Componența dosarului de concurs
- 1. Coperta dosarului;
- 2. Cererea de înscriere la concurs, însoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
- 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
- 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
- 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
- 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
- 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
- 8. Certificat de cazier judiciar;
- 9. Certificat de integritate comportamentală;
- 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
- 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
- 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
- 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
- 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
- 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
- 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
- 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
- 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
- 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
- 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
- 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
- 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
- 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
- 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
- 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
- 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
- 27. Referat de prezentare.
[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:
- Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
- Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
- Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.
[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.
Semestrul II
Universitatea Transilvania din Brașov
Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante
perioadă determinată
anul universitar 2023 - 2024
semestrul al II-lea (sesiunea septembrie)
În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant
Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține numai de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26. Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.
Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie din dosarul de concurs.
Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov.
ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii obținut de candidați anterior datei de 02.04.2024 și care nu are la bază avizul psihiatric nu este valabil pentru înscrierea la concurs!!
Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 17.08.2024.
1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 17 iulie 2024 - 17 august 2024
2. Desfășurarea concursului didactic: 9 - 10 septembrie 2024
3. Publicarea rezultatelor pe site: 10 septembrie 2024
4. Depunere contestații: 11 - 13 septembrie 2024
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 16 - 17 septembrie 2024
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 20-30 septembrie 2024.
Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.
Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.
Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.
POSTURI SCOASE LA CONCURS
COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS
REZULTATELE CONCURSULUI
COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR
LEGISLAȚIE
Legislație
- H.G. nr. 1339/29.12.2023 privind aprobarea Metodologiei-cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante din învățământul superior
- Metodologie pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare din cadrul Universității Transilvania din Braşov
- Standardele minimale pentru ocuparea posturilor de conferențiar și profesor universitar, aprobate prin O.M.E.N.C.S. nr. 6129/20.12.2016
- Criterii minimale pentru ocuparea posturilor de asistent și lector universitar
- Ordinul comun nr. 4060 / 1502 din martie 2024, privind aprobarea modului de acordare a avizelor medicale pentru exercitarea funcțiilor didactice de predare
- Decizie numire comisii concurs - Decizia nr. 6.0030/24.07.2024
Semestrul II
Universitatea Transilvania din Brașov
Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante
perioadă determinată
anul universitar 2023 - 2024
semestrul al II-lea
În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant
Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține numai de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26. Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.
Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie din dosarul de concurs.
Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov.
ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii obținut de candidați anterior datei de 02.04.2024 și care nu are la bază avizul psihiatric nu este valabil pentru înscrierea la concurs!!
Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 30.06.2024.
ANUNȚ! Concursul pentru postul de asistent, poziția 34, de la Facultatea de Psihologie și științele educației se va desfasura în sala K I 7, data și ora rămân neschimbate.
1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 30 aprilie 2024 - 30 iunie 2024
2. Desfășurarea concursului didactic: 15 - 17 iulie 2024
3. Publicarea rezultatelor pe site: 17 iulie 2024
4. Depunere contestații: 18 - 22 iulie 2024
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22– 23 iulie 2024
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 24-26 iulie 2024.
Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.
Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.
Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.
POSTURI SCOASE LA CONCURS
COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS
REZULTATELE CONCURSULUI
COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR
LEGISLAȚIE
Primul pas este să completezi online formularul de înscriere. Apoi, urmărește calendarul admiterii pe admitere.unitbv.ro, pregătește-ți dosarul și încarcă documentele solicitate în perioada afișată pe site. Nu uita să verifici condițiile de admitere. Pentru facultățile unde admiterea se face pe baza examenelor, procură-ți bibliografia și urmărește informațiile legate de examen.
Abia așteptăm să-ți arătăm cum arată campusul nostru universitar, ce înseamnă viața de student și cum arată o zi din viața unui student la unitbv. Trimite-ne un email pe adresa birou.comunicare@unitbv.ro în care precizează data în care ai vrea să ne vizitezi, instituția/organizația de la care provii și numărul de persoane. Noi îți vom pregăti un tur al campusului UNITBV.
- *vizitele în campus se fac pentru grupuri de minimun 10 persoane.
La admitere, atunci când completezi formularul online de înscriere, trebuie să bifezi opțiunea „doresc loc în cămin”. Noi vom procesa cererea ta, iar după afișarea rezultatelor la admitere vom face repartiția locurilor în cămine, în ordinea mediile de intrare la facultate, în limita locurilor disponibile.
Prima dată trebuie să mergi la secretariatul facultății absolvite de unde îți vei lua suplimentul la diplomă. Apoi, fă-ți o programare AICI și mergi în ziua și ora când ești programat la Rectoratul Universității (B-dul Eroilor nr. 29), la etajul II, cam. 202 de unde îți vei ridica diploma. Trebuie să ai cu tine cartea de identitate în original (ai grijă să fie în termen). Programul biroului este de luni până vineri, între orele 12:00 – 15:00. Înainte să-ți iei diploma de la Rectorat trebuie să completezi și un formular care este disponibil AICI . Pentru ridicarea diplomelor nu se percepe nicio taxă în primii cinci ani de la data absolvirii, ulterior se achită o taxă de păstrare/stocare a actelor de studii. Click aici pentru mai multe detalii privind ridicarea diplomei de studii.
Contactați coordonatorul unuia dintre cele 30 de Centre de cercetare ale Institutului de Cercetare Dezvoltare. Datele lor de contact le găsiți la secțiunea Comunitatea UNITBV. Dacă proiectul implică mai multe centre de cercetare, contactați directorul Institutului de Cercetare pentru a stabili o întâlnire. Trimiteți un email la icdt@unitbv.ro cu solicitarea dumneavoastră.
Lista proiectelor de cercetare și descrierea rezultatelor obținute poate fi găsită aici.
Contactați Biroul de Relații cu Mediul Economic, la adresa brme@unitbv.ro și veți primi toate detaliile necesare.
Da, evenimentele Centrului Multicultural și Centrului Muzical sunt dedicate comunității brașovene și publicului interesat. Accesul este gratuit, în limita locurilor disponibile în spațiul alocat evenimentelor. Verificați secțiunea Știri și evenimente pentru detalii.