Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Copiile actelor de la punctele 8 și 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Actele de la pct.12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

 

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Actele de la pct.12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

 

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

Șef de lucrări, poziția 25

CANDIDAT: JELENSCHI LIVIU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGICĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Șef de lucrări, poziția 29

CANDIDAT:  BUICAN GEORGE RĂZVAN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA MATERIALELOR ȘI SUDURĂ

Șef de lucrări, poziția 14

CANDIDAT: UNCU IONUȚ CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 15

CANDIDAT: MOLDOVAN EDIT ROXANA  CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Șef de lucrări, poziția 40

CANDIDAȚI: 

DINU ALEXANDRU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

ZAHARIA CORNELIU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE

DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Șef de lucrări, poziția 25

CANDIDAT: ENESCU RALUCA EDLENA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE CONSTRUCȚII

DEPARTAMENTUL DE INSTALAȚII PENTRU CONSTRUCȚII

Șef de lucrări, poziția 12

CANDIDAT: BULMEZ ALEXANDRU-MIHAI CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Asistent universitar, poziția 44

CANDIDAT: NICHIFOR ELIZA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ŞI CLINICE

Asistent universitar, poziția 75

CANDIDAT: POJALĂ CIPRIAN VASILE CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Asistent universitar, poziția 82

CANDIDAT: GALBĂU CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

Lector universitar, poziția 37

CANDIDAT: DUMITRESCU FLORIN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Asistent universitar, poziția 62

CANDIDAT: MITU SEBASTIAN - RĂZVAN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Pagina 1 din 3