Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE AUTOVEHICULE ȘI TRANSPORTURI

Profesor universitar, poziția 12

Candidat: ȚÂRULESCU STELIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGIGĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Profesor universitar, poziția 9

Candidat: ZAHARIA SEBASTIAN MARIAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 18

Candidat: CHICOS LUCIA NICOLETA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: GHEORGHE CĂTĂLIN - CV,Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 15

Candidat: PETRE IOANA MĂDĂLINA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚA MATERIALELOR

Șef de lucrări, poziția 10

Candidat: GHEORGHITA IULIANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE AUTOMATICĂ ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidat: VIZITIU ANAMARIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE

DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Profesor universitar, poziția 9

Candidat: INDREICA VICTOR ADRIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE EXPLOATĂRI FORESTIERE, AMENAJAREA PĂDURILOR ȘI MĂSURĂTORI TERESTRE

Profesor universitar, poziția 11 

Candidat: TUDORAN GHEORGHE MARIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ALIMENTAȚIE ȘI TURISM 

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA ȘI MANAGEMENTUL ALIMENTAȚIEI ȘI TURISMULUI

Șef de lucrări, poziția 41

Candidat: MAIER ALINA, CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ 

DEPARTAMENTUL DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Profesor universitar, poziția 11

Candidat: DEACONU ADRIAN MARIUS - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Profesor universitar, poziția 12

Candidat: VOICU NICOLETA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 30 

Candidat: BĂICOIANU ALEXANDRA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 71

Candidat: POPOVICI-POPESCU ELENA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Conferențiar universitar, poziția 21

Candidat: BĂLĂȘESCU SIMONA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Conferențiar universitar, poziția 10

Candidat: LUPSA TĂTARU DANA ADRIANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 11

Candidat: ZAMFIRACHE ALEXANDRA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI

DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI

Lector universitar, poziția 17

Candidat: ȘIȚOIU ANDREEA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 19

Candidat: ISBĂȘOIU ANDREEA BOGDANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE

DEPARTAMENTUL DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI MOTRICITATE SPECIALĂ

Lector universitar, poziția 15

Candidat: ONEA GHEORGHE ADRIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 16

Candidat: ALECU ȘTEFAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Profesor universitar, poziția 4

Candidat: MÎNDRESCU VERONICA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MUZICĂ

DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: BELIBOU ALEXANDRA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 14

Candidat: ICHIM TRAIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 15

Candidat: SZILAGYI ANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Șef de lucrări, poziția 43

Candidat: MUNTEAN  IULIU LIVIU- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 56

Candidat: KAKUCS CRISTIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 57

Candidați:

GHEORGHIU ALFRED REDALF ALEN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

MAKKAI-POPA SILVIU-TIBERIU -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 59

Candidat: DIACONU STEFANIA-ROXANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 67

Candidat: ȘOVĂILĂ SILVIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ȘI CLINICE

Șef de lucrări, poziția 42

Candidat: TABIAN DANIEL -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


 FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidat: PAVEL ECATERINA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 39

Candidat: SCHWAB-FRÎNCU ANAMARIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 62

Candidat: CORA IRINGO CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE LINGVISTICĂ TEORETICĂ ȘI APLICATĂ

Lector universitar, poziția 35

Candidat: ARGĂSEALĂ GEORGIANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 39

Candidat: IRIMIE VIOLETA IOANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent  universitar, poziția 54

Candidat: CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE DREPT

DEPARTAMENTUL DE DREPT

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: DINU CATALINA GEORGETA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 14

Candidat: SAVU CODRUT NICOLAE - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCIALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Conferențiar universitar, poziția 20

Candidat: GOTEA MIHAELA -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 21

Candidat: ATUDOREI IOANA ANISA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 22

Candidat: ȘIMON MARINELA-CRISTINA -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.