www.unitbv.ro

www.unitbv.ro

  • Despre noi
        • Istorie și misiuneIstorie și misiune
        • Carta universității, regulamente și hotărâriCarta universității, regulamente și hotărâri
        • Conducere și administrațieConducere și administrație
        • UNITBV în cifreUNITBV în cifre
        • Biblioteca și Editura UniversitățiiBiblioteca și Editura Universității
        • Afilieri și parteneriate Afilieri și parteneriate
        • Carieră și posturi vacanteCarieră și posturi vacante
        • Informații de interes publicInformații de interes public
  • Facultăți
        • Facultatea Design de produs și mediu
        • Facultatea de Inginerie electrică și știința calculatoarelor
        • Facultatea de Design de mobilier și inginerie a lemnului
        • Facultatea de Inginerie mecanică
        • Facultatea de Inginerie tehnologică și management industrial
        • Facultatea de Silvicultură și exploatări forestiere
        • Facultatea de Știinta și ingineria materialelor
        • Facultatea de Drept
        • Facultatea de Educație fizică și sporturi montane
        • Facultatea de Litere
        • Facultatea de Matematică și informatică
        • Facultatea de Medicină
        • Facultatea de Muzică
        • Facultatea de Psihologie și științele educației
        • Facultatea de Sociologie și comunicare
        • Facultatea de Științe economice și administrarea afacerilor
        • Facultatea de Alimentație și turism
        • Facultatea de Construcții
  • Cercetare
        • Institutul de Cercetare DezvoltareInstitutul de Cercetare Dezvoltare
        • Studii doctoraleStudii doctorale
        • Rezultatele cercetăriiRezultatele cercetării
        • HRS4RHRS4R
        • Transfer tehnologic și antreprenoriatTransfer tehnologic și antreprenoriat
        • Burse și granturi UNITBVBurse și granturi UNITBV
        • Evenimente științificeEvenimente științifice
  • Studenți
      • Mobilități Erasmus+

        Click aici !

        Mobilități UNITA

        Click aici !

        Practică și voluntariat

        Click aici !

        • Ghid şi regulamenteGhid şi regulamente
        • Cazare şi masăCazare şi masă
        • Burse, transport şi alte facilitățiBurse, transport şi alte facilități
        • TaxeTaxe
        • Internship și oferte de angajareInternship și oferte de angajare
        • Proiecte interne pentru studențiProiecte interne pentru studenți
        • AlumniAlumni
        • Biblioteca și Editura UniversitățiiBiblioteca și Editura Universității
        • Contacte utileContacte utile
        • Eliberarea actelor de studiiEliberarea actelor de studii
        • Radio Campus TransilvaniaRadio Campus Transilvania
      • Ultimele noutăți
        Lansarea celui de-al doilea apel de proiecte „Starting Tech Transfer Grant”
        Termen limită de depunere a proiectelor 26 octombrie 2025
        Chamber Jazz: Lucian Ban, Mat Maneri, Marco Colonna & Gerald Cleaver | Cantica Profana
        21 octombrie 2025, ora 19:00, Centrul Multicultural al Universității Transilvania ...
  • Admitere
        • Informații admitereInformații admitere
        • Înscriere onlineÎnscriere online
        • Programe de studiiPrograme de studii
  • Internaționalizare
        • ParteneriateParteneriate
        • Afilieri și cooperăriAfilieri și cooperări
        • Programe InternaționalePrograme Internaționale
        • Proiecte InternaționaleProiecte Internaționale
        • Programul Erasmus+Programul Erasmus+
        • UNITA - Universitas MontiumUNITA - Universitas Montium
  • Cultură
        • Centrul MulticulturalCentrul Multicultural
        • Centrul MuzicalCentrul Muzical
        • Institutul ConfuciusInstitutul Confucius
        • Mediateca Norbert DetaeyeMediateca Norbert Detaeye
        • Centrul de scriere academicăCentrul de scriere academică
        • Centrul pentru învățarea limbilor moderneCentrul pentru învățarea limbilor moderne
  • Știri și evenimente
  • Platforme
        • IntranetIntranet
        • E-learningE-learning
        • E-mail StudențiE-mail Studenți
        • E-mail AngajațiE-mail Angajați
        • Servicii ITServicii IT
        • Practică și Voluntariat StudențiPractică și Voluntariat Studenți
  • Contact
      • Contactează-ne
      • Comunitatea UNITBV
  • Caută
  • Română (România)
  • English (UK)
  • Acasă | 
  • Știri și evenimente | 
  • Carieră și posturi vacante | 
  • Posturi pentru personal didactic | 
  • Posturi pe perioada nedeterminată | 
  • Anul universitar 2023 - 2024 | 
  • Componența dosarului de concurs

Componența dosarului de concurs

  • 1. Coperta dosarului;
  • 2. Cererea de înscriere la concurs, însoțită de o declarație pe propria răspundere privind veridicitatea informațiilor prezentate în dosar;
  • 3. Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul procedurii de concurs pentru ocuparea postului didactic vacant;
  • 4. Copia cărții de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărții de identitate ori paşaportului;
  • 5. Copii ale documentelor care atestă schimbarea numelui (dacă este cazul)[1]
  • 6. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate cu membrii comisiei de concurs;
  • 7. Declarație pe propria răspundere privind situația de incompatibilitate după ocuparea postului;
  • 8. Certificat de cazier judiciar;
  • 9. Certificat de integritate comportamentală;
  • 10. Certificat medical – medicina muncii cu mențiunea apt pentru înscriere la concurs (Model din MO- Pdf)
  • 11. Aviz psihiatric prin care nu se confirmă afecțiuni neuropsihice; (Model din MO -Pdf)
  • 12. Documente referitoare la deținerea diplomei de doctor (copia diplomei/adeverință[2] în original)
  • 13. Copii ale actelor care atestă deținerea titlurilor medicale (dacă este cazul);
  • 14. Copii ale diplomelorcare atestă studiile candidatului (bacalaureat, licență, masterat etc.), inclusiv foile/matricole/supliment la diplomă;
  • 15. Curriculum vitae (model Europass) incluzând și lista de lucrări ale candidatului
  • 16. Rezumatul tezei de doctorat în limba română şi într-o limbă de circulație internațională;
  • 17. Propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului;
  • 18. Trei scrisori de recomandare de la specialiști din străinătate (pentru posturile de profesor)/de la specialiști din tară și străinătate (pentru posturile de conferențiar);
  • 19. Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor proprii ale universității, respectiv Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor minimale naționale[3](format letric cu semnatura olografă a candidatului și format electronic editabil, cu semnătura candidatului inserată ca imagine);
  • 20. Lista a maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări, considerate a fi cele mai relevante;
  • 21. Copie din Monitorul Oficial al României în care a fost publicat postul (disponibilă pe pagina web a universității, la secțiunea concursuri);
  • 22. Un mediu de stocare electronic care va conține documentele de la pct. 2-20[4];
  • 23. Referatele de apreciere ale membrilor comisiei de concurs, inclusiv al preşedintelui[5];
  • 24. Raportul asupra concursului (întocmit de președinte și semnat de toți membrii comisiei);
  • 25. Decizia comisiei de concurs (întocmită de președinte și semnată de toți membrii comisiei);
  • 26. Extras din procesul-verbal al Consiliului Facultății;
  • 27. Referat de prezentare.

[1] Actele de la pct. 4-5 respectiv 13-14 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către candidat, iar copiile actelor de la pct. 12 vor fi certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul de departament.
[2] Numai pentru doctoranzii care candidează pentru un post de asistent pe perioadă determinată.
[3] Se completează numai pentru posturile de conferențiar și profesor universitar.
[4] Documentele vor fi organizate astfel:

  • Acte oficiale – arhiva va cuprinde copiile scanate ale documentelor de la pct. 2 – 14;
  • Informații despre activitatea profesională – arhiva va cuprinde copii scanate ale documentelor de la pct. 15 – 20, iar pentru documentul de la pct. 19, se va include obligatoriu și versiunea editabilă, cu link-uri active pentru articole/conferințe/elemente ce se pot verifica online. Această secțiune va avea o dimensiune de maximum 2MB;
  • Lucrări reprezentative – arhiva va conține cele 10 lucrări selectate de candidat, în versiune electronică integrală.

[5] Punctele 23-27 nu se completează de către candidat.

Căutare
Categorii
  • Știri și evenimente
  • Știri
  • Oportunități
  • Anunțuri
  • Noutăți Erasmus
  • Evenimente științifice
  • Evenimente UNITA

Arhiva evenimente

Newsletter

Anunțuri

Cursuri de limba coreeană
Înscrieri până la data de 10 octombrie 2025
Citește mai mult
Acces gratuit la platforma Applied Science Commons
Până pe 31 ianuarie 2026
Citește mai mult
Cerere înscriere în an superior
15 - 30 septembrie 2025
Citește mai mult
Anunț privind cazarea studenților în căminele universității
1- 5 septembrie 2025
Citește mai mult
Acces gratuit la platforma Pivot-RP
Sesiune demo online: 18 iunie, ora ...
Citește mai mult
Sesiune de informare pentru masteranzi despre studiile doctorale – DoCo2025
12 iunie 2025, Aula „Sergiu T.Chiriacescu” a Universității ...
Citește mai mult
Premiul de excelență Transilvania 2025
UPDATE:  Rezultate Bursa de excelenta ...
Citește mai mult
Workshop - Incluziune și accesibilitate în mediul universitar
14 mai 2025, Colina ...
Citește mai mult
Programul Euro 200
Data limită de depunere a cererilor: 16 mai 2025
Citește mai mult
Acces gratuit la platforma Data Sweep
În perioada: 17 martie – 30 mai 2025
Citește mai mult
www.unitbv.ro © 2025. Privacy Policy