www.unitbv.ro

www.unitbv.ro

  • Despre noi
        • Istorie și misiuneIstorie și misiune
        • Carta universității, regulamente și hotărâriCarta universității, regulamente și hotărâri
        • Conducere și administrațieConducere și administrație
        • UNITBV în cifreUNITBV în cifre
        • Biblioteca și Editura UniversitățiiBiblioteca și Editura Universității
        • Afilieri și parteneriate Afilieri și parteneriate
        • Carieră și posturi vacanteCarieră și posturi vacante
        • Informații de interes publicInformații de interes public
  • Facultăți
        • Facultatea Design de produs și mediu
        • Facultatea de Inginerie electrică și știința calculatoarelor
        • Facultatea de Design de mobilier și inginerie a lemnului
        • Facultatea de Inginerie mecanică
        • Facultatea de Inginerie tehnologică și management industrial
        • Facultatea de Silvicultură și exploatări forestiere
        • Facultatea de Știinta și ingineria materialelor
        • Facultatea de Drept
        • Facultatea de Educație fizică și sporturi montane
        • Facultatea de Litere
        • Facultatea de Matematică și informatică
        • Facultatea de Medicină
        • Facultatea de Muzică
        • Facultatea de Psihologie și științele educației
        • Facultatea de Sociologie și comunicare
        • Facultatea de Științe economice și administrarea afacerilor
        • Facultatea de Alimentație și turism
        • Facultatea de Construcții
  • Cercetare
        • Institutul de Cercetare DezvoltareInstitutul de Cercetare Dezvoltare
        • Studii doctoraleStudii doctorale
        • Rezultatele cercetăriiRezultatele cercetării
        • HRS4RHRS4R
        • Transfer tehnologic și antreprenoriatTransfer tehnologic și antreprenoriat
        • Burse și granturi UNITBVBurse și granturi UNITBV
        • Evenimente științificeEvenimente științifice
  • Studenți
      • Mobilități Erasmus+

        Click aici !

        Mobilități UNITA

        Click aici !

        Practică și voluntariat

        Click aici !

        • Ghid şi regulamenteGhid şi regulamente
        • Cazare şi masăCazare şi masă
        • Burse, transport şi alte facilitățiBurse, transport şi alte facilități
        • TaxeTaxe
        • Internship și oferte de angajareInternship și oferte de angajare
        • Proiecte interne pentru studențiProiecte interne pentru studenți
        • AlumniAlumni
        • Biblioteca și Editura UniversitățiiBiblioteca și Editura Universității
        • Contacte utileContacte utile
        • Eliberarea actelor de studiiEliberarea actelor de studii
        • Radio Campus TransilvaniaRadio Campus Transilvania
      • Ultimele noutăți
        CHORAL: Al treilea apel pentru teme de cercetare doctorală
        2 iunie 2025
        UNITBV urcă pe locul 5 în topul universităților românești în clasamentul internațional CWUR 2025
        2 iunie 2025 
  • Admitere
        • Informații admitereInformații admitere
        • Înscriere onlineÎnscriere online
        • Programe de studiiPrograme de studii
  • Internaționalizare
        • ParteneriateParteneriate
        • Afilieri și cooperăriAfilieri și cooperări
        • Programe InternaționalePrograme Internaționale
        • Proiecte InternaționaleProiecte Internaționale
        • Programul Erasmus+Programul Erasmus+
        • UNITA - Universitas MontiumUNITA - Universitas Montium
  • Cultură
        • Centrul MulticulturalCentrul Multicultural
        • Centrul MuzicalCentrul Muzical
        • Institutul ConfuciusInstitutul Confucius
        • Mediateca Norbert DetaeyeMediateca Norbert Detaeye
        • Centrul de scriere academicăCentrul de scriere academică
        • Centrul pentru învățarea limbilor moderneCentrul pentru învățarea limbilor moderne
  • Știri și evenimente
  • Platforme
        • IntranetIntranet
        • E-learningE-learning
        • E-mail StudențiE-mail Studenți
        • E-mail AngajațiE-mail Angajați
        • Servicii ITServicii IT
        • Practică și Voluntariat StudențiPractică și Voluntariat Studenți
  • Contact
      • Contactează-ne
      • Comunitatea UNITBV
  • Caută
  • Română (România)
  • English (UK)
  • Acasă | 
  • Știri și evenimente | 
  • Carieră și posturi vacante | 
  • Posturi pentru personal didactic | 
  • Posturi pe perioada nedeterminată | 
  • Anul universitar 2023 - 2024 | 
  • Componența dosarului de concurs

Componența dosarului de concurs

    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concurs, însoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
    • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
    • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
    • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 8. Certificat de cazier judiciar;
    • 9. Certificat de integritate comportamentală;
    • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
    • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
    • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
    • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
    • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
    • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
    • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
    • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
    • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
    • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
    • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
    • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
    • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
    • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
    • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Căutare
Categorii
  • Știri și evenimente
  • Știri
  • Oportunități
  • Anunțuri
  • Noutăți Erasmus
  • Evenimente științifice
  • Evenimente UNITA

Arhiva evenimente

Newsletter

Anunțuri

Premiul de excelență Transilvania 2025
Înscrieri până pe 13 iunie 2025
Citește mai mult
Workshop - Incluziune și accesibilitate în mediul universitar
14 mai 2025, Colina ...
Citește mai mult
Programul Euro 200
Data limită de depunere a cererilor: 16 mai 2025
Citește mai mult
Acces gratuit la platforma Data Sweep
În perioada: 17 martie – 30 mai 2025
Citește mai mult
Workshop: Branding personal - Cum să te faci remarcat
12 martie 2025, Colina Universității, sala AVII2, ora 14:00
Citește mai mult
Acces gratuit Embase și Scopus AI
În perioada 3 - 31 martie 2025
Citește mai mult
Înscrie-te la UNITBV Darts Cup 2025!
5 martie 2025, Sala de Sport, Colina Universității, ora 14:00
Citește mai mult
Un an de acces gratuit la platforma Policy Commons
Până pe 31 ianuarie 2026
Citește mai mult
Acces gratuit la IET Inspec/EBSCO
Până în februarie 2025
Citește mai mult
Euromonitor International și Enformation oferă ACCES GRATUIT la sistemul Passport, timp de 30 de zile
Citește mai mult
www.unitbv.ro © 2025. Privacy Policy