Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2021 - 2022

semestrul al II-lea

 
1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 27 aprilie 2022 - 27 iunie 2022.
2. Desfășurarea concursului didactic: 13 - 20 iulie 2022.
3. Publicarea rezultatelor pe site: 20 iulie 2022.
4. Depunere contestații: 21 - 22 și 25 iulie 2022
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 26 - 27 iulie 2022
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 28 - 29 iulie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


Semestrul I

Universitatea Transilvania din Brașov

Concursuri didactice, perioadă nedeterminată

CALENDARUL CONCURSURILOR DIDACTICE

Semestrul I, anul universitar 2021 - 2022

ANUNȚ:   Pentru că niciunul dintre candidații înscriși la concursurile pentru posturile de:

  1. Șef de lucrări, poziția 18 de la Facultatea de Design de mobilier și prelucrare a lemnului, Departamentul de Prelucrarea lemnului și designul produselor din lemn
  2. Conferențiar universitar, poziția 11 de la Facultatea de Construcții, Departamentul de Inginerie civilă
  3. Conferențiar universitar, poziția 13 de la Facultatea de Construcții, Departamentul de Inginerie civilă
  4. Lector universitar, poziția 55 de la Facultatea de Matematică și informatică, Departamentul de Matematică și informatică

nu au primit avizul științific și juridic pentru participarea la probele de concurs, acestea nu vor mai avea loc.

1. Înscrierile pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 03 decembrie 2021 - 03 februarie 2022.

2. Desfășurarea concursului didactic: 18 - 20 februarie 2022.

3. Publicarea pe site-ul concursului a rezultatelor: 20 februarie 2022.

4. Depunere contestații: 21 - 23 februarie 2022.

5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de catre Consiliile Facultăților: 24 februarie 2022.

6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Brașov: 25 februarie 2022.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Brașov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.


Informații suplimentare:

Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;

Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132

E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


Desfășurarea concursului didactic:

Lista candidaților pe facultăți (CV, FV și listă lucrări)

  • Lista 1 (SIM, SEF, SEAA, PSE, MZ, MI, MD)
  • Lista 2 (LT, ITMI, EFSM, DPM, DMIL, CT, AT)

 

Rezultatele concursului didactic: LISTA CANDIDAȚILOR DECLARAȚI ADMIȘI


1. Posturi scoase la concurs

2. Legislație

3. Dosarul de înscriere:

Componența dosarului de concurs

ANEXE procedura concurs posturi

4. Atribuțiile / activitățile aferente posturilor didactice scoase la concurs, în conformitate cu art. 287 din Legea educației naționale nr. 1/2011

5. Tematica de concurs pe facultăți

6. Comisii concurs

Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Propunere de dezvoltare a carierei universitare;
    • 5. Curriculum vitae;
    • 6. Lista de lucrări;
    • 7. Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității[1], respectiv Fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[2] (format letric cu semnătura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura pdf a candidatului);
    • 8. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei) sau adeverință privind statutul de doctorand în original[3]
    • 9. Rezumatul tezei de doctorat în limba română și într-o limbă de circulație internațională;
    • 10. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 11. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei;
    • 12. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 13. Copii ale diplomelor care atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile matricole / suplimentele la diplomă;
    • 14. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, copia pașaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori pașaportului;
    • 15. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[4];
    • 16.Copie a Monitorului Oficial al României în care a fost publicat postul;
    • 17. Un CD/ stick de memorie USB care va conține maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, CV, listă de lucrări, rezumatul tezei, fișa de îndeplinire a standardelor universității (pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări), respectiv fișa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale CNATDCU pentru posturile de conferențiar și profesor universitar, cu linkuri active către lucrările indicate;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor / de la specialiști din țară și din străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al președintelui (nu se completează de către candidat)
    • 20. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 21. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei); (nu se completează de către candidat)
    • 22. Extras din procesul-verbal al ședinței consiliului facultății; (nu se completează de către candidat)
    • 23. Referat de prezentare (nu se completează de către candidat).

 

 

[1] Se completează numai pentru posturile de asistent sau lector / șef de lucrări.

[2] Candidații vor include în dosar fișa completată și asumată prin semnătură.

[3] Numai pentru candidații care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.

[4] Actele de la punctele 12-15 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la punctul 8 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.