Regulamentele concursurilor

pt site 1

Fii DJ la UNITBV!

Participarea la concurs se va face după anunțul făcut de universitate, numit în continuare Organizator, pe site-ul instituției și pe rețele de socializare. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial în orice moment, anunțând însă publicul, în prealabil, prin folosirea oricăror mijloace. Prin participarea la acest concurs, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament. 

În vederea înscrierii și participării la concurs, participanților nu le vor fi impuse în contrapartida niciun fel de taxe sau cheltuieli directe sau indirecte de către Organizator;

Perioada de desfășurare a concursului: 

Concursul se va desfășura în perioada 11 septembrie – 25 septembrie 2023.

Mecanismul de desfășurare al concursului:

La concurs pot participa toate persoanele fizice (cu vârsta de cel puțin 18 ani, la data înscrierii), studenți ai universității.

Participarea la concursul "Fii DJ la UNITBV!" implică acceptarea necondiționată, exclusivă și irevocabilă a participanților ca numele, fotografiile și materialele filmate cu aceștia și câștigătorii să poată fi făcute publice și exploatate în scop de promovare de către Organizator fără nici un fel de pretenții din partea participanților și câștigătorilor, în toate mediile, pentru o durată de 1 an ulterior finalizării concursului, dacă este cazul.

Participanților li se vor solicita datele de identificare complete pentru validarea participării (nume și prenume, facultatea la care sunt înscriși și anul de studii, fotografie).

Înscrierea la concurs :

Înregistrarea participantului se face prin completarea formularului dedicat pe site-ul www.unitbv.ro/student-login;

Concurenții își vor încărca mix-ul pe propriul cont de youtube/soundcloud sau alte platforme și vor transmite link-ul organizatorului.  

Un participant trebuie să se înregistreze:

  • O singură dată, cu un cont, având: o adresă de e-mail validă, numele și prenumele, numele Facultății, anul de studii și un număr de telefon mobil, pe site-ul unitbv.ro în secțiunea dedicată concursului
  • sa încarce o fotografie reprezentativă, precum și un link care să conțină înregistrarea audio - un mix muzical propriu, cu o durată de max. 20 de minute.
  • completând și bifând toate câmpurile obligatorii.

Mix-ul uploadat trebuie să fie unic și original; durata maximă pentru mix trebuie să fie de 20 de minute; Vor fi luate în considerare mix-uri din orice gen de muzică dance (house, deep house, tech-house, techno, trance, drum & bass, fusion) pop, pop dance, rap, hip-hop, EDM. 

Nu sunt admise în concurs înregistrările audio care conțin obscenități, limbaj vulgar, îndemn la comportament indecent, violent sau care prezintă mesaje cu caracter politic, xenofob, care îndeamnă la discriminare pe criterii de etnie, rasă, sex etc.

Organizatorul va avea dreptul de a respinge orice înregistrare care nu respectă cele de mai sus și de a descalifica participantul respectiv. 

Mix-urile transmise vor fi postate pe rețelele de socializare (paginile oficiale de Facebook și Instagram) ale organizatorului iar câștigătorul va fi desemnat în funcție de numărul total de aprecieri (like, inimă). Toți concurenții vor beneficia de același număr de postări sau afișări. Ordinea postărilor va fi aleatorie. 

Concurenților li se vor face publice numele, prenumele și fotografia. 

Câștigătorul Concursului „Fii DJ la UNITBV” va fi anunțat pe 25 septembrie 2023.

Premiul acordat în cadrul concursului constă într-o sesiune de mixing live pe scena amplasată pe Colina Universității cu ocazia deschiderii anului universitar, în data de 2 octombrie 2023, pe echipamentele puse la dispoziție de organizator - 2 x Pioneer Cdj 3000 + Pioneer DJM 900 Nexus și un Kit de student la UNITBV. Ora exactă și durata sesiunii de mixing vor fi comunicate câștigătorului ulterior desemnării acestuia. 

Nu se consideră validă înregistrarea realizată:

  • exclusiv prin transmiterea mixului muzical, fără completarea datelor de înregistrare din formularul de înscriere (sau invers)
  • fără acceptarea Regulamentului (a tuturor termenilor și condițiilor acestuia).

Trimiterile efectuate în următoarele condiții nu vor fi considerate înscrieri valabile la concurs: 

(1) Dacă acestea sunt transmise în afara perioadei concursului;

 (2) Daca mesajele trimise conțin alte informații decât cele menționate în prezentul Regulament; 

(3) Dacă participanții utilizează pentru înscriere numere de telefon nevalabile, nealocate, care nu pot fi identificate sau care nu aparțin uneia dintre rețelele mobile naționale și care din această cauză nu pot fi contactate.

(4) Dacă participanții nu răspund la adresele de mail furnizate organizatorului la înscriere.

Desemnarea câștigătorului

Câștigătorul va fi desemnat prin totalizarea numărului de aprecieri (like+heart), de pe Instagram și Facebook. Concurentul cu cel mai mare număr de aprecieri va fi desemnat câștigător. 

Va fi descalificat din concurs concurentul/concurenții care vor încerca să cumpere like-uri sau să obțină voturi suplimentare prin diverse metode tehnologice plătite sau ilegale.

 

Treasure hunt

La competiție pot participa echipe de minimum 3 și maximum 5 studenți (de la aceeași facultate) și în funcție de numărul echipelor înscrise se va pleca în serii. Fiecare echipă va primi un set de indicii care vor face referire la diverse locații/spații/clădiri de pe Colina Universității. Odată identificate locațiile, echipele vor trebui să-și facă un selfie în acea locație și să încarce fotografiile pe paginile lor de Facebook/Instagram folosind #studentlaunitbv. Prima echipă din fiecare serie care va ghici ghici locațiile din indicii și vor prezenta organizatorilor pozele încărcate pe social media, vor fi declarate câștigătoare.

Fiecare echipă va primi indicii distincte. Indiciile nu vor fi identice de la o echipă la alta.

La final, prima echipă din fiecare serie care realizează toate cerințele jocului, va fi declarată câștigătoare.

În funcție de numărul de echipe înscrise, organizatorii vor decide dacă toate echipele vor primi deodată indiciile sau participanții vor fi împărțiți în serii. Înscrierea în competiție se face conform programului evenimentului, la standul facultății.

Studenții se pot înscrie fie cu echipe deja formate, fie individual, urmând ca echipele să fie formate aleatoriu de către organizatori.

La competiție pot participa DOAR studenții din anul I-licență.

Câștigătorii vor fi premiați la finalul evenimentului.

 

Quiz

La competiție pot participa echipe de minimum 3 și maximum 5 studenți (de la aceeași facultate). Echipele vor primi un set de întrebări de cultură generală. Răspunsul corect la fiecare întrebare va fi notat cu un punct. Răspunsurile greșite sau lipsa unui răspuns vor fi notate cu 0.

Echipele vor avea avea timp de răspuns, 7 minute pentru fiecare set de întrebări. După fiecare 7 minute, organizatorii vor strânge foile cu răspunsuri și vor calcula punctajele.

La final, echipa care a cumulat cel mai mare punctaj, va fi declarată câștigătoare.

În cazul în care există două sau mai multe echipe cu punctaj egal, acestea vor primi un set suplimentar de întrebări și astfel se va crea o rundă de departajare. Echipa care cumulează cele mai multe puncte la această rundă de departajare va fi declarată câștigătoare.

Înscrierea în competiție se face conform programului evenimentului, la standul facultății.

Studenții se pot înscrie fie cu echipe deja formate, fie individual, urmând ca echipele să fie formate aleatoriu de către organizatori.

La competiție pot participa DOAR studenții din anul I-licență.

Câștigătorii vor fi premiați la finalul evenimentului.

 

Adu-mi, adu-mi...

La concurs pot participa toți studenții prezenți la concurs fără să fie nevoie de înscriere prealabilă. MC-ul evenimentului va solicita să i se aducă diverse obiecte. Studentul care aduce primul obiectul solicitat va primi un premiu.