Semestrul II - sesiunea septembrie

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea (sesiunea septembrie)


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 iunie 2022 - 27 august 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 12 - 16 septembrie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 16 septembrie 2022.
4. Depunere contestații: 19 - 21 septembrie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22 - 23 septembrie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 26 - 30 septembrie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


 

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Actele de la pct.12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

 

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Copiile actelor de la punctele 8 și 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Actele de la pct.12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.