Semestrul I

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2022 - 2023

semestrul I

 
1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 24 noiembrie 2022 - 09 ianuarie 2023
2. Desfășurarea concursului didactic: 25-29 ianuarie 2023
3. Publicarea rezultatelor pe site: 30 ianuarie 2023
4. Depunere contestații: 31 ianuarie- 2 februarie 2023
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 03-07 februarie 2023
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 8 februarie 2023.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29,cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

În vederea comunicării on-line a dosarelor de concurs comisiilor cu competențe de verificare, analiză și/sau decizie în procedura concursurilor, actele din dosarele de concurs, respectiv documentele de la pozițiile 5-8, poz.12  - doar candidații de la Fac. Medicină și pozițiile 13-15 astfel cum sunt cuprinse în documentul intitulat COMPONENTA DOSARULUI DE CONCURS, vor fi scanate de către candidat și încărcate pe același CD/stick de memorie USB menționat la pct.17 din documentul intitulat COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS, CD/stick de memorie USB care se depune în dosarul de concurs.


 

Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


Semestrul al II-lea

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2023 - 2024

semestrul al II-lea

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține numai de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii obținut de candidați anterior datei de 02.04.2024 și care nu are la bază avizul psihiatric nu este valabil pentru înscrierea la concurs!!

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 30.06.2024.

ANUNȚ! Concursul pentru postul de lector, poziția 17, de la Facultatea de Psihologie și științele educației se va desfasura în sala K I 7, data și ora rămân neschimbate.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 30 aprilie 2024 - 30 iunie 2024
2. Desfășurarea concursului didactic: 16 - 17 iulie 2024
3. Publicarea rezultatelor pe site: 17 iulie 2024
4. Depunere contestații: 18 - 22 iulie 2024
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22 – 23 iulie 2024
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 24-26 iulie 2024.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29,cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


 

 Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

PROBELE DE CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


ORDINUL NR. 6.0004 PRIVIND COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR

ORDINUL NR. 6.0024 PRIVIND COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR 

 


LEGISLAȚIE


Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2022 - 2023

semestrul al II-lea

 

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de conferențiar poz. 20 din Statul de funcții al Departamentului de Discipline fundamentale, profilactice și clinice.

Probele de concurs se vor desfășura începând cu ora 13:00.

Data și locul de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 24 aprilie 2023 - 24 iunie 2023
2. Desfășurarea concursului didactic: 10 - 16 iulie 2023
3. Publicarea rezultatelor pe site: 17 iulie 2023
4. Depunere contestații: 18 - 20 iulie 2023
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 20 – 21 iulie 2023
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 24-28 iulie 2023.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29,cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

În vederea comunicării on-line a dosarelor de concurs comisiilor cu competențe de verificare, analiză și/sau decizie în procedura concursurilor, actele din dosarele de concurs, respectiv documentele de la pozițiile 5-8, poz.12  - doar candidații de la Fac. Medicină și pozițiile 13-15 astfel cum sunt cuprinse în documentul intitulat COMPONENTA DOSARULUI DE CONCURS, vor fi scanate de către candidat și încărcate pe același CD/stick de memorie USB menționat la pct.17 din documentul intitulat COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS, CD/stick de memorie USB care se depune în dosarul de concurs.


 

 Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
    • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
    • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
    • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 8. Certificat de cazier judiciar;
    • 9. Certificat de integritate comportamentală;
    • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
    • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
    • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
    • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
    • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
    • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
    • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
    • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
    • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
    • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
    • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
    • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
    • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
    • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
    • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.