Semestrul al II-lea

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă nedeterminată

anul universitar 2023 - 2024

semestrul al II-lea

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține numai de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii obținut de candidați anterior datei de 02.04.2024 și care nu are la bază avizul psihiatric nu este valabil pentru înscrierea la concurs!!

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 30.06.2024.

ANUNȚ! Concursul pentru postul de lector, poziția 17, de la Facultatea de Psihologie și științele educației se va desfasura în sala K I 7, data și ora rămân neschimbate.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 30 aprilie 2024 - 30 iunie 2024
2. Desfășurarea concursului didactic: 16 - 17 iulie 2024
3. Publicarea rezultatelor pe site: 17 iulie 2024
4. Depunere contestații: 18 - 22 iulie 2024
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22 – 23 iulie 2024
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 24-26 iulie 2024.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29,cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


 

 Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

PROBELE DE CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


ORDINUL NR. 6.0004 PRIVIND COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR

ORDINUL NR. 6.0024 PRIVIND COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR 

 


LEGISLAȚIE


Componența dosarului de concurs
    • 1. Coperta dosarului;
    • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
    • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
    • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
    • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
    • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
    • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
    • 8. Certificat de cazier judiciar;
    • 9. Certificat de integritate comportamentală;
    • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
    • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
    • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
    • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
    • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
    • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
    • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
    • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
    • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
    • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
    • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
    • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
    • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
    • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
    • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
    • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
    • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
    • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Componența dosarului de concurs
  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concursînsoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Posturi scoase la concurs

FACULTATEA DE INGINERIE MECANICĂ

DEPARTAMENTUL DE AUTOVEHICULE ȘI TRANSPORTURI

Profesor universitar, poziția 12

Candidat: ȚÂRULESCU STELIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE TEHNOLOGIGĂ ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA FABRICAȚIEI

Profesor universitar, poziția 9

Candidat: ZAHARIA SEBASTIAN MARIAN- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 18

Candidat: CHICOS LUCIA NICOLETA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE INGINERIE ȘI MANAGEMENT INDUSTRIAL

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: GHEORGHE CĂTĂLIN - CV,Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 15

Candidat: PETRE IOANA MĂDĂLINA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚA ȘI INGINERIA MATERIALELOR

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚA MATERIALELOR

Șef de lucrări, poziția 10

Candidat: GHEORGHITA IULIANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE INGINERIE ELECTRICĂ ȘI ȘTIINȚA CALCULATOARELOR

DEPARTAMENTUL DE AUTOMATICĂ ȘI TEHNOLOGIA INFORMAȚIEI

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidat: VIZITIU ANAMARIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE SILVICULTURĂ ȘI EXPLOATĂRI FORESTIERE

DEPARTAMENTUL DE SILVICULTURĂ

Profesor universitar, poziția 9

Candidat: INDREICA VICTOR ADRIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE EXPLOATĂRI FORESTIERE, AMENAJAREA PĂDURILOR ȘI MĂSURĂTORI TERESTRE

Profesor universitar, poziția 11 

Candidat: TUDORAN GHEORGHE MARIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ALIMENTAȚIE ȘI TURISM 

DEPARTAMENTUL DE INGINERIA ȘI MANAGEMENTUL ALIMENTAȚIEI ȘI TURISMULUI

Șef de lucrări, poziția 41

Candidat: MAIER ALINA, CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ 

DEPARTAMENTUL DE MATEMATICĂ ȘI INFORMATICĂ

Profesor universitar, poziția 11

Candidat: DEACONU ADRIAN MARIUS - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Profesor universitar, poziția 12

Candidat: VOICU NICOLETA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 30 

Candidat: BĂICOIANU ALEXANDRA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 71

Candidat: POPOVICI-POPESCU ELENA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

DEPARTAMENTUL DE MARKETING, TURISM SERVICII ȘI AFACERI INTERNAȚIONALE

Conferențiar universitar, poziția 21

Candidat: BĂLĂȘESCU SIMONA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE MANAGEMENT ȘI INFORMATICĂ ECONOMICĂ

Conferențiar universitar, poziția 10

Candidat: LUPSA TĂTARU DANA ADRIANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 11

Candidat: ZAMFIRACHE ALEXANDRA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI

DEPARTAMENTUL DE PSIHOLOGIE ȘI ȘTIINȚE ALE EDUCAȚIEI

Lector universitar, poziția 17

Candidat: ȘIȚOIU ANDREEA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 19

Candidat: ISBĂȘOIU ANDREEA BOGDANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI SPORTURI MONTANE

DEPARTAMENTUL DE EDUCAȚIE FIZICĂ ȘI MOTRICITATE SPECIALĂ

Lector universitar, poziția 15

Candidat: ONEA GHEORGHE ADRIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 16

Candidat: ALECU ȘTEFAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE PERFORMANȚĂ MOTRICĂ

Profesor universitar, poziția 4

Candidat: MÎNDRESCU VERONICA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MUZICĂ

DEPARTAMENTUL DE INTERPRETARE ȘI PEDAGOGIE MUZICALĂ

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: BELIBOU ALEXANDRA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 14

Candidat: ICHIM TRAIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 15

Candidat: SZILAGYI ANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE MEDICINĂ

DEPARTAMENTUL DE SPECIALITĂȚI MEDICALE ȘI CHIRURGICALE

Șef de lucrări, poziția 43

Candidat: MUNTEAN  IULIU LIVIU- CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 56

Candidat: KAKUCS CRISTIAN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 57

Candidați:

GHEORGHIU ALFRED REDALF ALEN - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

MAKKAI-POPA SILVIU-TIBERIU -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 59

Candidat: DIACONU STEFANIA-ROXANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent universitar, poziția 67

Candidat: ȘOVĂILĂ SILVIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE DISCIPLINE FUNDAMENTALE, PROFILACTICE ȘI CLINICE

Șef de lucrări, poziția 42

Candidat: TABIAN DANIEL -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


 FACULTATEA DE LITERE

DEPARTAMENTUL DE LITERATURĂ ȘI STUDII CULTURALE

Conferențiar universitar, poziția 17

Candidat: PAVEL ECATERINA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 39

Candidat: SCHWAB-FRÎNCU ANAMARIA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 62

Candidat: CORA IRINGO CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

DEPARTAMENTUL DE LINGVISTICĂ TEORETICĂ ȘI APLICATĂ

Lector universitar, poziția 35

Candidat: ARGĂSEALĂ GEORGIANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Lector universitar, poziția 39

Candidat: IRIMIE VIOLETA IOANA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Asistent  universitar, poziția 54

Candidat: CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE DREPT

DEPARTAMENTUL DE DREPT

Conferențiar universitar, poziția 13

Candidat: DINU CATALINA GEORGETA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 14

Candidat: SAVU CODRUT NICOLAE - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor


FACULTATEA DE SOCIOLOGIE ȘI COMUNICARE

DEPARTAMENTUL DE ȘTIINȚE SOCIALE ȘI ALE COMUNICĂRII

Conferențiar universitar, poziția 20

Candidat: GOTEA MIHAELA -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 21

Candidat: ATUDOREI IOANA ANISA - CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Conferențiar universitar, poziția 22

Candidat: ȘIMON MARINELA-CRISTINA -  CV, Listă de lucrări, Fișă de îndeplinire a standardelor

Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2023 - 2024

semestrul  al II-lea

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține numai de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia  și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii obținut de candidați anterior datei de 02.04.2024 și care nu are la bază avizul psihiatric nu este valabil pentru înscrierea la concurs!!

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 30.06.2024.

ANUNȚ! Concursul pentru postul de asistent, poziția 34, de la Facultatea de Psihologie și științele educației se va desfasura în sala K I 7, data și ora rămân neschimbate.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 30 aprilie 2024 - 30 iunie 2024
2. Desfășurarea concursului didactic: 15 - 17 iulie 2024
3. Publicarea rezultatelor pe site: 17 iulie 2024
4. Depunere contestații:  18 - 22 iulie 2024
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 22– 23 iulie 2024
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 24-26 iulie 2024.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE


Semestrul II

Universitatea Transilvania din Brașov

Concurs pentru ocuparea posturilor didactice vacante

perioadă determinată

anul universitar 2023 - 2024

semestrul  al II-lea (sesiunea septembrie)

În atenția candidaților la concursul pentru ocuparea unui post didactic vacant

Avizul psihiatric (documentul menționat la poziția 11 în componența dosarului de concurs) se poate obține numai de la Centrul de Sănătate Mintală, la Spitalul Clinic de Psihiatrie si Neurologie de pe str.A.I.Cuza nr. 26.  Este necesar să se prezinte o adeverință de la medicul de familie (adeverință tip angajare), în care să fie înscrise bolile de care suferă. Adeverința se va prezenta în original.

Pentru Universitatea Transilvania din Brașov, Centrul a rezervat 8 consultații pe zi. Candidații sunt rugați să se programeze din timp, pentru a putea respecta condițiile de înscriere la concurs, documentele medicale fiind parte obligatorie din dosarul de concurs.

Cu avizul psihiatric, cu o copie a acestuia  și o copie a adeverinței de la medicul de familie, candidații se vor prezenta la medicul de medicina muncii pentru eliberarea certificatului medical în vederea înscrierii la concurs (documentul menționat la poziția 10 în componența dosarului de concurs). Cei care se vor programa pentru consultație la Hiperdia vor preciza că doresc examinare medicală pentru concurs la Universitatea Transilvania din Brașov. 

ATENȚIE!! Certificatul de medicina muncii obținut de candidați anterior datei de 02.04.2024 și care nu are la bază avizul psihiatric nu este valabil pentru înscrierea la concurs!!

Documentele medicale trebuie sa aibă data anterioară datei de 17.08.2024.


1. Înscrierea pentru participarea la ocuparea posturilor didactice scoase la concurs: 17 iulie 2024 - 17 august 2024
2. Desfășurarea concursului didactic: 9 - 10 septembrie 2024
3. Publicarea rezultatelor pe site: 10 septembrie 2024
4. Depunere contestații: 11 - 13 septembrie 2024
5. Aprobarea rezultatelor concursurilor didactice de consiliile facultăților: 16 - 17 septembrie 2024
6. Validarea rezultatelor concursurilor didactice de către Senatul Universității Transilvania din Braşov: 20-30 septembrie 2024.

Dosarul de concurs este întocmit de candidat și se depune la registratura Universității Transilvania din Braşov, Bd. Eroilor nr. 29, cod 500036, de luni până vineri, între orele 9.00 și 13.00 (cu excepția sărbătorilor legale și zilelor libere stabilite prin lege) sau prin intermediul serviciilor poștale sau de curierat care permit confirmarea primirii.

Candidații au obligația de a pune pe suport electronic tot dosarul.


Informații suplimentare:
Direct: Prorectorat activitatea didactică, luni-vineri, orele 8.00 – 15.00;
Telefon: 0268 – 410558; 0268 – 413000 / 132
E-mail: prorector-didactic@unitbv.ro.


POSTURI SCOASE LA CONCURS

COMPONENȚA DOSARULUI DE CONCURS

REZULTATELE CONCURSULUI


COMISIILE PENTRU VERIFICAREA ÎNDEPLINIRII STANDARDELOR MINIMALE DE PERFORMANȚĂ ȘTIINȚIFICĂ A CANDIDAȚILOR


LEGISLAȚIE