitorilor asistenti sociali.


 Programul complet al evenimentului











Targul de Craciun la FSC, editia 2016

Va invitam sa participati la prima editie a Targului de Craciun, organizat de Facultatea de Sociologie si Comunicare in parteneriat cu Fundatia Rafael din Codlea. Evenimentul se va desfasura in data de 15 decembrie 2016, intre orele 14.00-17.00,  corpul T, etajul II. 


In cadrul Targului de Craciun vor fi expuse spre vanzare o gama variata de obiecte realizate manual sau produse pregatite in casa.


Fondurile stranse in cadrul evenimentului vor fi donate Fundatiei Rafael din Codlea, organizatie non-guvernamentala care ofera servicii sociale copiilor si tinerilor cu dizabilitati.


 Material video de prezentare a Fundatiei Rafael, realizat de studentii de la Comunicare si Relatii Publice: 

https://www.youtube.com/watch?v=ZoPCM4yXGm4 









Inscrieri la concursurile din proiectul "Calea Verde spre Dezvoltare Durabila"

 Detalii privind inscrierea la Concursul foto "Adaptarea la schimbarile climatice in fotografii"



 Detalii privind inscrierea la Concursul video "Focus pe adaptarea la schimbarile climatice"

















Inscrieri la Atelierul Digital

Fundaţia Leaders, cu susţinerea Google Romania, Universitatea Transilvania din Brașov, Facultatea de Sociologie și Comunicare Brașov și PRIME Brașov organizează joi, 17.11.2016, Aula “Sergiu T. Chiriacescu”, sala U I 3, orele 9.00-12.00, un eveniment pentru pasionații de comunicare digitală, Atelierul Digital.


Atelierul Digital reprezintă o oportunitate pentru tinerii care își doresc să învețe ce înseamnă un profil virtual, SEO, Ad Words, cum pot folosi Youtube-ul în avantajul lor, despre importanța unei pagini de contact pe propriul website sau cum să își facă un formular de feedback online.


Întâlnirile sunt punctuale, iar durata unui curs este de 3 ore. După finalizarea cursului, participanții vor aprofunda cunostințele pe o platformă online, unde vor susține o serie de teste, iar la final vor obține o diplomă certificată de Google și IAB Europe, recunoscută de toți angajatorii din Europa. Este de ajuns să participați doar la o sesiune pentru a vă începe drumul către certificarea Google.


Atelierul Digital va fi susținut de către Cristian Ignat, fondator Canopy (www.canopy.ro).


Mai multe informații despre cursul gratuit Atelierul Digital pot fi consultate pe www.atelieruldigital.com.


Numărul de locuri este limitat, iar înscrierea online se poate face aici: http://leaders.ro/atelieruldigital/#înscriere


 



Biblioteca Vie - Asociatia de Servicii Sociale SCUT

Salut!


Sunt o Carte Vie! Te provoc să mă citești 


Vă așteptăm pe data de 8 octombrie, începând cu ora 10:00, în Aula Sergiu T. Chiriacescu (str. Iuliu Maniu, nr. 41A) pentru a vă înfrunta prejudecățile și de ce nu, pentru a descoperi lucruri noi și interesante despre "Cărțile" care vor fi prezente. 


#bibliotecavie #Asociatiascut #Scut













Inivitatie de participare la Conferinta finala a proiectului Connect

Conferința de presă și Conferința finală a proiectului „CONNECT - CONstruct NEtwork in Counselling for Trauma - Construirea Rețelei de Specialiști în Consilierea Traumei”

Brașov, România, 28 iunie 2016


Universitatea Transilvania Brașov, Facultatea de Sociologie şi Comunicare, împreună cu partenerii săi:

- Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Centrul de Prevenire a Violenţei Familiale şi Societale,

- Universitatea Lucian Blaga din Sibiu, Centrul de Cercetare Psihologică,

- Asociaţia Femeilor Împotriva Violenţei - Artemis,

- The Foundation Tisip, Norvegia,


anunţă conferința finală a proiectului „CONNECT - CONstruct NEtwork in Counselling for Trauma - Construirea Rețelei de Specialiști în Consilierea Traumei, proiect coordonat de Universitatea Transilvania Brașov și finanţat printr-un grant acordat de Norvegia în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014, Programul RO20 „Violenţa domestică şi violența bazată pedeosebirea de sex“.


Conferința de presă se va desfășura marţi, 28 iunie 2016, ora 9.30 (în sala UI7), fiind urmată de lansarea Conferinței finale a proiectului, la ora 10.00, la Aula Sergiu T. Chiriacescu, str. Iuliu Maniu nr. 41A, Braşov


Principalul scop al evenimentului constă în prezentarea rezultatelor proiectului și împărtășirea experiențelor partenerilor și ale specialiștilor, participanți la programul de formare profesională, din activitățile organizate în cadrul proiectului în domeniul prevenirii şi combaterii violenţei domestice.


„Proiectul demarat încă din aprilie 2015 și concretizat azi prin această Conferință finală a avut ca scop formarea specialiștilor care activează în domeniul prevenirii și combaterii violenței domestice printr-o viziune și concepție unitare, cu accent pe parteneriatul regional și colaborarea în rețea, în vederea dezvoltării și consolidării serviciilor legate de violența domestică”, declară managerul proiectului, lector univ. dr. Diana-Cristina BÓDI.


Obiectivele vizate de proiect răspund priorităţilor şi obiectivelor stabilite prin Strategia naţională pentru prevenirea şi combaterea fenomenului violenţei în familie pentru perioada 2013-2017. Proiectul va genera efecte pe termen lung prin implementarea unui program de formare adecvată, adresat profesioniştilor relevanţi (psihologi, asistenţi sociali, medici, jurişti, poliţişti etc.) din cadrul serviciilor de monitorizare şi intervenţie în cazurile de violenţă în familie.

 Mai multe detalii gasiti in Invitatia - program a evenimentului

 www.connect-romania.ro


Scoala de Vara gratuita in Resurse Umane pentru studenti, 4 - 15 iulie 2016

Asociaţia profesioniştilor în resurse umane din România – HR Club lanseaza o şcola de vară gratuita pentru studenţii şi masteranzii de la specializarea de resurse umane sau management organizaţional.


Începând cu 2006, asociatia a dat în fiecare an posibilitatea a cel puţin 15 studenţi să beneficieze de un program de formare intensiv, care să le arate complexitatea domeniului şi o perspectivă aplicată a funcţiunilor de HR, cu ajutorul profesioniştilor in HR din companii, care le-au fost traineri, precum si prin vizite de companii (în anii anteriori la: Renault Romania (Uzina Dacia şi Centrul Tehnic Titu Renault),  Danone, Bergenbier).


Pentru înscriere, este nevoie de pregătirea unui CV şi redactarea unui eseu pe o temă dată. Toate detaliile se găsesc în documentul de mai jos şi pe acest link:  http://bit.ly/HRClubNextGeneration.

 

Programul este gratuit, iar pe durata școlii de vară se asigura toate materialele și suportul logistic necesare desfășurării programului, masa de prânz și pauzele de cafea. Pentru tinerii din afara Bucureștiului, se poate discuta obţinerea unor locuri în căminele universităţilor din Bucureşti.


Asociaţia HR Management Club

Str. Culmea Veche, nr. 2, et. 1, sector 3, Bucuresti

tel: (+4021) 315 15 28 || e-mail: office@hr-club.ro || www.hr-club.rowww.hr-partner.ro 



buzzcamp revine în Brașov

Ai aflat veștile bune?


@buzzcamp revine în Brașov pe 23 Mai cu Career Series la Hotel Kolping.


Dacă ești student sau masterand și îți dorești o carieră în vânzări/ antreprenoriat @Nnromania vrea să te cunoască în cadrul workshop-ului interactiv „Urmărește-ți motivația”.


Înscrie-te acum pe http://buzzcamp.ro/event/brasov/inscriere/  și dă startul carierei tale!


Bursă Meisei University, Japonia PRESELECŢIE PARTICIPARE MSSP 2016

În urma acordului de parteneriat încheiat în 2012 între Facultatea de Sociologie şi Comunicare şi Universitatea MEISEI Japonia, un student al facultăţii noastre este invitat să participe la proiectul Meisei Summer School Project 2016 (MSSP 2016). Proiectul are drept obiectiv colaborarea studenţilor din mai multe ţări pentru predarea limbii engleze unor elevi și vârstnici japonezi. Mai multe detalii despre proiect: www.meiseisummerschoolproject.com, lector dr. Florin Nechita (florin.nechita@unitbv.ro) sau de la cei trei participanți ai edițiilor 2013, 2014 și 2015 (Mihai Răducan – raducanmihai@gmail.com, Mihai Suciu – mihai.suciu1990@gmail.com și Diana Mitrea – diana.mitre4@gmail.com).


Proiectul MSSP 2016 va începe în 30 iulie în Japonia cu o sesiune de pregătire, iar programul de predare se va desfășura până în 15 august 2016. Costurile de transport, cazare şi masă vor fi suportate de către Universitatea MEISEI.


Pentru alegerea participantului la programul MSSP 2016 se va organiza o etapă de preselecţie în perioada 16-18.05.2016. Selecţia finală a câştigătorului va fi făcută  de către reprezentanţii Universităţii MEISEI din trei studenţi/ masteranzi preselectaţi.


Condiţii pentru înscriere la concurs:

- studenţi/ masteranzi ai Facultăţii de Sociologie şi Comunicare;

- cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat;

- capacitatede lucru în echipă;

- CV şi scrisoare de intenţie;

- eseu video de maximum 5 minute, în limba engleză, cu tema: Student in Brașov; filmul va fi prezentat în cadrul Sesiunii Cercurilor Științifice Studențești.

- realizarea unei prezentări de 5 minute despre Japonia, în limba engleză, în faţa unor elevi de la o şcoală generală din Braşov (detaliile într-un anunţ viitor).


CV-ul, scrisoarea de intenţie şi link-ul către eseul video încărcat pe YouTube se vor trimite pe adresa  florin.nechita@unitbv.ro până în data de 15.05.2016, ora 21.00.

Notă: materialele filmate vor putea fi utilizate și distribuite de către Facultatea de Sociologie și Comunicare.

 

La preselecţie se va ţine cont şi de:

- implicarea studenţilor/ masteranzilor în activitățile extra-curriculare ale facultăţii;

- participarea la cercurile ştiinţifice studenţeşti.



Scoala de radio RCT 2016

In perioada 18 - 19 martie 2016 se va desfășura cea de-a doua ediție a Școlii de Radio RCT.


Realizata la initiativa echipei Radio Campus Transilvania (RCT), Scoala de Radio se adreseaza tuturor studentilor din Universitatea Transilvania care doresc sa descopere cu adevarat ce inseamna realizarea emisiunilor de radio si chiar sa se alature acestui proiect 100% studentesc.


Pe parcursul celor doua zile de cursuri si probe practice studentii inscrisi vor avea ocazia sa participe la workshop-uri sustinute de jurnalisti cu o vasta experienta in activitatea radiofonica, precum: Nora Dudita, Dan Kulcsar si Stefan Cojocaru (fosti membri ai echipei Radio Brasov), Filip-George Pircan (Nova FM și RCT) sau jurnalisti din presa nationala precum Diana Scarlat (Jurnalul National) si Dan Antonescu (TVR).


Pentru ca Scoala de Radio este si un eveniment care doreste sa atraga noi membri in echipa RCT, invitam studentii interesati sa se inscrie la adresa de e-mail: adresarct@unitbv.ro.


Nu este necesara experienta anterioara in radio sau TV ci doar entuziasm si dorinta de a intra intr-o echipa de tineri minunati.


 Mai multe informatii la: https://www.facebook.com/events/1567295190252548/




MĂRŢIŞORUL BUCURIEI, ediţia 2016

Studenţii Facultăţii de Sociologie şi Comunicare, de la specializarea Asistenţă Socială s-au implicat şi anul acesta voluntar în realizarea evenimentului Mărţişorul bucuriei, aflat la cea de-a III-a ediţie. Timp de trei zile studenţii au realizat mărţişoare hand-made prin tehnica quilling. Această tehnică a fost însuşită de către voluntari cu sprijinul personalului de la firma ReCreativ, care ne-a pus la dispoziţie materialele necesare confecţionării mărţişoarelor.


Cele 50 de simboluri ale primăverii realizate cu multă migală şi creativitate vor fi oferite în dar doamnelor de vârsta a III-a din cadrul Asociaţiei Delta Braşov, de către studenţii voluntari cu ocazia zilei de 1 Martie. 










Reprezentație a studenților din ”Cercul studențesc de sociologie dramaturgică Erving Goffman”

Marți, 1 Martie 2016, între orele 17.30 și 18.00, cele mai bune două trupe premiate în cadrul Cercului studenţesc de sociologie dramaturgică Erving Goffman, vor interpreta scene din I. L. Caragiale pe scena improvizată la parterul Aulei Sergiu T. Chiriacescu.


Caragiale reprezintă un material excepțional de înțelegere a societății românești și furnizeaza o altfel de cunoaștere sociologică a realității. Cele două trupe care vor evolua într-unul dintre cele patru evenimente propuse de Facultatea de Sociologie și Comunicare în calendarul evenimentelor prilejuite de Ziua Universității Transilvania, Trupa și Duo, împart primul loc al ”maratonului” de scene din I. L. Caragiale interpretate de cele 29 de trupe din anul I Sociologie, respectiv Resurse Umane coordonate de conf. dr. Ștefan Ungurean și îndrumate de conf. dr. Mihai Ignat (Facultatea de Litere).


Proiectul cercului Erving Goffman este coordonat de peste 10 ani de domnul conf. univ. dr. Ştefan Ungurean (Facultatea de Sociologie și Comunicare) și își propune să dezvolte studenților abilități precum munca in echipa, capacitatea de exprimare în public, în fata unei audiente și de a dobândi talentul de control al emoțiilor în interpretarea unui discurs in spațiul public, problema cu care absolventul de la sociologie are toate șansele să se confrunte în viața sa profesională.








INVITAŢIE LA CURSUL DE FORMARE PENTRU SPECIALIŞTI

Universitatea Transilvania Braşov, Facultatea de Sociologie şi Comunicare, împreună cu partenerii săi:

  • Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Centrul de Prevenire a Violenţei Familiale şi Societale
  • Universitatea Lucian Blaga din Sibiu, Centrul de Cercetare Psihologică
  • Asociaţia Femeilor Împotriva Violenţei - Artemis
  • The Foundation Tisip, Norvegia,


Vă invită să participați, în perioada ianuarie - martie 2016, la cursuri de formare a specialiştilor care au responsabilităţi în prevenirea,  combaterea şi intervenţia în cazurile de violenţă domestică, derulate în cadrul proiectului „CONNECT - CONstruct NEtwork in Counselling for Trauma - Construirea Reţelei de Specialişti în Consilierea Traumei, finanţat printr-un grant acordat de Norvegia în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014, Programul RO20 „Violenţa domestică şi violenţa bazată pe deosebirea de sex”.


Proiectul CONNECT își propune creșterea nivelului de cunoștințe, abilități și capacitate emoțională necesare pentru a înțelege și sprijini femeile victimă a violenței domestice și agresori, pentru cel puțin 250 de specialiști din cadrul instituțiilor publice sau private cu atribuții și activitate în domeniu, precum și creșterea eficienței de colaborare și coordonare inter-și intra-instituțională în activitățile de prevenție și intervenție în violența domestică.


Cursul se adreseză specialiştilor care lucrează în serviciile de prevenire, intervenţie, combatere a violenţei domestice asistenți sociali, psihologi, ofițeri de poliție/ jandarmerie/ criminaliști, juriști, consilieri de probațiune, asistenți medicali/ medici etc. din cadrul DGASPC, SPAS, IPJ, Poliţie locală, Serviciul de probaţiune, IML, spitale, cabinete medicale, psihologice, adăposturi, centre de consiliere, ONG-uri etc. din  Regiunea Centru (judeţele Braşov, Sibiu, Alba, Mureş, Harghita, Covasna) şi Nord-Vest (judeţele Cluj, Satu Mare, Maramureş, Bistriţa, Sălaj, Bihor).


  Formular de inscriere

 Înscrierea se face pe baza completării formularului de înscriere, trimis în termen, pe adresa beldianu@gmail.com



Eveniment de tip flashmob în cadrul proiectului CONNECT

Eveniment de tip flashmob în cadrul proiectului „CONNECT - CONstruct NEtwork in Counselling for Trauma - Construirea Rețelei de Specialiști în Consilierea Traumei”

Braşov, România, 25 noiembrie 2015


Universitatea Transilvania Brașov, Facultatea de Comunicare şi Sociologie, împreună cu partenerii săi: Universitatea Babes-Bolyai, Cluj-Napoca, Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială, Centrul de Prevenire a Violenţei Familiale şi Societale, Universitatea Lucian Blaga din Sibiu, Centrul de Cercetare Psihologică, Asociaţia Femeilor Împotriva Violenţei - Artemis, The Foundation Tisip, Norvegia, anunţă realizarea unui eveniment flashmob, în cadrul  proiectului „CONNECT - CONstruct NEtwork in Counselling for Trauma - Construirea Rețelei de Specialiști în ConsiliereaTraumei”, finanţat printr-un grant acordat de Norvegia în cadrul Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014, Programul RO20 „Violenţa domestică şi violența bazată pe deosebirea de sex“. Proiectul se derulează în perioada aprilie 2015 - aprilie 2016.


Evenimentulse va desfășura miercuri, 25 noiembrie 2015, ora 16.00, în Piața Sfatului, Braşov. Scopul evenimentului este de a sensibiliza și conștientiza, la nivelul comunității brașovene, aspecte legate de fenomenul violenței domestice, cu ocazia Zilei internaționale de lupta împotriva violenței asupra femeii și de a prezenta publicului larg, obiectivele proiectului CONNECT, activităţile propuse și rezultatele aşteptate.


Responsabil promovare proiect CONNECT

lector dr. Diana-Cristina BODI

Universitatea Transilvania din Brasov
Facultatea de Sociologie si Comunicare
Brasov, 500030, B-dul. Eroilor, nr. 25
Tel.  + 40 268 477 965, int. 111

www.connect-romania.ro



Competitia Workplace of the future

Compania Continental in parteneriat cu Universitatea Transilvania dezvolta proiectul tip competitie cu premii pentru studenti (echipe de 4 persoane) cu tema WORKPLACE OF THE FUTURE. Concursul are ca scop principal decorarea curtilor de lumina din Compania Continental ca spatii ideale pentru sedinte scurte si pauze.


Termenul limita de inscriere la concurs este 23 Noiembrie 2015 iar desfasurarea concursului va avea loc pana in martie 2016. Detalii suplimentare gasiti mai jos:


 Continental lanseaza Competitia Workplace of the future



BUZZ!Camp, la a doua generație de studenți

Cel mai longeviv eveniment din România dedicat dezvoltării personale, recrutării specializate și orientării în carieră pentru studenți și absolvenți a dat startul înscrierilor din această toamnă. Aflat la a 14-a ediție, evenimentul BuzzCamp va ajunge de această dată în 11 orașe (Brașov,Sibiu, București, Ploiești, Iași, Cluj, Timișoara, Bacău, Constanța, Pitești și Craiova): ”Cariera mea și a echipei Inspire Group a început și se dezvoltă cu fiecare ediție BuzzCamp. Din 2008 și până astăzi evenimentul a pus față în față 100 de companii cu peste 18.000 de participanți. La ultima ediție, 135 de tineri cu potențial și-au început cariera în cadrul companiilor partenere. În fiecare an, ne bucurăm de sprijinul celor mai mari centre universitare și de implicarea a peste 50 de organizații studențești.” – Anca Matei Nazarov, Project Director BuzzCamp & Co-founder Inspire Group.  


BuzzCamp se organizează bianual din anul 2008 și este o platformă complexă de orientare în carieră, recrutare, workshop-uri și conferințe axate pe dezvoltare personală. Evenimentul se desfășoară în contextul în care, ultimul raport de cercetare realizat de Institutul Național de Statistică, privind ocuparea și șomajul, situează rata șomajului în rândul tinerilor la 25%: ”Nu ne dorim ca tinerii cu potențial să fie puși în situația de a alege între a participa la cursurile facultății pentru care au optat și a fi angrenați într-un job full-time. Experiența Inspire Group pe proiecte de employer-branding și recrutare, precum și clienții alături de care dezvoltăm evenimentul, de 8 ani, ne demonstrează că ambele sunt la fel de importante. Ne aflăm într-un moment în care tinerii cu potențial au nevoie de orientare și soluții pentru a începe o carieră, nu de un simplu job după terminarea facultății.” – Alina Anghel, Business Development Director& Co-founder, Inspire Group.


Participarea la BuzzCamp este gratuită, însă locurile sunt limitate și necesită o înscriere prealabilă pe site-ul www.buzzcamp.ro/event. În acest moment, ediția a 14-a se bucură de sprijinul a 15 dintre cei mai importanți angajatori: Accenture, Bitdefender, Groupe Renault, Arvato, Vodafone România, LIDL, EY, SCC, WNS, Nestle, Carrefour, HP, Continental Automotive și Telus și beneficiază deja de 20 de speakeri confirmați.


În toate edițiile anterioare s-au alăturat proiectului persoane publice din domenii variate, de la actori și sportivi la antreprenori și traineri ca: George Ivașcu, Maria Buza, Virgil Ianțu, Cornel Ilie, Cori Grămescu, Grigore Leșe, Dan Chișu, Radu Iacoban sau Ivan Patzaichin.


Inspire Group este compania specializată în servicii de employer branding și recrutare, organizatorul evenimentului BuzzCamp, editorul proiectelor Great│co., World Wide Brands și realizatorul studiului Most Loved Employers, alături de Mercury Research. Pentru mai multe informații legate de proiectele de recrutare și dezvoltare personală organizate de Inspire Group puteți contacta:

Miruna Neagu                                                                                     Irina Mateescu

PR Executive, Inspire Group                                                                Interim Marketing Director, Inspire Group

E-mail: miruna.neagu@inspiregroup.ro                                              E-mail: irina.mateescu@inspiregroup.ro

Telefon: 0741 632 185                                                                         Telefon: 0722 218 380 



Biblioteca Vie

Va invitam sa luati parte la evenimentul „Biblioteca Vie” organizat de masteranzii ADC, anul I si care va avea loc luni, 25 mai 2015, intre orele 13.30 - 19.00, in TII6. 


Studentii de la AS sunt invitati sa 'citeasca carti vii' si sa se intalneasca cu diversi specialisti care lucreaza in domeniu si persoane care reprezinta grupuri vulnerabile si care vor vorbi despre experientele lor de viata sau profesionale.












CONNECT – CONstruct NEtwork in Counselling for Trauma

Va invitam sa ne onorati cu prezenta dumneavoastra la seminarul de lansare a proiectului „CONNECT – CONstruct NEtwork in Counselling for Trauma -  Construirea Retelei  de Specialisti in Consilierea Traumei”, proiect finantat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014, Programul de finanţare RO20 „Violenţa domestică şi violența bazată pe deosebirea de sex“.

 

Evenimentul va avea loc marti, 12 mai 2015, ora 12.00, la Aula Sergiu T. Chiriacescu, str. Iuliu Maniu nr. 41A, Braşov, sala UI2.

 

 Detalii suplimentare


Responsabil promovare CONNECT

lector dr. Diana-Cristina BODI
Universitatea Transilvania din Brasov
Facultatea de Sociologie si Comunicare
Brasov, 500030, B-dul. Eroilor, nr. 25
Tel.  + 40 268 477 965, int. 111


Bursă Meisei University, Japonia 2015


În urma acordului de parteneriat încheiat în 2012 între Facultatea de Sociologie şi Comunicare şi Universitatea MEISEI Japonia, un student al facultăţii noastre este invitat să participe la proiectul Meisei Summer School Project 2015 (MSSP2015)


Proiectul are drept obiectiv colaborarea studenţilor din mai multe ţări pentru predarea limbii engleze unor elevi și vârstnici japonezi. Mai multe detalii despre proiect: www.meiseisummerschoolproject.com, lector dr. Florin Nechita (florin.nechita@unitbv.ro) sau de la cei doi participanți ai edițiilor 2013 și 2014 (Mihai Răducan – raducanmihai@gmail.com și Mihai Suciu – mihai.suciu1990@gmail.com).


Proiectul MSSP 2015 va începe în 29 iulie în Japonia cu o sesiune de pregătire, iar programul de predare se va desfășura între 5 și 11 august 2015. Costurile de transport, cazare şi masă vor fi suportate de către Universitatea MEISEI.


 Alte detalii si condiţii pentru înscriere la concurs







Lansare de carte

Va invitam sa participati vineri 20 martie, la ora 10.15, la Brasov Business Park, in cadrul Targului de carte si muzica Libris 2015, la lansarea de carte "Elemente de antropologie si filosofie a culturii" - autor lect. dr. Mihai Burlacu















Conferintele Facultatii de Sociologie si Comunicare

Vineri, 6 Martie 2015, Sala T II 1


ora 10.00 - 10.45: Dr. Shunzo Majima, HoKaido University, Saporo, Japonia
Conference: "Ethics of assasination as a means for anti-government terrorism"


11.00 -11.20: Acad. profesor Ilie Parvu, Universitatea din Bucuresti
Prezentarea volumelor de filosofie: Filosofia Stiintei; Filosofia Analitica in Romania


11.30-11.50. Conf. dr. Gheorghe Onut, Universitatea TRANSILVANIA din Brasov
Prezentarea tratatului de sociologie: Cercetarea Sociologica


12.00-13.00: Intrebari, raspunsuri si discutii





Transilvania Creative Fest

În perioada 11-13 decembrie 2014, în organizarea Facultăţii de Sociologie şi Comunicare şi The Alternative School for Creative Thinking, va avea loc Transilvania Creative Fest – un eveniment pentru cei interesaţi de noile tendinţe în creativitate şi comunicare. Prima zi se va desfăşura în Aula Sergiu T. Chiriacescu şi îi va avea ca invitaţi pe Jorg Riommi – Director de Creaţie la Publicis Bucureşti, Crenguţa Roşu – Managing Partner la DC Communication, Bianca Dumitraşcu – medaliată cu aur la Cannes Lions Cyber, Nicoleta Pădure – fost jurat român la Eurobest media, Andreea Popescu –designer Tulipe Nero, Vera Gavrilă – Client Service Director Media Concept Store, Mihaela Păduraru – Managing Partner – Produsul Anului, Alexandru Haidamac – medaliat cu aur la Cannes Lions Design, Andreja Njezic şi Ivan Westerveen – The Alternative School Serbia, Robert Căpraru şi Mihai Dogioiu – tineri competitori români la Eurobest, Teodora Migdalovici – Ambasador Lions Festivals. Aceştia vor trece în revistă idei şi soluţii inovative, aduse în urma participării la recent încheiatul festival al creativităţii europene, Eurobest Helsinki.


În 12 decembrie, participanţii vor exersa cele invăţate în prima zi pe subiecte legate de promovarea Braşovului, îndrumaţi de speakerii din prima zi sau de alţi tineri creativi din cadrul The Alternative School for Creative Thinking. Muzeul Casa Mureşenilor, Muzeul de Istorie Braşov, Muzeul Civilizaţiei Urbane, Casa Baiulescu şi Facultatea de Silvicultură vor fi locurile în care se vor desfăşura aceste exerciţii de explorare a oportunităţilor Braşovului şi de traducere a acestora pe platforme contemporane de comunicare destinate atât comunităţilor locale, cât şi turiştilor.


Sâmbătă, 13 decembrie, cele 15 echipe formate din studenţi şi tineri profesionişti îşi vor prezenta soluţiile creative, iar juriul va desemna câştigătorii. Toate soluţiile creative, redactate în engleză, pe formatul de prezentare al Festivalului Internaţional de Publicitate Cannes Lions, vor fi publicate in prima parte a anului viitor.


 Înscrierea pentru participare se face la compete@transilvaniacreative.com

 https://www.facebook.com/events/775335699183048/



Seminar PR

Marți, 18 octombrie 2014, de la ora 15.00, în sala T II 8, Teodora Migdalovici, ambasador al Festivalului de Publicitate Cannes Lions si fondator al The Alternative School for Creative Thinking se va întâlni, pentru a doua oară în acest an universitar, cu studenții Facultății de Sociologie și Comunicare la un seminar despre limbajul vizual în comunicare și despre ultimele tendințe în Relațiile Publice.














concurs de film de scurt metraj

Cu ocazia Zilei Mondiale a Diversităţii Culturale pentru Dialog şi Dezvoltare, Agenţia Împreună alături de Universitatea Naţională de Artă Teatrală Cinematografică I.L. Caragiale (UNATC) lansează concursul de film de scurt metraj “(R)Omul de lângă tine!” 


Tema concursului îşi propune evidenţierea prin film a asemănărilor dintre romi şi neromi. Concursul se adresează tinerilor, iar câştigătorii vor fi premiaţi cu premii între 500 şi 1000 de euro. 


Gasiti mai jos  regulamentul concursului si anunţul integral pentru tineri.


 Regulamentul concursului de film de scurt metraj


 Anunt integral “(R)Omul de lângă tine!” 






Intalnire cu regizorul Mark MURPHY

Ocazie unică!


Regizorul britanic Mark MURPHY este invitat special la cursul de Planificare si evaluare media, din cadrul masterulul Gestiunea Campaniilor de imagine, la Facultatea de Sociologie si Comunicare, Universitatea Transilvania din Braşov, miercuri, 15 octombrie, ora 19.00, sala TII1.


Tema întâlnirii este „De la scenariu, buget, producţie, la promovarea şi distribuirea filmului <<AWAITING>>”, cel mai recent film al regizorului care va fi lansat în curând pe ecrane.


Regizorul ne va dezvălui informaţii care ţin de partea mai puţin cunoscută a acestei industrii, informaţii care nu se predau la nicio universitate din lume, pe care le afli doar din viaţa reală!


Organizator eveniment : lector dr. Doina TEGLAŞ 

Vă aşteptăm!


 Confirmati participarea pe adresa de e-mail: doina.teglas@gmail.com


Idei din viitor. Romanian Young Lions sau cum să devii un câștigător cu inima

Școala de Comunicare Brașov, proiectul Facultății de Sociologie și Comunicare ce pune față în față viitorii specialiști în comunicare cu oameni din industrie, organizează joi, 9 octombrie, primul eveniment din noul an universitar – ”Idei din viitor. Cum sa devii un câștigătorcu inima”.


De la ora 17.00, în Aula Titulescu, corpul T, pasionații de comunicare vor avea ocazia să se întâlnească cu Teodora Migdalovici, ambasador al Lions Festivals și fondator al The Alternative School for Creative Thinking, primul MBA creativ din Europa Centrala si de Est, ai cărui studenți și absolvenți sunt premiați cu consecvență la competițiile internaționale de gen.


Teodora va călăuzi participanții într-o incursiune în lumea gândirii creative cu aplicații inovatoare în Relații Publice, Comunicare Digitală, Design sau Mobile, va povesti despre ultimele tendințe din marketing și comunicare, așa cum se văd ele pe scena marilor festivaluri și va împartăși detalii din culisele The Alternative School și despre ce înseamnă Young Lions.


The Alternative School for Creative Thinking are nouă ani de existență, sute de tineri trimiși la specializări în străinătate, multe poveștide succes legate de cariera lor internațională și o panoplie de premii valoroase – Gold la competiția de 24 de ore de la Cyber-Cannes Lions 2014, Gold la competiția de 24 de ore Design-Cannes Lions 2013, Gold la competiția din cadrul Storytelling Academy  Cannes Lions 2014, Order of Merit la competiția Young Marketers 2008, de trei ori Gold la competitia dedicată celor de până în 23 de ani, din cadrul Roger Hatchuel Academy, Bronz la competiția de Print – Cannes Lions 2007.


Teo Migdalovici face consultanță în personal branding pentru antreprenori și personalități din top management de peste 14 ani (www.MEALCHEMY.com), dar a transformat pasiunea pentru creativitate într-un mod de viață. În 2005 a fondat The Alternative School (www.thealternativeschool.com), iar pentru acest proiect educațional și rezultatele lui a fost premiată cu Global Super Achiever Award și Private Diplomacy Award. 


La evenimentul din 9 octombrie sunt așteptați studenți, absolvenți sau viitori studenți ai Universității Transilvania, la un seminar despre leadership, tenacitate, informație de top și muncă multă, despre cum să atragi atenția, sa fii convingător și să vinzi prin imagini.



Dupa 10 ani

In data de 29 iunie 2014  a avut loc in TII8 prima reintalnire extinsa a sociologilor care au absolvit la Brasov in promotia 2000-2004. 


Am depanat povesti despre cum ne imaginam ca vor fi provocarile noastre profesionale si personale, despre temerile si asteptarile de la final de facultate, despre domeniile in care lucram: comunicare, cercetare, educatie, resurse umane, marketing, statistica. 


Ne-am bucurat sa ne regasim intr-un sala cu aparatura moderna si mobilier nou, cu totul altfel decat acum 10 ani. Dar cel mai mult ne-am bucurat de intalnirea cu profesorii nostri de alta data, din mintea si din viziunea carora am primit fiecare cate putin si am dus mai departe. 


Iar concluzia noastra este ca acum, cand suntem cu totii mai intelepti si mai frumosi, ar fi timpul sa nu mai asteptam cifre rotunde pentru viitoarele intalniri. Urmatoarea intalnire: 11 ani, tot TII8, 23 mai 2015. 


 Pentru detalii tineti aproape pe http://www.facebook.com/groups/188397284562618.


Arhiva evenimente

 Accesati arhiva noastra pentru a gasi informatii despre evenimentele pe care le-am organizat.


EVENIMENTE - Daca vreti sa fiti alaturi de noi in cele mai importante momente, aici aflati detaliile
EVENIMENTE - Daca vreti sa fiti alaturi de noi in cele mai importante momente, aici aflati detaliile