Semestrul I

Universitatea Transilvania din Brașov

Concursuri didactice, perioadă nedeterminată

CALENDARUL CONCURSURILOR DIDACTICE

Semestrul I, anul universitar 2020 - 2021

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de Sef de lucrari poz. 49 din Statul de funcții al Departamentului Discipline Fundamentale, Profilactice si Clinice. Orele probelor de concurs se modifică după cum urmează:
Proba scrisă
: ora 8.30, Prelegerea publică: 28.01.2021, ora 12.00, Prelegerea științifică (Proba didactică): 28.01.2021, ora 14.00, Proba practică: 28.01.2021, ora 15.00

Data și locul și de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate: 28.01.2021, Corp J, Strada Turnului Nr 5, Sala JVII 1

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de Sef de lucrari poz.52  din Statul de funcții al Departamentului Discipline Fundamentale, Profilactice si Clinice. Orele probelor de concurs se modifică după cum urmează:
Proba scrisă
: ora 8.30, Prelegerea publică: 28.01.2021, ora 13.00, Prelegerea științifică (Proba didactică): 28.01.2021, ora 14.30, Proba practică: 28.01.2021, ora 15,30

Data și locul și de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate: 28.01.2021, Corp J, Strada Turnului Nr 5, Sala JVII 1

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de profesor poz. 6 din Statul de funcții al Departamentului de Ingineria Materialelor și Sudură. Probele de concurs se vor desfășura la ora 14.00. Data și locul și de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate: 27.01.2021, Corp I, Colina Universității

1. Înscrierile pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 24 noiembrie 2020 - 8 ianuarie 2021.

2. Desfășurarea concursului didactic: 25 - 29 ianuarie 2021.

3. Publicarea pe site-ul concursului a rezultatelor: 31 ianuarie 2021.

4. Depunere contestații: 02 - 04 februarie 2021.

5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de catre Consiliile Facultăților: 08 - 09 februarie 2021.

6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Brașov: 10 - 12 februarie 2021.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Brașov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;

Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132

E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


Desfășurarea concursului didactic:

Lista candidaților pe facultăți (CV, FV și listă lucrări)

Rezultatele concursului didactic: LISTA CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ADMIȘI


1. Posturi scoase la concurs

2. Legislație

3. Dosarul de înscriere:

Componența dosarului de concurs

ANEXE procedura concurs posturi

4. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/2011

5. Tematica de concurs pe facultăți

6. Comisii concurs

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR
DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Șef de lucrări, poziția 35
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

Candidat: DANCIU GABRIEL-MIHAIL  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE
DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Conferențiar universitar, poziția 14
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CIOCRÎRLAN ELENA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 15
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: DUTCĂ IOAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE MOBILIER ȘI INGINERIE A LEMNULUI
DEPARTAMENTUL DE PRELUCRAREA LEMNULUI ȘI DESIGNUL PRODUSELOR DIN LEMN

Șef de lucrări, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: RĂCĂȘAN SERGIU  CV , Listă lucrări Fișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU
DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

Șef de lucrări, poziția 50
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: LORINCZ SIMINA ANAMARIA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
DEPARTAMENTUL DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Conferențiar universitar, poziția 35
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOCU RĂZVAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 55
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: GÂLMEANU HONORIUS CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 60
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CHIRILĂ ADINA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE ŞTIINȚE ECONOMICE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR
DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MAICAN CĂTĂLIN IOAN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Profesor universitar, poziția 15
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MARINESCU NICOLAE ION CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE FINANȚE, CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: TRIFAN ADRIAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BABA CAMELIA MIRELA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI
DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE, EDUCAȚIE ȘI PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

Conferențiar universitar, poziția 12
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: HENTER RAMONA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE
DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Conferențiar universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: OANCEA BOGDAN MARIAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MUZICĂ
DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Lector universitar, poziția 25
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică, (2) Recital: trei lucrări din stiluri muzicale diferite și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: RADU-GIURGIU CRISTINA-IOANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ


DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Profesor universitar, poziția 4
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOBESCU ELENA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: FALUP PECURARIU CRISTIAN  CV , Listă lucrări Fișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: FALUP PECURARIU OANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ȘI CLINICE

Profesor universitar, poziția 8
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MICLĂUȘ STELIANA ROXANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: COCUZ MARIA ELENA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 20
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: TOMA SEBASTIAN IONUȚ  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 21
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BÎGIU NICUȘOR FLORIN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 46
Probele de concurs: (1) Probă scrisă, (2) Probă practică: prezentarea unei lucrări practice din tematica probei scrise, (3) Prelegere științifică, (4) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CIUREA CODRUȚ IOAN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE LITERE


DEPARTAMENTUL DE LINGVISTICĂ TEORETICĂ ȘI APLICATĂ

Conferențiar universitar, poziția 17
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BURBEA GEORGIANA MIHAELA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DREPT


DEPARTAMENTUL DE DREPT

Lector universitar, poziția 28
Probele de concurs: (1) Probă orală, (2) Probă practică și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: IONAȘ DIANA GEANINA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 29
Probele de concurs: (1) Probă orală, (2) Probă practică și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: SPÎRCHEZ GEORGETA BIANCA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE


DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCILALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CSESZNEK CODRINA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: SOREA DANIELA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 18
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MESEȘAN  SCHMITZ LUIZA IULIANA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BURLACU MIHAI  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității- Comisie SociologieFișă de îndeplinire a standardelor universității- Comisie Filosofie 

Conferențiar universitar, poziția 20
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOLBORICI ANA-MARIA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


Semestrul I

Universitatea Transilvania din Brașov

Concursuri didactice, perioadă nedeterminată

CALENDARUL CONCURSURILOR DIDACTICE

Semestrul I, anul universitar 2021 - 2022

ANUNȚ:   Pentru că niciunul dintre candidații înscriși la concursurile pentru posturile de:

  1. Șef de lucrări, poziția 18 de la Facultatea de Design de mobilier și prelucrare a lemnului, Departamentul de Prelucrarea lemnului și designul produselor din lemn
  2. Conferențiar universitar, poziția 11 de la Facultatea de Construcții, Departamentul de Inginerie civilă
  3. Conferențiar universitar, poziția 13 de la Facultatea de Construcții, Departamentul de Inginerie civilă
  4. Lector universitar, poziția 55 de la Facultatea de Matematică și informatică, Departamentul de Matematică și informatică

nu au primit avizul științific și juridic pentru participarea la probele de concurs, acestea nu vor mai avea loc.

1. Înscrierile pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 03 decembrie 2021 - 03 februarie 2022.

2. Desfășurarea concursului didactic: 18 - 20 februarie 2022.

3. Publicarea pe site-ul concursului a rezultatelor: 20 februarie 2022.

4. Depunere contestații: 21 - 23 februarie 2022.

5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de catre Consiliile Facultăților: 24 februarie 2022.

6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Brașov: 25 februarie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Brașov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;

Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132

E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


Desfășurarea concursului didactic:

Lista candidaților pe facultăți (CV, FV și listă lucrări)

  • Lista 1 (SIM, SEF, SEAA, PSE, MZ, MI, MD)
  • Lista 2 (LT, ITMI, EFSM, DPM, DMIL, CT, AT)

 

Rezultatele concursului didactic: LISTA CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ADMIȘI


1. Posturi scoase la concurs

2. Legislație

3. Dosarul de înscriere:

Componența dosarului de concurs

ANEXE procedura concurs posturi

4. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/2011

5. Tematica de concurs pe facultăți

6. Comisii concurs

Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea

 
1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 aprilie 2022 - 27 iunie 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 13 - 20 iulie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 20 iulie 2022.
4. Depunere contestații: 21 - 22 și 25 iulie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 26 - 27 iulie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 28 - 29 iulie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE AUTOVEHICULE ȘI TRANSPORTURI

Șef de lucrări, poziția 29

Candidat: BOBOC RĂZVAN GABRIEL CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

Profesor universitar, poziția 9

Candidat: ITU CĂLIN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Profesor universitar, poziția 10

Candidat: STANCIU MARIANA DOMNICA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidați: BABA MARIUS NICOLAE CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGIGĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Șef de lucrări, poziția 27

Candidat: HABA SEVER-ALEXANDRU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 28

Candidat: MILEȘAN MIHAELA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚA MATERIALELOR

Profesor universitar, poziția 4

Candidat: CRISTEA DANIEL CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE AUTOMATICĂ ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI

Conferențiar universitar, poziția 16

Candidat: COMAN SIMONA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: COLIBAN RADU-MIHAI CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 44

Candidat: CIOBANU CĂTĂLIN BOGDAN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE CONSTRUCȚII

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE CIVILĂ

Conferențiar universitar, poziția 11

Candidat: TAUS DANIEL CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 12

Candidat: DEACONU OVIDIU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: PLEȘCAN COSTEL CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE INSTALAȚII PENTRU CONSTRUCȚII

Conferențiar universitar, poziția 8

Candidat: BREZEANU ALIN IONUȚ CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 6

Candidat: SUMEDREA SILVIA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 10

Candidat: NICOLAU CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: MÎZGACIU CAMELIA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 26

Candidat: NEGULESCU ORIANA HELENA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE

DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Conferențiar universitar, poziția 8

Candidat: CHICOMBAN CARMEN MIHAELA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI MOTRICITATE SPECIALĂ

Conferențiar universitar, poziția 7

Candidat CURIȚIANU IOANA-MARIA: CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MUZICĂ

DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Lector universitar, poziția 29

Candidați: KARACSONY NOEMI  CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Conferențiar universitar, poziția 14

Candidat: MANEA ROSANA-MIHAELA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


 FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

Profesor universitar, poziția 5

Candidat: MATEI ALEXANDRU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCIALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Conferențiar universitar, poziția 18

Candidat: 

Conferențiar universitar, poziția 19

Candidat: REZEANU CĂTĂLINA-IONELA CV, Listă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


 

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

Șef de lucrări, poziția 33

Candidat: GHEORGHE VASILE - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGIGĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Profesor universitar, poziția 8

Candidat: LANCEA CAMIL TRAIAN SORIN - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 26

Candidat: FECHETE FLAVIA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

Șef de lucrări, poziția 26

Candidat: FILIP OVIDIU - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE

DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Conferențiar universitar, poziția 16

Candidat: ISAIA GABRIELA AURORA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Departamentul de Exploatări forestiere, amenajarea pădurilor și măsurători terestre

Conferențiar universitar, poziția 20

Candidat: MUȘAT ELENA CAMELIA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ALIMENTAȚIE ȘI TURISM

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA ȘI MANAGEMENTUL ALIMENTAȚIEI ȘI TURISMULUI

Profesor universitar, poziția 4

Candidat: MATEI FLORENTINA -CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 19

Candidat: ȘOICA SIMONA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU

DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

Conferențiar universitar, poziția 33

Candidat: CREȚESCU NADIA RAMONA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Departamentul de Matematică și informatică

Conferențiar universitar, poziția 36

Candidat: MONESCU VLAD - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 36

Candidat: TĂBÎRCĂ TATIANA MARIA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 5

Candidat: DRAGORMIR-PÂNZARU CAMELIA CRISTINA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Profesor universitar, poziția 5

Candidat: DUMITRAȘCU RAMONA ELENA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 37

Candidat: DUMITRAȘCU RAMONA ELENA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 37

Candidat: MÎZGACIU CAMELIA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Profesor universitar, poziția 16

Candidat: DOVLEAC LAVINIA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 33

Candidat: PURCARU IOANA MĂDĂLINA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE

DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Profesor universitar, poziția 3

Candidat: BĂDĂU DANA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Profesor universitar, poziția 4

Candidat: BĂDĂU ADELA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 9

Candidat: MÎNDRESCU VERONICA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 10

Candidat: SIMION GABRIEL - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 16

Candidat: PELIN BOGDAN IULIAN - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 17

Candidat: DRUGĂU SORIN - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI MOTRICITATE SPECIALĂ

Conferențiar universitar, poziția 8

Candidat: MIJAICĂ RALUCA DACIA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MUZICĂ

DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Conferențiar universitar, poziția 12

Candidat: POPA LIOARA RALUCA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: BUHAICIUC MIHAELA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: GRIGORESCU OVIDIU DAN - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 41

Candidat: HOGEA MIRCEA DANIEL - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ȘI CLINICE

Conferențiar universitar, poziția 20

Candidat: ROMAN NADINNE ALEXANDRA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 42

Candidat: COSTACHE DELIA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 60

Candidat: CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


 FACULTATEA DE DREPT

DEPARTAMENTUL DE DREPT

Conferențiar universitar, poziția 15

Candidat: SALCĂ ROTARU CRISTINA MIHAELA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCIALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Conferențiar universitar, poziția 18

Candidat: MOAȘA HORIA - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Lector universitar, poziția 50

Candidat: STROE FĂNEL - CVListă de lucrăriFișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității