Lavinia DOVLEAC

Cercetător științific grad 3
Departamentul: Marketing Turism Servicii si Afaceri Internaționale
Facultatea: Știinte Economice și Administrarea Afacerilor

Contact:

Colina Universității nr. 1, Brașov, Romania
Corpul A, etajul III,
Tel./Fax: + 40 268 419304
E-mail: lavinia.dovleac@unitbv.ro

Descarcă CV

Interese de cercetare:

  • marketingul inovației,
  • cybermarketing,
  • marketing ecologic,
  • marketing turistic,
  • cercetarea de marketing

Publicații:

  • Duguleană, L., Bălășescu, M., Duguleană, C., Bălășescu, S., Neacșiu, A.N:, Dovleac, L. (2018). Dynamic analysis of European organic agricultural areas in the context of sustainable development, Outlook on Agriculture. Online First. Available at http://journals.sagepub.com/toc/oag/0/0.
  • Brătucu, G., Chițu, I.B., Dovleac, L., Ștefan, M. (2017). The Influence of Education and Internet Access on Health Status in European Union, Journal of Smart Economic Growth, 2 (4). Available at http://jseg.ro/ojs/index.php/jseg/article/view/46/36.
  • Bălășescu, M., Dovleac, L. (2017). The interest of Romanian consumers in using QR codes in restaurants and pubs. Buletinul Universității Transilvania din Brașov, seria V Științe Economice, Vol. 10 (59) No. 1, ISSN 2065-2194, pag. 9-14.
  • Epuran, Gh., Dovleac, L., Ivasciuc, I.S., Tescașiu, B. (2015). Sustenability and Organic Growth Marketing: an Exploratory Approach on Valorisation of Durable Development Principles in Tourism, Amfiteatru Economic, 17(40), pp. 927-937.
  • Dovleac, L. (2017). Marketingul Inovației. București: Editura Universitară.