MADAR Anca

Conferențiar universitar
Departamentul de Marketing, Turism Servicii și Afaceri Internaționale
Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor
Contact:
Str.Colina Universității nr. 1 Brașov, Romania
Corp A, sala AI1
Tel./Fax: +40 268 XXX
E-mail: ancamadar@unitbv.ro
Interese de cercetare:
- calitatea produselor ,
- calitatea serviciilor,
- expertiza mărfurilor,
- managementul calității
Publicații
- Madar A., Neacşu N.A. (2014) Quality management for products and services, Lambert Academic Publishing, ISBN 978-3-659-62623-4, https://www.lap-publishing.com/catalog/details/store/gb/book/978-3-659-62623-4/quality-management-for-products-and-services?search=quality
- Brătucu G., Palade (Zamfirache) Al., Madar A., Neacşu N. A., Boşcor D., Băltescu C. A.- Concurența pe piața serviciilor educaționale universitare din România și protecția drepturilor şi intereselor studenților, Revista Amfiteatru Economic, Volum: 19, nr. 45/2017, mai 2017, ISSN Print: 1582-9146, www.amfiteatrueconomic.ro
- Brătucu G., Madar A., Neacşu N. A., Boşcor D., Băltescu C. A. - Road Safety Education in the Context of the Sustainable Development of Society: The Romanian Case, Sustainability 2016, vol.1/2016, issue 3, 8, 278; doi:10.3390/su8030278, ISSN 2071-1050
- Neacşu N.A., Madar A. – Services quality in catering industry. Case study –Fores Restaurant Sinaia, Ovidius”University Annals, economic Sciences Series, Volume XV, Issue 1/2015, ISSN on line 2393-3127, pp. 577-580,http://stec.univ-ovidius.ro/html/anale/RO/2015/ANALE%20vol%2015_issue_1_pt%20site.pdf
Conferențiar universitar
Departamentul de Marketing, Turism Servicii și Afaceri Internaționale
Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor
Contact:
Str.Colina Universității nr. 1 Brașov, Romania
Corp A, sala AI1
Tel./Fax: +40 268 XXX
E-mail: ancamadar@unitbv.ro
Interese de cercetare:
- calitatea produselor ,
- calitatea serviciilor,
- expertiza mărfurilor,
- managementul calității
Publicații
- Madar A., Neacşu N.A. (2014) Quality management for products and services, Lambert Academic Publishing, ISBN 978-3-659-62623-4, https://www.lap-publishing.com/catalog/details/store/gb/book/978-3-659-62623-4/quality-management-for-products-and-services?search=quality
- Brătucu G., Palade (Zamfirache) Al., Madar A., Neacşu N. A., Boşcor D., Băltescu C. A.- Concurența pe piața serviciilor educaționale universitare din România și protecția drepturilor şi intereselor studenților, Revista Amfiteatru Economic, Volum: 19, nr. 45/2017, mai 2017, ISSN Print: 1582-9146, www.amfiteatrueconomic.ro
- Brătucu G., Madar A., Neacşu N. A., Boşcor D., Băltescu C. A. - Road Safety Education in the Context of the Sustainable Development of Society: The Romanian Case, Sustainability 2016, vol.1/2016, issue 3, 8, 278; doi:10.3390/su8030278, ISSN 2071-1050
- Neacşu N.A., Madar A. – Services quality in catering industry. Case study –Fores Restaurant Sinaia, Ovidius”University Annals, economic Sciences Series, Volume XV, Issue 1/2015, ISSN on line 2393-3127, pp. 577-580,http://stec.univ-ovidius.ro/html/anale/RO/2015/ANALE%20vol%2015_issue_1_pt%20site.pdf