CIOBANU Eliza

Asistent universitar 
Departamentul de Marketing, turism, servicii și afaceri internaționale
Facultatea de Știinte economice și administrarea afacerilor

Contact:

Colina Universității nr. 1, Brașov, Romania
Corpul A, sala A III 3
Tel./Fax: +40 268 473538
E-mail: eliza.nichifor@unitbv.ro

Descarcă CV

Interese de cercetare:

  • Analiza de sentiment pentru suport decizional în business;
  • Transformare digitală și maturitate organizațională;
  • Aplicațiile Inteligenței Artificiale în comerțul electronic;
  • Experiența utilizatorului și optimizări ale călătoriei de cumpărare online (messy middle point)
  • Politici și strategii de eliminare a decalajului digital și promovare a dezvoltării sustenabile în UE.

Publicații (selecție)

  • Brătucu G., Ciobanu E., Chițu I.B., Litră A.V., Zamfirache A., Bălășescu M. (2024). The Use of Technology Assisted by Artificial Intelligence Depending on the Companies' Digital Maturity Level. Electronics. 1687, 13(9). DOI10.3390/electronics13091687.
  • Nichifor E., Brătucu G., Chițu I.B., Lupșa-Tătaru D.A., Chișinău E.M., Todor R.D., Albu R.G., Bălășescu S. (2023). Utilising Artificial Intelligence to Turn Reviews into Business Enhancements through Sentiment Analysis. Electronics. 4538, 12(21), DOI10.3390/electronics12214538.
  • Nichifor E., Brătucu G., Chițu, I.B., Țierean, O.M., Litră, A.V., Zamfirache A., Vuță, D.R. (2023). Getting users out of the loop: Key factors to surpass the messy middle point. Electronic Commerce Research And Applications. 101264, 59. DOI10.1016/j.elerap.2023.101264.
  • Brătucu G., Nichifor, E., Sumedrea S., Chițu I.B., Lixăndroiu R.C. (2022). Avoiding Digital Divide in European Union through European Green Deal. 2022. Amfiteatru Economic 24(59), pp. 75-92, DOI10.24818/EA/2022/59/77.
  • Nichifor, E., Trifan, A., Nechifor, M.E. (2021). Artificial Intelligence in Electronic Commerce: Basic Chatbots and Consumer Journey. Amfiteatru Economic, 23(56), pp. 87-101, DOI: 0.24818/EA/2021/56/87.