Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE AUTOVEHICULE ȘI TRANSPORTURI

Asistent universitar, poziția 52

Candidat:  BUZDUGAN IOANA-DIANA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

 DEPARTAMENTUL DE  INGINERIE MECANICĂ

Șef de lucrări universitar, poziția 25

Candidat: PETRICI ANDREI-VICTOR - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA MATERIALELOR ȘI SUDURĂ

Asistent universitar, poziția 27

Candidat:  CUCULEA DAN-CRISTIAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE

Asistent universitar, poziția 57

Candidat: COMȘIT ANDREEA-MIHAELA  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 63

Candidat: RADU FLORIN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE CONSTRUCȚII

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE CIVILĂ

Șef de lucrări universitar, poziția 19

Candidat: BRATU CONSTANTIN ALEXANDRU - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 30

DEPARTAMENTUL DE INSTALAȚII PENTRU CONSTRUCȚII 

Candidat:  BRATU CIPRIAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Șef de lucrări universitar, poziția 15

Candidat:  BEȘCHEA GEORGE-ANDREI- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ALIMENTAȚIE ȘI TURISM

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA ȘI MANAGEMENTUL ALIMENTAȚIEI ȘI TURISMULUI

Asistent universitar, poziția 52

Candidat:  MUNTEANU ICHIM ROXANA-ANDREEA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 54

Candidat: BEGU TEODORA MARIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 56

Candidat:  MANOLICĂ ANA-MARIA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

DEPARTAMENTUL DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Lector universitar, poziția 62

Candidat:  NUȚU MARIA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 86

Candidat:  ANGHELINA BOGDAN-CRISTIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 87

Candidat:  BRANEA IOANA ANTONIA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 88

Se modifică ora de desfășurare a concursului din data de 30.01.2025

Ora susținerii prelegerii științifice: 09:00, sala PP6

Candidat: IACOB ANDREEA BIANCA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 90

Candidat: POPA IULIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE FINANȚE, CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

Asistent universitar, poziția 33

Candidat: UNGUREANU CAMELIA - CV,Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 34

Candidat:  ENESCU ADRIAN GABRIEL - CVListă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI

DEPARTAMENTUL PENTRU PREGĂTIREA PERSONALULUI DIDACTIC

Lector universitar, poziția 8

Candidat: UNGUREANU ELENA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor 


FACULTATEA DE MUZICĂ 

DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Lector universitar, poziția 32

Candidat:  CONSTANTIN PETRU-BOGDAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 78

Candidat: ISAC IULIANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 79

Candidat: MUREȘAN VALENTIN  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Asistent universitar, poziția 79

Candidat: LĂCULICEANU ALEXANDRU-GEORGIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ŞI CLINICE

Șef de lucrări universitar, poziția 51

Candidat: MIRON ANA ALIANA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 98

Candidat:  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 104

Candidat:  BASILIC ELENA-BIANCA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE DREPT

DEPARTAMENTUL DREPT 

Asistent universitar, poziția 50

Candidat:  SAVU ELENA CRISTINA- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCIALE ȘI ALE COMUNICĂRII 

Asistent universitar, poziția 68

Candidat: ARON DIANA MARIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Candidat: PANAITE MARA MIHAELA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE FINANȚE, CONTABILITATE ȘI TEORIE ECONOMICĂ

Asistent universitar, poziția 34

Candidat:  ENESCU ADRIAN-GABRIEL -  CVListă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCIALE ȘI ALE COMUNICĂRII 

Asistent universitar, poziția 68

Candidat:  PANAITE MARA MIHAELA - CVListă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE

DEPARTAMENTUL DE EXPLOATĂRI FORESTIERE, AMENAJAREA PĂDURILOR ȘI MĂSURĂTORI TERESTRE

Șef de lucrări, poziția  24

Candidat:  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Lector, poziția 23

Candidat:  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


 FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR 

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA MATERIALELOR ȘI SUDURĂ

Șef lucrări, poziția 17

Candidat:  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE AUTOMATICĂ ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIE

Asistent universitar,  poziția 55

Candidat:  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


DEPARTAMENTUL DE ELECTRONICĂ ȘI CALCULATOARE 

Asistent universitar,  poziția 59

Candidat:  - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Semestrul I

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2024 - 2025

semestrul  I

Procedura de concurs continuă conform art.VII alin.8 si 9 OUG 156/2024

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține fie de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26, Brașov fie de la unități medicale specializate private.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, în baza colaborării generale, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi, dar nu sunt exclusiv pentru concursurile didactice. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie și de eligibilitate din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia  și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii și avizul psihiatric trebuie să aibă mențiunea: „înscrierea concurs didactic” și să fie eliberate după data de 1 noiembrie 2024. 

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 8 ianuarie 2025.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 28 noiembrie 2024 - 8 ianuarie 2025
2. Desfășurarea concursului didactic: 29 ianuarie - 1 februarie 2025
3. Publicarea rezultatelor pe site: 2 februarie 2025
4. Depunere contestații: 3-5 februarie 2025
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 6 februarie 2025
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 7 februarie 2025

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR 

COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR - modificare comisie poziția 18

COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR - modificare comisie poziția 15


LEGISLAȚIE


Semestrul I

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

(reluarea concursului pentru două posturi de asistent)

anul universitar 2024 - 2025

semestrul  I

 

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține fie de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26, Brașov fie de la unități medicale specializate private.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, în baza colaborării generale, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi, dar nu sunt exclusiv pentru concursurile didactice. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie și de eligibilitate din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia  și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii și avizul psihiatric trebuie să aibă mențiunea: „înscrierea concurs didactic” și să fie eliberate după data de 9 ianuarie 2025

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 15 ianuarie 2025.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 10 ianuarie 2025 - 15 ianuarie 2025
2. Desfășurarea concursului didactic: 30 ianuarie - 31 ianuarie 2025
3. Publicarea rezultatelor pe site: 31 ianuarie 2025
4. Depunere contestații: 3-5 februarie 2025
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 6 februarie 2025
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 7 februarie 2025

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR 

COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR - modificare comisie poziția 18


LEGISLAȚIE


Semestrul al II-lea

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2024 - 2025

semestrul  al II-a

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține fie de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26, Brașov fie de la unități medicale specializate private.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, în baza colaborării generale, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi, dar nu sunt exclusiv pentru concursurile didactice. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie și de eligibilitate din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia  și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii și avizul psihiatric trebuie să aibă mențiunea: „înscrierea concurs didactic” și să fie eliberate după data de 10 aprilie 2025. 

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 16 iunie 2025 (inclusiv)


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 10 aprilie 2025 -16 iunie 2025
2. Desfășurarea concursului didactic: 7 - 11 iulie 2025
3. Publicarea rezultatelor pe site: 11 iulie 2025
4. Depunere contestații: 14-16 iulie 2025
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 17 - 22 iulie 2025
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 22 - 25 iulie 2025

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE