Semestrul I

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2024 - 2025

semestrul I

Procedura de concurs continuă conform art.VII alin.8 si 9 OUG 156/2024
 

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține fie de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26, Brașov fie de la unități medicale specializate private.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, în baza colaborării generale, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi, dar nu sunt exclusiv pentru concursurile didactice. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie și de eligibilitate din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii și avizul psihiatric trebuie să aibă mențiunea: „înscrierea concurs didactic” și să fie eliberate după data de 1 noiembrie 2024. 

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 8 ianuarie 2025.

ANUNȚ! Concursul pentru postul de profesor, poziția 10, la Departamentul Ingineria fabricației de la Facultatea de Inginerie Tehnologică și management industrial,  se va desfașura de la ora 9:30, data și sala rămân neschimbate. 


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 28 noiembrie 2024 - 8 ianuarie 2025
2. Desfășurarea concursului didactic: 29 ianuarie - 1 februarie 2025
3. Publicarea rezultatelor pe site: 2 februarie 2025
4. Depunere contestații: 3-5 februarie 2025
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 6 februarie 2025
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 7 februarie 2025

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29,cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


 Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

PROBELE DE CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR

COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR- modificare comisie poziția 18

COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR- modificare comisie poziția  15


LEGISLAȚIE


Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass cu datele necesare procedurii de concurs) incluzând și lista de lucrări ale candidatului; CV fără date personale (adresă, dată naștere, telefon)
    Notă: nr. de telefon se va scrie pe coperta dosarului 
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Semestrul al II-lea

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2024 - 2025

semestrul al II-lea

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține fie de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26, Brașov fie de la unități medicale specializate private.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, în baza colaborării generale, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi, dar nu sunt exclusiv pentru concursurile didactice. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie și de eligibilitate din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia  și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii și avizul psihiatric trebuie să aibă mențiunea: „înscrierea concurs didactic” și să fie eliberate după data de 10 aprilie 2025. 

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 16 iunie 2025 (inclusiv)


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 10 aprilie 2025 -16 iunie 2025
2. Desfășurarea concursului didactic: 7 - 11 iulie 2025
3. Publicarea rezultatelor pe site: 11 iulie 2025
4. Depunere contestații: 14 - 16 iulie 2025
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 17 - 22 iulie 2025
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 22- 25 iulie 2025

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29,cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


 Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

PROBELE DE CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE AUTOVEHICULE ȘI TRANSPORTURI

Conferențiar universitar, poziția 16

Candidat: ȚÂRULESCU RADU - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE MECANICĂ

Profesor universitar, poziția 10

Candidat: COSTIUC LIVIU - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidat:  GUIMAN MARIA-VIOLETA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 18

Candidat: MUNTEANU MIHAELA VIOLETA  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări universitar, poziția 24

Domeniu principal: Inginerie aerospațială

Candidat:  BENCZE ANDREI - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGIGĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Profesor universitar, poziția 10

Domeniu secundar: Inginerie industrială 

Candidat: UDROIU RĂZVAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelorFișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări universitar, poziția 27

Candidat: BUICAN GEORGE RĂZVAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

Șef de lucrări universitar, poziția 18

Candidat: IONESCU ANA-MARIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA MATERIALELOR ȘI SUDURĂ

Profesor universitar, poziția 7

Candidat: STANCIU ELENA MANUELA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚA MATERIALELOR

Conferențiar universitar, poziția 8

Domeniu secundar: Chimie

Candidat:  SURDU VASILE-ADRIAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelorFișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Profesor universitar, poziția 7

Candidat: TITUS CONSTATIN BĂLAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 15

Domeniu secundar: Calculatoare, tehnologia informației și ingineria sistemelor

Candidat: CIOBANU CĂTĂLIN BOGDAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelorFișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 16

Domeniu secundar: Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale
 

Candidat: DANCIU GABRIEL-MIHAIL- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelorFișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări universitar, poziția 30

Candidat: OPRIȘESCU ȘERBAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări universitar, poziția 32

Candidat: POPA ȘTEFAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări universitar, poziția 35

Candidat: BOGDAN IOANA-CORINA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE

DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Profesor universitar, poziția 8

Candidat: IONESCU DAN-TRAIAN  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidat: CODREAN CODRIN LEONID- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE DESIGN DE MOBILIER ȘI INGINERIE A LEMNULUI

DEPARTAMENTUL DE PRELUCRAREA LEMNULUI ȘI DESIGNUL PRODUSELOR DIN LEMN

Profesor universitar, poziția 18

Candidat:  MANEA EMILIA-ADELA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE CONSTRUCȚII

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE CIVILĂ

Șef de lucrări universitar, poziția 26

Candidat: CONȚIU MIRCEA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


 FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU

DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

Profesor universitar, poziția 20

Domeniu secundar: Ingineria materialelor

Candidat:  CAZAN CRISTINA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelorFișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări universitar, poziția 63

Candidat: MITU LEONARD GABRIEL- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări universitar, poziția 72

Candidat: TISMĂNAR IOANA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ 

DEPARTAMENTUL DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Conferențiar universitar, poziția 30

Domeniu secundar: Inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale

Candidat: HONORIUS CEZAR GÂLMEANU - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelorFișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 59

Se modifică sala de desfășurare a concursului din data de 31.01.2025

Prezentarea prelegerii știintifice va avea loc în sala PI1.

Candidat:  FRIEDL ANNAMARIA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 60

Candidat: PĂCURAR CRISTINA-MARIA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 61

Candidat: NISTOR-ȘERBAN ANDREEA-ELENA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 63

Candidat:  SPRIDON DELIA-ELENA -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE FINANȚE CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 6

Candidat: LITRĂ ADRIANA VERONICA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM-SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Lector universitar, poziția 26

Candidat: ȚURCANU CRISTINA  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 27

Candidat: CIOBANU ELIZA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Candidat: MANIC MARIUS- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE

DEPARTAMENTUL DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI MOTRICITATE SPECIALĂ

Lector universitar, poziția 17

Candidat:  OLTEANU MIRCEA-IONUȚ- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 18

Candidat:  TOMELE SIMONA CONSTANȚA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MUZICĂ

DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Conferențiar universitar, poziția 16

Candidat:  VARVARICHI LEONA CLAUDIA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 17

Se modifică ora de desfășurare a concursului din data de 31.01.2025

Ora susținerii probei: 18:00

Candidat: RADU CRISTINA- IOANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 18

Se modifică ora de desfășurare a concursului din data de 31.01.2025

Ora susținerii probei: 16:00

Candidat:  KARACSONY NOEMI- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Profesor universitar, poziția 8

Candidat: MARCEANU LUIGI-GEO - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Profesor universitar, poziția 9

Candidat: - GRIGORESCU OVIDIU-DAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 20

Candidat: NECULA RADU DAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ȘI CLINICE

Profesor universitar, poziția 8

Candidat: NECULAU ANDREA ELENA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Profesor universitar, poziția 9

Candidat: TEODORESCU ANDREEA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Profesor universitar, poziția 10

Candidat: FLORESCU MONICA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 89

Se modifică orele de desfășurare a concursului din data de 29.01.2025. 
Probele se vor susține astfel:
Prelegerea publică – ora 11:00
Proba practică – ora 12:00
Proba scrisă  – ora 12:30
 

Candidat: PETRIC PAULA-SIMINA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


 FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidat: POPA GEORGE BOGDAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE DREPT

DEPARTAMENTUL DE DREPT

Lector universitar, poziția 28

Candidat:  NIȚOIU LORENA GABRIELA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 29

Candidat: CHIHAIA GABRIELA NICOLETA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Candidat: MAGHERESCU DELIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor