BRICIU Victor-Alexandru

Lector universitar doctor
Departamentul de Științe sociale și ale comunicării
Facultatea de Sociologie și comunicare

Contact:

B-dul Eroilor nr. 25, Brașov, România
Corp T, sala TII9
Tel.: 0771308592
E-mail: victor.briciu@unitbv.ro

Descarcă CV

Interese de cercetare:

  • Campanii de relații public,
  • Croduse creative în relații publice
  • Comunicare în mediul virtual
  • Bradurile și brandingul locurilor

Publicații (selecție)

  • BRICIU, Victor-Alexandru și GULPE, Ana-Maria, 2018, Characteristics of Brands and Place Branding on the Internet în Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Vol. 11(60), No. 1-2018, Series VII, Social Science and Law, ISSN 2066-7701 (Print), ISSN 2066-771X (CD-ROM), pp. 113-124
  • BRICIU, Gabriela-Arabela, BRICIU, Victor-Alexandru și PILIPINSCHI, Ana-Maria, 2017, A Website Brand Analysis of Romanian Companies from Automotive Industry. Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Vol. 10(59), No. 1-2017, Series VII, Social Science and Law, ISSN 2066-7701 (Print), ISSN 2066-771X (CD-ROM), pp. 133-142
  • CIOACĂ, Ruxandra-Elena și BRICIU, Victor-Alexandru, 2017, Lactate Brădet – oportunitatea unei crize bine gestionate. Revista Română de Sociologie, serie nouă, anul XXVIII, nr. 3–4, ISSN 1224-9262, pp. 303–317
  • BRICIU, Victor-Alexandru și BRICIU, Gabriela-Arabela, 2016, A Brief History of Brands and the Evolution of Place Branding. Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Vol. 9(58), No. 2-2016, Series VII, Social Science and Law, ISSN 2066-7701 (Print), ISSN 2066-771X (CD-ROM), pp. 137-142
  • REZEANU, Cătălina I., BRICIU, Arabela, BRICIU Victor, REPANOVICI Angela, COMAN, Claudiu, 2016, The Influence of Urbanism and Information Consumption on Political Dimensions of Social Capital: Exploratory Study of the Localities Adjacent to the Core City from Brașov Metropolitan Area, Romania. PLoS ONE 11(1): e0144485. doi:10.1371/journal.pone.0144485
  • BRICIU, Gabriela-Arabela şi BRICIU, Victor-Alexandru, 2013, Theoretical Aspects Regarding the Key Factors in Building a Place Brand Strategy. Bulletin of the Transilvania University of Brasov, Vol. 6(55), No. 2-2013, Series VII, Social Science and Law, ISSN 2066-7701 (Print), ISSN 2066-771X (CD-ROM), pp. 271-276