ȚIEREAN Ovidiu Mircea

Lector
Departamentul Marketing, Turism-Servicii, Afaceri Internaționale
Facultatea de Ştiințe Economice şi Administrarea Afacerilor

Contact:

Str. Colina Universităţii nr. 1, Brașov, Romania
Corp A, sala AI1
Tel./Fax: +40 268 419304
E-mail: ovidiu.tierean@unitbv.ro

Descarcă CV

Interese de cercetare:

  • marketing social,
  • marketing electoral,
  • comportamentul consumatorului individual

Publicații (selecție)

  • Țierean, O. – What are Romanians afraid of: explanaitions of the decline in the number of marriages, Revista Română de Marketing, nr. 4, 2012, p. 50-68
  • Țierean, O., Roman, D.E. – Commercial breaks vs. product placement: what works for young consumers?, Buletinul Universității Transilvania din Brașov, Vol. 8, Nr. 1, p. 71-80
  • Țierean, O., Băltescu, C.A, Boșcor, D. – Where do students come from? How may universities use candidates’ demographics to focus their marketing effort, Revista Romana de Marketing, nr. 3/2015, p. 17-26
  • Brătucu, G., Băltescu, C. A., Neacs,u, A. N., Boscor, D., Tierean, O. M., Madar, A. - Approaching the Sustainable Development Practices in Mountain Tourism in the Romanian Carpathians, Sustainability, nr. 9/2017
  • Țierean, O. - What do high school students eat? A gender, residence, and body mass index perspective, Buletinul Universității Transilvania din Brașov, Vol. 8, Nr. 1, p. 71-80