Semestrul II - sesiunea septembrie

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea (sesiunea septembrie)


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 iunie 2022 - 27 august 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 12 - 16 septembrie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 16 septembrie 2022.
4. Depunere contestații: 19 - 21 septembrie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22 - 23 septembrie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 26 - 30 septembrie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


 

Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de lector poz. 28 din Statul de funcții al Departamentului de Finanțe, contabilitate și teorie economică. Probele de concurs se vor desfășura la ora 13:30. Data și locul de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 aprilie 2022 - 27 iunie 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 13 - 20 iulie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 20 iulie 2022.
4. Depunere contestații: 21 - 22 și 25 iulie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 26 - 27 iulie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 28 - 29 iulie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


 

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Copiile actelor de la punctele 8 și 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Copiile actelor de la punctele 8 și 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Actele de la pct.12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

 

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4, Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
  • 5. Curriculum vitae;
  • 6. Lista de lucrări;
  • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
  • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original;
  • 9. Rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
  • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
  • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
  • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
  • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1];
  • 16. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei de doctorat (dacă este cazul) și fișa de îndeplinire a standardelor universității, cu linkuri active către lucrările indicate;
  • 17. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
  • 18. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 19. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
  • 20. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
  • 21. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

[1] Actele de la pct.12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

 

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass cu datele necesare procedurii de concurs) incluzând și lista de lucrări ale candidatului;
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass cu datele necesare procedurii de concurs) incluzând și lista de lucrări ale candidatului; CV fără date personale (adresă, dată naștere, telefon)
    Notă: nr. de telefon se va scrie pe coperta dosarului 
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

CANDIDAT: BENCZE ANDREI  CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚA MATERIALELOR

CANDIDAT: RADU SIMONA CORINA  CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității 

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA MATERIALELOR ȘI SUDURĂ

CANDIDAT: UNCU IONUȚ CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

CANDIDAT: BOGDAN IOANA CORINA  CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE ALIMENTAȚIE ȘI TURISM

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA ȘI MANAGEMENTUL ALIMENTAȚIEI ȘI TURISMULUI

CANDIDAT: MAIER ALINA  CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standerdelor universității

FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU

DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

CANDIDAT: TISMĂNAR IOANA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității 

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

CANDIDAT: BĂLĂU MĂDĂLINA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standerdelor universității

CANDIDAT: ȚURCANU CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standerdelor universității

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

CANDIDAT: RUNCEANU-ALBU CARMEN-CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standerdelor universității

DEPARTAMENTUL DE FINANȚE, CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de lector poz. 28 din Statul de funcții al Departamentului de Finanțe, contabilitate și teorie economică. Probele de concurs se vor desfășura la ora 13:30. Data și locul de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate

CANDIDAT: VODĂ ALINA DANIELA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității 

FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI

DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE, EDUCAȚIE ȘI PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

CANDIDAT: ISBĂȘOIU ANDREEA CV, Listă de lucrări, Fisa de îndeplinire a standardelor universității

DEPARTAMENTUL PENTRU PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

CANDIDAT: MUNTEAN IULIU LIVU CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

CANDIDAT: DUCA LILIANA CV, Listă de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ŞI CLINICE

CANDIDAT: PETRIC PAULA SIMINA CV, Lista de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LINGVISTICĂ TEORETICĂ ȘI APLICATĂ

CANDIDAT: TOADER ADRIAN CV, Lista de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE DREPT

DEPARTAMENTUL DE DREPT

CANDIDAT: NIȚOIU LORENA GABRIELA CV, Lista de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

CANDIDAT: CHIHAIA GABRIELA NICOLETA CV, Lista de lucrări, Fișa de îndeplinire a standardelor universității

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

CANDIDAT:  NEGULESCU ORIANA HELENA, CVListă de lucrăriFișa de îndeplinire a standardelor universității

CANDIDAT: MÎZGACIU CAMELIA  CV, Listă de lucrăriFișa de îndeplinire a standardelor universității

FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

CANDIDAT: IVAȘCU IRINA MIHAELA CVListă de lucrăriFișa de îndeplinire a standardelor universității

 

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

Șef de lucrări, poziția 25

CANDIDAT: JELENSCHI LIVIU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGICĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Șef de lucrări, poziția 29

CANDIDAT:  BUICAN GEORGE RĂZVAN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA MATERIALELOR ȘI SUDURĂ

Șef de lucrări, poziția 14

CANDIDAT: UNCU IONUȚ CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 15

CANDIDAT: MOLDOVAN EDIT ROXANA  CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Șef de lucrări, poziția 40

CANDIDAȚI: 

DINU ALEXANDRU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

ZAHARIA CORNELIU CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE

DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Șef de lucrări, poziția 25

CANDIDAT: ENESCU RALUCA EDLENA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE CONSTRUCȚII

DEPARTAMENTUL DE INSTALAȚII PENTRU CONSTRUCȚII

Șef de lucrări, poziția 12

CANDIDAT: BULMEZ ALEXANDRU-MIHAI CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Asistent universitar, poziția 44

CANDIDAT: NICHIFOR ELIZA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ŞI CLINICE

Asistent universitar, poziția 75

CANDIDAT: POJALĂ CIPRIAN VASILE CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Asistent universitar, poziția 82

CANDIDAT: GALBĂU CRISTINA CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității


FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

Lector universitar, poziția 37

CANDIDAT: DUMITRESCU FLORIN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității

Asistent universitar, poziția 62

CANDIDAT: MITU SEBASTIAN - RĂZVAN CV, Listă de lucrări, Fișă de verificare a îndeplinirii standardelor universității