Semestrul I

Universitatea Transilvania din Brașov

Concursuri didactice, perioadă nedeterminată

CALENDARUL CONCURSURILOR DIDACTICE

Semestrul I, anul universitar 2020 - 2021

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de Sef de lucrari poz. 49 din Statul de funcții al Departamentului Discipline Fundamentale, Profilactice si Clinice. Orele probelor de concurs se modifică după cum urmează:
Proba scrisă
: ora 8.30, Prelegerea publică: 28.01.2021, ora 12.00, Prelegerea științifică (Proba didactică): 28.01.2021, ora 14.00, Proba practică: 28.01.2021, ora 15.00

Data și locul și de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate: 28.01.2021, Corp J, Strada Turnului Nr 5, Sala JVII 1

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de Sef de lucrari poz.52  din Statul de funcții al Departamentului Discipline Fundamentale, Profilactice si Clinice. Orele probelor de concurs se modifică după cum urmează:
Proba scrisă
: ora 8.30, Prelegerea publică: 28.01.2021, ora 13.00, Prelegerea științifică (Proba didactică): 28.01.2021, ora 14.30, Proba practică: 28.01.2021, ora 15,30

Data și locul și de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate: 28.01.2021, Corp J, Strada Turnului Nr 5, Sala JVII 1

ANUNȚ privind schimbarea orei de desfășurare a concursului pentru ocuparea postului de profesor poz. 6 din Statul de funcții al Departamentului de Ingineria Materialelor și Sudură. Probele de concurs se vor desfășura la ora 14.00. Data și locul și de desfășurare a probelor de concurs rămân nemodificate: 27.01.2021, Corp I, Colina Universității

1. Înscrierile pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 24 noiembrie 2020 - 8 ianuarie 2021.

2. Desfășurarea concursului didactic: 25 - 29 ianuarie 2021.

3. Publicarea pe site-ul concursului a rezultatelor: 31 ianuarie 2021.

4. Depunere contestații: 02 - 04 februarie 2021.

5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de catre Consiliile Facultăților: 08 - 09 februarie 2021.

6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Brașov: 10 - 12 februarie 2021.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Brașov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;

Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132

E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


Desfășurarea concursului didactic:

Lista candidaților pe facultăți (CV, FV și listă lucrări)

Rezultatele concursului didactic: LISTA CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ADMIȘI


1. Posturi scoase la concurs

2. Legislație

3. Dosarul de înscriere:

Componența dosarului de concurs

ANEXE procedura concurs posturi

4. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/2011

5. Tematica de concurs pe facultăți

6. Comisii concurs

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR
DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Șef de lucrări, poziția 35
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

Candidat: DANCIU GABRIEL-MIHAIL  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE
DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Conferențiar universitar, poziția 14
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CIOCRÎRLAN ELENA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 15
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: DUTCĂ IOAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE MOBILIER ȘI INGINERIE A LEMNULUI
DEPARTAMENTUL DE PRELUCRAREA LEMNULUI ȘI DESIGNUL PRODUSELOR DIN LEMN

Șef de lucrări, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: RĂCĂȘAN SERGIU  CV , Listă lucrări Fișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DESIGN DE PRODUS ȘI MEDIU
DEPARTAMENTUL DE DESIGN DE PRODUS, MECATRONICĂ ȘI MEDIU

Șef de lucrări, poziția 50
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: LORINCZ SIMINA ANAMARIA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ
DEPARTAMENTUL DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Conferențiar universitar, poziția 35
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOCU RĂZVAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 55
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: GÂLMEANU HONORIUS CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 60
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CHIRILĂ ADINA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE ŞTIINȚE ECONOMICE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR
DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MAICAN CĂTĂLIN IOAN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Profesor universitar, poziția 15
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MARINESCU NICOLAE ION CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE FINANȚE, CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: TRIFAN ADRIAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BABA CAMELIA MIRELA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI
DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE, EDUCAȚIE ȘI PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

Conferențiar universitar, poziția 12
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: HENTER RAMONA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE
DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Conferențiar universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: OANCEA BOGDAN MARIAN CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MUZICĂ
DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Lector universitar, poziția 25
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică, (2) Recital: trei lucrări din stiluri muzicale diferite și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: RADU-GIURGIU CRISTINA-IOANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE MEDICINĂ


DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Profesor universitar, poziția 4
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOBESCU ELENA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: FALUP PECURARIU CRISTIAN  CV , Listă lucrări Fișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: FALUP PECURARIU OANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității



DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ȘI CLINICE

Profesor universitar, poziția 8
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MICLĂUȘ STELIANA ROXANA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: COCUZ MARIA ELENA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 20
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: TOMA SEBASTIAN IONUȚ  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 21
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BÎGIU NICUȘOR FLORIN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Șef de lucrări, poziția 46
Probele de concurs: (1) Probă scrisă, (2) Probă practică: prezentarea unei lucrări practice din tematica probei scrise, (3) Prelegere științifică, (4) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CIUREA CODRUȚ IOAN  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE LITERE


DEPARTAMENTUL DE LINGVISTICĂ TEORETICĂ ȘI APLICATĂ

Conferențiar universitar, poziția 17
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BURBEA GEORGIANA MIHAELA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE DREPT


DEPARTAMENTUL DE DREPT

Lector universitar, poziția 28
Probele de concurs: (1) Probă orală, (2) Probă practică și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: IONAȘ DIANA GEANINA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Lector universitar, poziția 29
Probele de concurs: (1) Probă orală, (2) Probă practică și (3) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: SPÎRCHEZ GEORGETA BIANCA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE


DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCILALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Profesor universitar, poziția 5
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: CSESZNEK CODRINA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Profesor universitar, poziția 6
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: SOREA DANIELA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 18
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: MESEȘAN  SCHMITZ LUIZA IULIANA CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității

Conferențiar universitar, poziția 19
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BURLACU MIHAI  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității- Comisie SociologieFișă de îndeplinire a standardelor universității- Comisie Filosofie 

Conferențiar universitar, poziția 20
Probele de concurs: (1) Prelegere științifică și (2) Prezentarea publică a planului de dezvoltare a carierei

CANDIDAT: BOLBORICI ANA-MARIA  CV , Listă lucrăriFișă de îndeplinire a standardelor universității