5. Completarea dosarului de mobilitate
Dosarul de mobilitate va conține documentele din dosarul de candidatură, la care se adaugă încă două categorii de documente:
- a) documente completate de candidații selectați,
- b) documente întocmite de Oficiul Erasmus+.
a. Documente completate de cadrele didactice/personalul administrativ
- - scrisoare de invitație/ accept din partea instituției gazdă;
- - program de predare (Mobility Agreement – Staff Mobility for Teaching) semnat de candidat și reprezentanții instituțiilor de origine, respectiv gazdă; / program de formare(Mobility Agreement – Staff Mobility for Training) semnat de candidat și reprezentanții instituțiilor de origine, respectiv gazdă;
- - referat de deplasare semnat de către beneficiarul de mobilitate și reprezentanții UNITBV;
- - dispoziția de deplasare a beneficiarului mobilității; se transmite beneficiarului;
- - extras de cont in EURO, deschis pe numele candidatului selectat;
- - poliță de asigurare de călătorie valabilă pe toată durata mobilității (sănătate, accident și răspundere civilă).
Nedepunerea, de către personalul selectat, a documentelor din dosarul de mobilitate în termenul specificat prin calendarele de selecție, atrage după sine pierderea calității de beneficiar „selectat” și disponibilizarea locului în lista de rezerve.
b. Documente întocmite de Oficiul Erasmus+
- - contractul financiar semnat între UNITBV și beneficiarul de mobilitate; un exemplar se transmite beneficiarului;
- - documente de plată de către UNITBV în favoarea beneficiarului a avansului de deplasare (80% din sprijinul individual și 100% contribuția la cheltuielile de transport).